Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö, että tämä loukkaa miehistä itsetuntoani paljon?

Vierailija
26.08.2020 |

Eilen oli taas vaimolla se päivä kuusta, että teki seksiä mieli. Oikein itse asiaa ehdotti. Tämä tapahtuu tasan kerran kuussa ovulaation aikaan. Muuna aikana ei ole asiasta millään lailla kiinnostunut eikä halua siitä kuullakaan. On kuin asiaa ei olisi olemassakaan. Pakko myöntää, että tämä käy todella paljon itsetunnolle ja samalla myös ärsyttää todella paljon. Miten hän voi ajatella, että on ihan ok kieltäytyä 29 iltana kuussa ja samalla olettaa, että minä haluan sitten sinä yhtenä iltana? Kysymys kuuluu, haluaako hän itse asiassa edes minua lainkaan vai tyydyttääkö vaan tarpeensa? Monesti myös toteaa, että "kylläpä oli ihanaa, tähän pitää harrastaa useammin". Ja koskaan ei tilanne silti muutu mihinkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se sun osa on? Kuinka teet aloitteen? Miten teillä muuten sujuu?

Vierailija
2/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se käy itsetunnon päälle, kun kuitenkin vaikutat itsekkin ymmärtävän että kyse on naisesi hormonitoiminnan vaihtelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän ja itsellä täysin sama asia. Minusta kerran kuussa on aivan yhtä huono kuin olla koko ajan ilman, joten itse en jaksa aina tuotakaan kertaa, varsinkin juuri kun äsyttää niin paljon että vaimo ensi kuukauden pihtaa ja sitten itse pitäsi olla aina valmiina.

Vierailija
4/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala ”lielittelemään” ja muistuttamaan kuinka hyvää se voi olla muutenkin kuin kerran kuussa. Saa vaimosi tuntemaan itsensä naiseksi muutenkin kuin kerran kuussa. Saatat alkaa saamaan useammin jos näet vähän vaivaa. Pussaa häntä tänään niskaa ja kehu eilistä pilke silmäkulmassa.

Vierailija
5/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perustat itsetuntosi seksiin? Todella outoa.

Vierailija
6/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset halut ovat parisuhteessa helposti ongelma. Kummallakin on oikeus tehdä aloite ja kummallakin on oikeus kieltäytyä toisen aloitteesta. Ellei parisuhteessa ole muita kannustavia puolia, niin kumpikin miettinee miksi olla yhdessä. Pelkkiin erilaisiin haluihin voi harkita esimerkiksi avointa suhdetta.

Vierailija
7/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perustat itsetuntosi seksiin? Todella outoa.

Itsetunto koostuu monesta asiasta ja kumppanin seksuaalinen halukkuus on yksi niistä, muttei ainoa. Seksuaalisuus on ihmisessä hyvin syvällä oleva perustarve ja halutuksi tuleminen kumppanin taholta myös. Aika harva ihminen voi sanoa ettei kumppanin halukkuus tai sen puute vaikuta suhteeseen tai omaan itsetuntoon millään tavoin.

Vierailija
8/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, kun unohtaa arjessa koskettelut ja pienet suukot niskaan ja halailut ja pilkkeen silmäkulmassaan oman naisensa kanssa, eivät tunnu tajuavan miten valtava merkitys sillä on naisen seksuaaliselle virittymiselle. Jos seksi on pelkkä yhdyntä yhtäkkiä illalla, veikkaan hyvin harvan naisen olevan kiinnostunut. Leikkisää kipinää pitää olla muulloinkin.

Vierailija
9/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelitkö menemään? Jos pistelit, niin hölmösti teit.

Tuskinpa teidän liitto on muutenkaan kovin rakkaudentäyteinen, mutta ilmeisesti sillä ei ole mitään väliä.

Itsetuntosi on muuten vain sinun ongelmasi. Itse olet valintasi tehnyt ja jäänyt parisuhteeseen.

Vierailija
10/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla Ap on ilm. mahdollisuus harrasaa seksiä turvallsien ja tutun kumppanin kanssa, ainakin kerran kuussa. Pitäsikö tässä kohaa minun olla mahd kateellinen kun sinkkuna en ole useampaan vuoteen harrastanut seksiä, yhtään kekenkään kanssa.   

Vierailija
11/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisitko ap teidän seksielämää, onko päivittäistä flirttiä, huomioimista, esileikkejä, tyydyttämistä ilman yhdyntää yms. Keskusteletteko fantasioistanne?

Vierailija
12/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa, eikä itsetunnosta kyse.

Eli kaikki tai ei mitään? Joko koko ajan tai ei ollenkaan?

Vierailija
13/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, kun unohtaa arjessa koskettelut ja pienet suukot niskaan ja halailut ja pilkkeen silmäkulmassaan oman naisensa kanssa, eivät tunnu tajuavan miten valtava merkitys sillä on naisen seksuaaliselle virittymiselle. Jos seksi on pelkkä yhdyntä yhtäkkiä illalla, veikkaan hyvin harvan naisen olevan kiinnostunut. Leikkisää kipinää pitää olla muulloinkin.

Sama pätee siihen, että nainen huomioi miehen muulloinkin kuin ovuloidessaan.

Ymmärrän ap.ta.

T. Nainen

Vierailija
14/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Meillä se vain on toisinpäin. Miestäni ei kiinnosta koskaan, minua useinkin. Olen kokeillut, että kuinka kauan menee, ennen kuin mieheni ehdottelee minulle. Mennyt jo 7 kk aivan kepeästi. En tajua, eikö sillä kassit paina?

Ja ennen kuin joku tulee sanomaan, että ei kai miestäsi kiinnosta, kun vaimo on ruma lehmä, niin tiedoksi: olen hoikka (treenaan), kaunis ja hyväluontoinen nainen.

Vierailija
15/15 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee siihen, että nainen huomioi miehen muulloinkin kuin ovuloidessaan.

Ymmärrän ap.ta.

T. Nainen

Kyse oli yhdynnän haluamisesta vain ovulaation aikaan... mut joo, siis ap, halaileeko ja kosketteleeko yms.sun vaimo muulloin sua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän