Lue keskustelun säännöt.
Nyt pitäisi alkaa ostaa vaatteet kirpparilta, mutta en löydä kivoja. Auttakaa!
15.09.2013 |
Linkittäkää minulle kivoja ja edullisia töihin sopivia (ajoittain asiakastapaamisia) vaatteita esim huuto.netistä tai torilta.
Pukeutumiskoodi töissä muuten aika rento, ei kylläkään mikään farkku-huppari linjaa. Farkut kyllä sopii, mutta ei huppari.
Koko XL-XXL tai 44-48. Olen pitkä ja rintava. Vatsaläskit pitäisi myös saada nätisti piilotettua. Pituuttakin on 180cm.
Olen selannut noita nyt aikani enkä löydä yhtään kivoja. Tai jos löydän niin hinta liian kallis. Jotenkin en vaan uskalla ostaa kun pelkään, että rahat menee hukkaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jalkaudu kirppareille? Toki paikkakunta vaikuttaa, minkälainen tarjonta on - mutta esim. Pelastusarmeijan kirppiksiä luulisi löytyvän melkein joka paikasta... Ainakin näillä kulmilla em. tahon kirpparilla on melko mukava valikoima topeista jakkuihin, mekkoihin eikä suurin osa ole mitään menneen talven lumia tai kauhtuneita. Tietenkin myös oma pukeutumismaku vaikuttaa löytyykö mieleisiä.
Myös Marimekot ja muut sellaiset merkit ovat iättömiä ja ajattomia, monesti aika siististi pidettyjäkin - niitäkin voi hyvällä tuurilla löytää kirppareilta mukavaan hintaan ja nehän sopivat myös "asiallisimmiksi" työvaatteiksi.
Kirppiksien koluaminen on ihan hauskaa puuhaa, väliin voi vaikka pistäytyä kaffella jos jalkoja alkaa pakottamaan :)