Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään järkeä kirppishinnoittelussa!

Vierailija
15.09.2013 |

Käväisin eilen Kaivarin kirppiksellä. Myyjillä on lähtenyt hinnoittelu ihan lapasesta kirpputorin suosion myötä. Esimerkiksi silmään pisti käytetty t-paita 10 e, jakku 100 e ja housut 85 e. Eikä olleet edes mitään merkkivaatteita.

Onko kukaan muu Kanuunassa kävijä huomannut saman? Laukkuja on kans myynnissä tosi paljon.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäkihallin kirppis toimii. On sen verran isompi paikka ja myyjät vaihtuu jopa saman vkl:n sisällä, että hinnat pysyy ns kirppistasolla. 

Vierailija
22/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:00"]

Joo, ihme skeidaa nykyään ja hinnat katossa! Ciraf (K-kaupan oma merkki)-tunika tytölle 3€, käytettynä...ettei vaan ollut sama hinta, jolla se ostettiinkin alunperin?

[/quote]

Ciraf EI ole K-kaupan oma merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanuunassa on ihan järkyttävä hintataso, mutta toisaalta tavaroiden taso takaa että joskus siellä tekee todellisia löytöjä. Itse ostin sieltä upean MaxMaran laukun parilla kympillä.

Uffilla kannattaa käydä tasarahapäivillä, tosin voi iskeä vauhtisokeus ja ostaa itsensä kipeäksi kun kaiken saa eurolla tai parilla :D

Vierailija
24/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:40"]

Jos et vain tunnistanut merkkiä? Mäkin havaitsin kirppiksellä myynnissä kengät jotka oli jotain 290 euroa, mutta olivat hirveen hienoa merkkiä. Eihän toki sellasia kannattais viedä kirpparille varastettaviksi. 

[/quote]

Oliko ne käytetyt? Sori, mutta mitkään käytetyt kengät eivät ole 290 euron arvoiset - merkistä riippumatta.

Vierailija
25/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kirpparilla minäkin. Ryppyisestä, prisman ciraf-bodysta olisi pitänyt maksaa 4 euroa ja yöpuvusta ja kaulurista 3 euroa. Ostin sitten viereisestä pöydästä uudenveroisia, tyylikkäitä t-paitoja 0,50€/ kpl. Ja burberryn paidan ja makean hameen tytölle yhteensä 3€. Nauratti kun kiskurihintoja pyytävän pöydästä kääntyi yksi toisensa jälkeen pois.

Vierailija
26/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, minä en ole nähnyt sitä muualla myynnissä kuin Citymarketissa? Halppismerkki se jokatapauksessa on.

Vierailija
27/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:17"]

6, minä en ole nähnyt sitä muualla myynnissä kuin Citymarketissa? Halppismerkki se jokatapauksessa on.

[/quote]

Prismassa olet käynyt :) et Cittarissa. Mutta samase.

Vierailija
28/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivopuisto on stadin ökyalue, joten ilmeisesti hinnoittelu sikäläisellä kirpiksellä on jotain muuta kuin normikuolevaisilla. Ehkä rikkaan  vanha rätti saa jotain lisäarvoa ex- omistajansa mielessä.  Tai sitten myyjä uskoo kaivarilaisten maksavan ihan mitä vaan. ;)

Vierailija
29/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää... 

Vierailija
30/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu pk-seudulla, mutta oma kirppisinto laantyi siihen, kun joku möi käytettyä marimekon peltipurkkia 25e.lla, vaikka uuden saa liikkeestä 12,90. Että terve! Ihmiset on ihan pirun ahneita, inhottaa. Itse kun olen myynyt tavaraa itsepalvelukirppiksillä, hinnat on olleet 0,5-2e luokkaa, oli uutta saapasta tahi takkia, kyllä on ollu tangot tyhjinä viikon jälkeen ja varmasti ostajalle ja myyjälle hyvä mieli :)

Vierailija
31/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:00"]

Joo, ihme skeidaa nykyään ja hinnat katossa! Ciraf (K-kaupan oma merkki)-tunika tytölle 3€, käytettynä...ettei vaan ollut sama hinta, jolla se ostettiinkin alunperin?

[/quote]

Ciraf EI ole K-kaupan oma merkki.

[/quote]

Missä muualla sitä myydään? Minäkin olen aina luullut että se on Prisman tai Citymarketin oma merkki.

Vierailija
32/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman merkki on Ciraf.

Citymarketin Lotta ja Lassi.

Vierailija
33/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 08:40"]

Kaivopuisto on stadin ökyalue, joten ilmeisesti hinnoittelu sikäläisellä kirpiksellä on jotain muuta kuin normikuolevaisilla. Ehkä rikkaan  vanha rätti saa jotain lisäarvoa ex- omistajansa mielessä.  Tai sitten myyjä uskoo kaivarilaisten maksavan ihan mitä vaan. ;)

[/quote]

Olen kyllä huomannut Kaivarissa säännöllisesti käyvänä, että myynnissä on paljon ns. hipsteri-ökyporukan vaatteita... silti joukossa on paljon h&m, vilan ja zaran vaatteita. Joskus kirpparin alkuaikoina tein ihan hyviä löytöjä sieltä, mutta nyt on  touhu mennyt ihan överiksi. Käsilaukkuja oli ihan pilvin pimein, esim. miumiun kulahtaneesta pienestä nahkalaukusta pyydettiin 250 e.

Vierailija
34/34 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, myin juuri reilu viikko sitten marimekon peltipurkin kirppiksellä hintaan 2,5€ ettet vain olisi erehtynyt hinnasta ;)

Ja samaisella kirppiksellä tosiaan naureskelin muiden hintakuvitelmille kun itsellä oli hinnoitukseltaan halvin pöytä ja järkevin hinnoiltaan. Tienannut olen jo 200€. Ei käytetystä lapsen sisävaatteesta voi millään pyytää 3€. Juuri oli vaatekauppojen alessa ota 3 maksa 2 niin että yhdelle paidalle jäi hintaa enää 4€.. Korkeintaan 2€ tai mieluiten 1 - 0,50€.

Mutta siinähän jäävät ahneilla romunsa käsiin, itsellä ainakin tarkoitus niistä päästä eroon pienen korvauksen kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme