Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36-v. nainen sanoi ettei ole koskaan imenyt loppuun asti :D

Vierailija
26.08.2020 |

ja sanoi että joudun opettamaan ja neuvomaan häntä siinä. Olin ällistynyt mutten kehdannut sanoa mitään... Miten tuon ikäinen ei osaa tuollaista, vaikka on muutoin seksiä harrastanut. Olen hieman pettynyt, sillä odotin kokeneempaa

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on niin miellyttämishaluinen että tekee asioita joita ei edes halua tehdä. Aika harva tuosta loppuun asti imemisestä varmaan oikeasti tykkää. Joillakin on munaa sanoa se ääneen.

Itseäni ajatus oksettaa, mutta haluaisin opetella sen seksikumppanini kanssa. Olen kyllä maistanut hänen spermaansa siten, että laukeamin jälkeen vedin kumin pois ja otin peniksen suuhuni, siitä kärjestä imin loput spermat. Mutta että koko lasti suuhun...yäk. Pelkään oksentavani. 

Minua ei edes ajatuksena okseta varsinaisesti, enkä ole mikään helposti ällöttyvä henkilö, mutta tuo vaan laukaisee oksennusrefleksin. Sitä täytyy tapahtua jonkin verran että tuleekin oksennus.

Vierailija
22/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän suuseksin antamisesta/imemisestä. Tietysti siihen vaikuttaa pitkälti se kumppani, ihan kenen tahansa kanssa se ei nautinnollista välttämättä ole. 

Miehet myös maistuvat erilaisilta. Joidenkin sperma on todella karvaan makuista, ei niin miellyttävää, jopa pahan makuista. Toisella taas voi olla hyvin neutraalin makuista. Samoin koostumus vaihtelee ja sekin voi vaikuttaa paljon naiseen vastaanottavana osapuolena. 

Nykyisen kumppanini kanssa nautin imemisestä suunnattomasti. Ja enemmän kuin mielelläniimen usein ja otan loppuun asti, nielen kaiken. Hän maistuu miedosti ja hyvälle. Koostumus on tasaisen samettista, ei paksua jos ei nyt ihan liruakaan.

Ja se tunne, kun näen että hänen nautintonsa on valtava ja hän rakastaa suihinottoa. Ja juuri siitä että saa ainakin toisinaan laueta suuhun. Saan siitä isot kiksit itsekin. 

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän suuseksin antamisesta/imemisestä. Tietysti siihen vaikuttaa pitkälti se kumppani, ihan kenen tahansa kanssa se ei nautinnollista välttämättä ole. 

Miehet myös maistuvat erilaisilta. Joidenkin sperma on todella karvaan makuista, ei niin miellyttävää, jopa pahan makuista. Toisella taas voi olla hyvin neutraalin makuista. Samoin koostumus vaihtelee ja sekin voi vaikuttaa paljon naiseen vastaanottavana osapuolena. 

Nykyisen kumppanini kanssa nautin imemisestä suunnattomasti. Ja enemmän kuin mielelläniimen usein ja otan loppuun asti, nielen kaiken. Hän maistuu miedosti ja hyvälle. Koostumus on tasaisen samettista, ei paksua jos ei nyt ihan liruakaan.

Ja se tunne, kun näen että hänen nautintonsa on valtava ja hän rakastaa suihinottoa. Ja juuri siitä että saa ainakin toisinaan laueta suuhun. Saan siitä isot kiksit itsekin. 

N50+

”Nykyisen kumppanin jne...”

Mitäs aiemmat ovat pitäneet taidoistasi?

Vierailija
24/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin pitkässä, 25 vuotta kestäneessä parisuhteessa ja toki häntäkin imuuttelin ja tämäkin mies tykkäsi. Joskaan ei ollut suuseksistä, ainakaan minun antamastani, aivan yhtä haltioissaan kuin nykyinen kumppani. Toki pitkässä parisuhteessa seksin määrä ja laatu vaihteli muutoinkin.

Rehellisesti sanoen en kuitenkaan tuolloin ihan näin innokas itse ollut, sillä maku oli enemmänkin juuri tuo karvas... siksi siitä kirjoitin. Eli ei aivan niin nautinnollista ollut itselleni...

N50+

Vierailija
25/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selvensi aasia.

Vierailija
26/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei siinä hirveästi ole menettänyt.

Aivan kamalan makuista tavaraa useimmiten, ootko itse maistanut?

Multa ainakin on meinannut oksennus tulla, jos yritän vielä niellä. Syljen sen samantien hepin vartta pitkin tai valutan suustani rinnoille.

Oksettavaa on myös hekotella seksikumppanille, tuo on oikeasti todella loukkaavaa.

Vierailija
27/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on varsin pidättyväinen muuten, mutta suihinotossa näyttäisi innostuvan kovasti suuhun laukeamisesta. Laukeamisen jälkeen näyttää ylpeältä ja reippaalta. Ja silmät kirkkaana tarkastaa huomasinko suorituksen.

Nimim. en valita

Vierailija
28/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko alottaja itse ottanut naiselta? Taas koko jengi sovinistisen aivopesun aivopesemää... Ketä edes kiinnostaa pärjätä tällasessa kilpailussa, ei ketään miestä ainakaan....

Vierailija
29/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on varsin pidättyväinen muuten, mutta suihinotossa näyttäisi innostuvan kovasti suuhun laukeamisesta. Laukeamisen jälkeen näyttää ylpeältä ja reippaalta. Ja silmät kirkkaana tarkastaa huomasinko suorituksen.

Nimim. en valita

Kai teet saman hänelle?

Vierailija
30/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa loppuun asti, ekalla kerralla ja miksi ei pysyvästikin kannattaa ohjeistaa naista mennä sylkemään spermat heti pois. Kyllä siinä jää ihan tarpeeksi makua suuhun, että voi halutessaan makustella tykkääkö vai ei? Sitten myöhemmillä kerroilla nainen voi itse päättää, mitä sillä lastilla tekee. Ei se nieleminen todellakaan mikään itseisarvo ole, mutta laukeaminen lämpimään suuhun on kyllä kieltämättä oikein nautinnollista, jos vähän haluaa olla miehelle mieliksi.. t. mies

Ei sitä pois kuulu sylkeä. Nielaista se pitää.

Vierailija
31/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan montaa miestäkin oksettaisi ajatus mälleistä suussa. Ei me naiset sen kummempia olla. Se on kuin saisi suun täyteen jonkun toisen räkää.

Jos lasketaan se määrä mitä pillusta irtoaa nuollessa ja mitä sieltä löytyy ennestään ja mahdolliset roiskaukset naisesta riippuen päälle, niin kyllä keskivertomiehen mällit pienemmät ovat.

Vierailija
32/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikään olen ehtinyt, mutta yhtäkään naista en ole löytänyt joka osaisi ottaa suihin. Yhden kanssa sai sentään jotenkin lauettua. Suurin osa ei suuseksiä harrasta omasta aloitteesta, vaikka toisin päin sitä on enemmän kuin yhdyntää. Ehkä olisi pitänyt lopettaa suuseksin antaminen itsekin ja katsoa mitä tapahtuu.

On joo yritetty opastaa joitain, vaikka ei siitä ole kuin yksi mitään kysynyt. Eikä siitä paljon iloa ole ollut kuin tämän yhden kanssa. Ja tällä on sitten ironisesti niin pieni suu, ettei onnistu kuin nuoleminen, mikä on kyllä tavallaan ihan nautinnollista sekin.

Vierailija
33/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin yli 4-kymppiseksi, ennen kuin olen hoitanut homman loppuun asti ja tämä ei ole ollut itsestäni kiinni. Suihinotto on myös taito, jota pitää jokaisen miehen kanssa opetella, ja kuunnella mistä juuri tämä mies tykkää.

Itse nautin älyttömästi myös suihinottaessani. Miehen nautinto on vallassani, vien lähelle ja hellitä hiukan ja uusi nousu. Nautin myös siitä miten näen ja kuulen miehen nauttivan. Kiihoitun itsekin niin kovasti, että joskus voisikin olla toinen mies mukana ja panna mua tai vaikka nuolla saman aikaisesti.

Vaikka kumppani olisi kuinka kokenut, hän ei osaa uutta kumppaniaan, toisen mieltymykset pitää opetella.

N 52 v

Vierailija
34/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjörefleksi niin voimakas kerran yritin en enää. Tuli sääli kumppania kohti kun oksensin melkeen vehkeen päälle

Vierailija
35/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan montaa miestäkin oksettaisi ajatus mälleistä suussa. Ei me naiset sen kummempia olla. Se on kuin saisi suun täyteen jonkun toisen räkää.

Jos lasketaan se määrä mitä pillusta irtoaa nuollessa ja mitä sieltä löytyy ennestään ja mahdolliset roiskaukset naisesta riippuen päälle, niin kyllä keskivertomiehen mällit pienemmät ovat.

Vaan annas olla jos mies tämän takia ei halua naista nuolla tai ryntää heti nuolemisen jälkeen yökkäillen sylkemään ja suuta pesemään.

Vierailija
36/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

”Nykyisen kumppanin jne...”

Mitäs aiemmat ovat pitäneet taidoistasi?

Ei kai sillä ole mitään merkitystä. Tietysti jos on kovin mustasukkainen, niin tätähän on kiva kaivella. Tai jos muuten vain ei hyväksy, että naisella on ollut elämää aikaisemminkin.

Vierailija
37/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Et taida olla mies jos et ymmärrä että seksi yleensä loppuu miehen laukeamiseen. Jos alkaa sillä että tulee suuhun niin mitä nainen saa?

Vierailija
38/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan annas olla jos mies tämän takia ei halua naista nuolla tai ryntää heti nuolemisen jälkeen yökkäillen sylkemään ja suuta pesemään.

No sille ei voi mitään jos niin käy. En minä ainakaan vaatisi suuseksiä jos toisella tulee tuollainen reaktio. Enkä kyllä vaadi muutenkaan. Ensinnäkin kaikenlainen vaatiminen seksissä on aivan perseestä ja toisekseen kielihoidot on itselleni aivan sama.

Vierailija
39/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yrjörefleksi ole mikään minkä voi kytkeä pois päältä. Vai oletko useinkin kun on alkanut kunnolla oksettamaan voinut olla oksentamatta? Ei tämä ole mikään mistä hyödyttää loukkaantua. Sama kuin baarimikko loukkaantuisi siitä että yrjöän, kun hänhän on myynyt vain laadukasta viinaa. Jos oksettaa niin oksettaa.

Vierailija
40/40 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ottanut suihin, tai harrastanut seksiä. N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi