JOULUMAMIT VIIKOLLA 29
Kommentit (23)
Kaikki on tietysti hermostunut,kun täällä koira-asioita höpötellään...
Mukava joskus niistäkin puhua,mulla niin vähän eläinrakkaita ystäviä.
Tosi kiva quarra,kun olet jaksanut pohtia tätä meidän ongelmaa ja varmasti apua olen saanut.
Tajusin,että vauva ei taatusti ole ollut mukava tulokas meidän koiran mielestä.Ei ole tuonut mukanaan mitään mukavaa,ainoastaan haittapuolia.
Eipä ole tullut mieleenkään ottaa mukaan hoitopuuhiin,tosin ei koira ole niistä ollut kiinnostunutkaan.Ruokailut kyllä vahtii vierestä tarkkaan,ettei vaan jää purkin nuolemiset saamatta.Joten nyt saa alkaa " vauva on mukava" projekti,eiköhän tämä tästä.Omasta viitseliäisyydestähän tämä kiinni on.Enkä minäkään hevillä luovuta,olen sitä mieltä että jos elukan ottaa,se myös hoidetaan ja pidetään perheenjäsenenä.En ole koskaan käsittänyt sitä,että niitä vaihdetaan kuin rukkasta,jos ei miellytäkkään.
Kyllä koira välillä saattaa käydä pikkusen varovasti lipaisemassa varpaasta tai jos tullaan jostain kylästä,niin haistelee tytön tarkkaan että missä sitä on oltu.Mutta pääasiassa kyllä väistelee.Koitin jossain vaiheessa enemmän saada koiraa tulemaan mun luokse,kun tyttö oli sylissä,mutta se ei tuntunut olevan miellyttävää.Joten,annamme sitten ajan kulua ja saa tulla katsomaan,jos haluaa.
Nukkumapaikka on rauhallinen,oma sohva pojan huoneessa.Siellä melkein onkin aina omissa oloissaan,kun muutenkin on rauhallista.Mutta jos tulee vieraita tai itse ollaan kaikki koolla vaikka olohuoneessa,niin kovasti siinä pyörii.Ja menee aina makaamaan sellaiseen paikkaan,että ei kauaa saa rauhassa olla.
On sen verran paimenkoiran vikaa,että haluaa olla hyvällä tähystyspaikalla.
Mutta kunhan tässä taas höpöttelin.Sain kyllä quarralta paljon motivaatiota alkaa korjaamaan tilannetta.Yleensä kun näistä asioista puhuu,niin kaikki on heti lopettamassa koiraa ja sitten alkaa itsekkin uskomaan,että niin sen on oltava.Mutta en kyllä ymmärrä niitä mielipiteitä että koiran pitää sietää lapsilta mitä käytöstä vain.Vanhempien on niin kauan vahdittava,kunnes lapset kasvaa tarpeeksi isoiksi,että ymmärtävät kuinka eläimiä kohdellaan.
Jos vähän vauva asiaakin.Tänään oli Aadalla aika ruttu päivä,eikä oikein eväs maistunu.Johtuu varmaan noista hampaista,kun tämän viikon aikana on puhjennut 3kpl ja lisää taitaa tulla.Pitelee jatkuvasti toista korvaansakkin,mutta ei kyllä reagoi vaikka sitä kuinka painelee.Eipä sitten mitään tulehdusta varmaan ole,kai se ikenien pakotus tuntuu korvassakin.
n.orava se on jaksanut nähdä vaivaa noitten linkkien takia.Täytyy kiireesti kopsata juttuja ylös.Alkuun kopsasin näitä höpötyksiäni koneelle säästöön,mutta en ole enään aikoihin muistanut. Hauskahan se olis Aadankin isona lukea äitin mietteitä.(tai sitten ei...)
Josko ensi viikolla mammat kunnostautuisi ja tulisi kertomaan kuulumisia...!!!!
Terkuin: Liinuksi+Aada 7,5kk
Onko muille joululapsien äideille mainittu,kuinka huono ajankohta oli lapsen syntyä.Kouluiässä nämä loppuvuoden lapset sitten ovat jotenkin heikommalla kun ovat nuorempia.Samoten ehkä hiihtokisoissa tms...Näistä on saanut kuulla.
yksi asia itseä vähän lapsen puolesta harmittaa,kun vähän kasvaa isommaksi.Nimittäin kun on synttärit ja joulu peräkkäin ja meillä vielä nimipäiväkin samassa kuussa.Joulukuu yhtä juhlaa ja sitten koko pitkä vuosi ilman mitään.No,tokkopa lapsi itse siitä kärsii.Mutta kyllä on näistä tullut komenttia sukulaisiltakin.Että olisi sen nimipäivän edes voinut paremmin katsoa....
sunnuntai jo!
Joo,on ollut vähän kiirettä ja kun kotirintamalla asiat menee miten menee =/
Eilenkin mä sen näin=/
en nyt viiti kertoo mitä meillä on ollut ja miten miehen kanssa mutta raastavaa aikaa on...=(
Lapset on kuitenkin niin rakkaita ja tärkeitä,yritettävä on!!!!
Juho yrittää nousta ylös istumaan,ei aivan pääse vielä!!
Huomenna Alahärmään Power Parkiin=)
äitiliini ja Juho kohta 8kk jo!