Jaettu toimisto.. Hermo palaa..
Miten sanoa kollegalle, joka jatkuvasti 'pumppaa' jalallaan, kun tekee töitä (siis istuen). Ilmeisesti joku keskittymisjuttu, kun pitää koko ajan vispata, mutta mulla menee hermot tuohon ääneen..
Kommentit (13)
Ärsyttää ihmiset jotka ärsyyntyvät joka vitun asiasta töissä. Milloin joku on liian äänekäs, liian hiirulainen, liian ujo, liian tyrkky, liian suulas, liian hiljainen, liian nauravainen, liian tosikko. Ei saa syödä työpöydän ääressä edes hedelmää, että jotain ärsyttää, ei saa puhua puhelimessa lapsen kanssa, ei saa kahistella papereita, mumista itsekseen keskittyessään.
Jos kerran ärsyyntyy joka asiasta ja kanssaihmisistä, niin älkää tulko ihmisten ilmoille. Mikä on sellainen ihminen, joka ärsyyntyy joka_asiasta_töissä. Hemmetin sosiaalivammaiset ihmset! Suomessa kelpaa vain väritön, hajuton, mauton ihminen, muita ei sitten siedetäkään. Siis ei voi olla totta, jotain ärsyttää jonkun jalan heilutus!! Mua ärsyttää sun ärsytyksesi, ja kaltaisesi, joita on työpaikalla aina kontrollifiikkeinä laittamassa kieltolappua joka paikkaan.
Eniten ärsyttää, kun joku hakkaa tietokoneen näppistä...
Ylioppilaskirjotuksissa oli muinoin näitä jalan vatkaajia useampiakin... ja kyllä ärsytti... enkä ole mikään erityinen neurootikko...
Sano, että anteeksi, tuo häiritsee.
Miten ihmiset eivät enää osaa keskittyä tekemisiinsä vaan pitää häiriintyä muiden tekemisistä???
Voi voi... Tervetuloa meidän 20 hengen avokonttoriin töihin! Joku on koko ajan puhelimessa, suurin osa naputtaa näppäimistöään, jonkun loossissa pauhaa radio ja oman selkäni takana ääntä pitää televisio, jonka ideana on toimia ns. taustahälynä. Hmm... Jalan naputus kuulostaa perin vaatimattomalta ongelmalta.
Rupea sinäkin tekemään jotain yhtä ärsyttävää ääntä, esim naputtelemaan kynällä pöydän pintaa. Kokeile huomauttaako tää toinen sinulle mitään siitä.
Jos huomauttaa, sinä voit sitten huomauttaa hänen äänistään. ;-)
Itse olen ratkaissut asian siten, että olen ostanut kumiset pehmeät korvanapit, pehmentävät kovimmat äänet pois. Toisiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa kun on hirvittävän vaikea puuttua. Voithan toki sanoa asiasta, mutta tuskimpa muuttaa liikettään, koska se on alitajuinen tominta.
No voi hyvänen aika tentään, että oikein naputusta...kele, tule tänne hvtinstanan avokonttoriin ja tule sitten puhumaan häiriöstä. Avokonttorit ovat introvertin helvetti. Vihaan kaikkia työtovereitani ja ennen kaikkea pomoani, joka jälkijättöisesti halusi siirtyä avokonttorimalliin, vaikka siitä ollaan noin yleisesti jo luopumaan päin juuri ko. ongelmien vuoksi.
Mä laitan kanssa kuulokkeet korville ja kuuntelen omaa viihdettä. Olen niin vähän kuin mahdollista tekemisissä muiden kanssa eli minunkin kohdalla kommunikaatio on avokonttorissa vähentynyt ja vaikeutunut, vaikka toisin piti käydä.
No voi hyvänen aika tentään, että oikein naputusta...kele, tule tänne hvtinstanan avokonttoriin ja tule sitten puhumaan häiriöstä. Avokonttorit ovat introvertin helvetti. Vihaan kaikkia työtovereitani ja ennen kaikkea pomoani, joka jälkijättöisesti halusi siirtyä avokonttorimalliin, vaikka siitä ollaan noin yleisesti jo luopumaan päin juuri ko. ongelmien vuoksi.
Mä laitan kanssa kuulokkeet korville ja kuuntelen omaa viihdettä. Olen niin vähän kuin mahdollista tekemisissä muiden kanssa eli minunkin kohdalla kommunikaatio on avokonttorissa vähentynyt ja vaikeutunut, vaikka toisin piti käydä.
Kokeile ensin tätä ennen kuin mitään rajumpaa: NYT LOPPUI SE PUMPPAUS, *piip* *piip*!