Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Starbucks ja etutukka naiset

Vierailija
16.09.2013 |

Voin vaan nähdä sen tilanteen, kun stadiin tulee Starbucks, ja etutukka akat valtaa paikan. Pikku kätösten kanssa ryystetään kahvia ja valitetaan ja kytätään ja valitetaan ja kytätään. Tullaan yliopistolta tai mistä helvetistä tahansa ja ollaan muka niin maailman omistajia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Etutukkahullu iskee taas. Laitoitko sä siihen toiseen ketjuun koskaan kuvaa etutukkanaisesta? Vai onko tässä oikesti kyse etupyllystä ja sen karvoista?

Vierailija
2/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei noita yhdyssanoja osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% varmuudella ei akateeminen. 

Vierailija
4/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita Four Buckseja on joka kulmalla. Ei siellä näy etutukkaisia asiakkaita. Itse en siihen ketjuun dollareitani kanna. Saan kahvin 1/4 hinnasta muualta ja jopa maultaan parempaa. En pidä Starsucksin kahvin mausta.

USA

Vierailija
5/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etutukka? Tarkoitatko otsista? Vai että taas uusi palstahullu :D

Vierailija
6/9 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 Erehdyt pahasti tässä. Lue enemmän.

Vierailija
7/9 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti leviääkin Suomessa niin ei tarvitse aina raahata perheenjäseniä ja kavereita Starbucksiin kun tulevat käymään vaan suostuvat kantamaan rahansa muualle mistä saa kunnon kahvia. 

Vierailija
8/9 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa

Olen yliopistoa käyvä etutukkanainen. BURN.

Vierailija
9/9 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 23:56"]

Meillä noita Four Buckseja on joka kulmalla. Ei siellä näy etutukkaisia asiakkaita. Itse en siihen ketjuun dollareitani kanna. Saan kahvin 1/4 hinnasta muualta ja jopa maultaan parempaa. En pidä Starsucksin kahvin mausta.

USA

[/quote]

Samaa mieltä. Laatu ja hinta eivät todellakaan kohtaa. Tosin Suomessa varmaan menettelee, sillä siellä ei kukaan osaa "erikoiskahveja" tehdä muutenkaan. Huomatkaa iva, sanassa erikoiskahvi.

Kanada