Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän avioeron jälkeinen omaisuuden ositus sujui?

Vierailija
26.08.2020 |

Olen kuullut monesta riitaisasta avioeron jälkeisestä osituksesta ja olisi kiva kuulla positiivisia ja sovussakin sujuneita kokemuksia, tosin ne kauheatkin kiinnostaa. Oma on positiivinen.. vaikka puoliso omisti huomattavasti enemmän, vaadin lopulta vain sen mihin koin olevani oikeutettu, ei siis mennyt puoliksi vaan sain itse reiluksi kokemani osuuden ja kaikki meni hyvin. Miten muilla? Kamalat ja kivat kertomukset kehiin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat otti omansa.

Vierailija
2/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin avioehto ja mukaan mentiin ihan sopuisasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole eronnut vaan suunnittelet vasta eroa.

Vierailija
4/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meni ihan kivuttomasti ja sovinnolla. Maksoin tasinkoa erossa vaimolleni 1.47 miljoonaa markkaa.

Vierailija
5/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasimme yhdessä isoimmat omaisuusjutut ja kumpikin mietti niille sopivan hinnan. Paria lukuunottamatta olimme samoilla linjoilla hintojen suhteen. Sitten jaoimme omaisuuden ja katsoimme miten toiselle jäi maksettavaa, kun omaisuus ei jakaantunut ihan tasan. Toinen keräsi sitten mukaan keittiöstä noin puolet ja sovimme mitä kumpikin saa. Emme jakaneet pakolla asioita tasan esim. toinen piti kaikki ruokailuvälineet.

Vierailija
6/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meinannut ex maksaa mua ulos, vaan vitkutteli sen tasingon maksamisen kanssa, vaikka jäi meidän yhteiseen omakotitaloon asumaan. Jälkikäteen verotustiedoista näki, että oli myynyt omaisuutta jo ennen eroa, eli hänellä oli rahat käteisenä tilillä, mutta ei vaan huvittanut hoitaa mulle mun osuuttani.

Vierailija
7/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Kumpikin sai oman käsipyyhkeensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi