Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36-v. nainen sanoi ettei ole koskaan imenyt loppuun asti :D

Vierailija
26.08.2020 |

ja sanoi että joudun opettamaan ja neuvomaan häntä siinä. Olin ällistynyt mutten kehdannut sanoa mitään... Miten tuon ikäinen ei osaa tuollaista, vaikka on muutoin seksiä harrastanut. Olen hieman pettynyt, sillä odotin kokeneempaa

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opastitko??

Vierailija
2/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opastitko??

Oli puhetta että kokeillaan. Nainen vielä sanoi, että toivottavasti en pety jos hän ei ensimmäisellä kerralla onnistukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas harvinainen moukkamainen mies.

Vierailija
4/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asia on vaiheessa. Vaiheeseen saattaa jäädäkin.

Vierailija
5/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa loppuun asti, ekalla kerralla ja miksi ei pysyvästikin kannattaa ohjeistaa naista mennä sylkemään spermat heti pois. Kyllä siinä jää ihan tarpeeksi makua suuhun, että voi halutessaan makustella tykkääkö vai ei? Sitten myöhemmillä kerroilla nainen voi itse päättää, mitä sillä lastilla tekee. Ei se nieleminen todellakaan mikään itseisarvo ole, mutta laukeaminen lämpimään suuhun on kyllä kieltämättä oikein nautinnollista, jos vähän haluaa olla miehelle mieliksi.. t. mies

Vierailija
6/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sällillä ikää jo 16-vuotta ja nyt oot saamassa ekan seksikokemuksen?

Saantia vaille taitaa jäädä.

Vierailija
7/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina miehen merkki, kun nauretaan julkisesti selän takana seksikumppanille.

Hyi hitto toivottavasti tajuaa pysyä erossa tommosesta.

Vierailija
8/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on tiettävästi ottanut spermat suuhunsa kerran, minulta ja ne meni nenään, kun ei osannut varautua paineryöpsähdyksiin. Sen koommin ei ole ottanut suihin kuin vähän, etten vaan laukea suuhun. Ei se niin harvinaista ole ettei ole ottanut loppuun saakka suihin.

Vierailija
9/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt muka on? Olen 44 enkä ole minäkään. Enkä ota

Vierailija
10/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. Ja kerran olen ottanut loppuun asti. Just ja just sain oksennuksen pidäteltyä poissa ja se se vasta olisikin ollut romanttinen loppuhuipennus kun yrjöä siihen sänkyyn. Ei vaan sovi mulle.

Vierailija
11/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Kaikki minulle suuhoidon antaneet naiset ovat imeneet loppuun saakka. Naiset olleet 28-55 v.

Vierailija
12/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Kaikki minulle suuhoidon antaneet naiset ovat imeneet loppuun saakka. Naiset olleet 28-55 v.

Kai tiedät että papilloomavirukset tarttuvat myös nieluun ja voivat altistaa kaulan ja pään alueen syöville?

Vierailija
13/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös minun otannalla loppuun asti ottamattomat ovat äärimmäisen harvinaisia, omalle kohdalle ei ole osunut onneksi yhtäkään.

M41

Vierailija
14/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan montaa miestäkin oksettaisi ajatus mälleistä suussa. Ei me naiset sen kummempia olla. Se on kuin saisi suun täyteen jonkun toisen räkää.

Vierailija
15/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en esim. ole ikinä seurustellut, joten on jäänyt tekemättä tuollaiset loppuun asti suihinottamiset, sperman kanssa leikkimiset ja muut asiat mitä ihmiset tekevät yleensä suhteessa tai sitten kun vähän jo tunnetaan.

Lisäksi minulla ei ole ollut ikinä säännöllistä seksielämää, niin olen mahdollisesti ihan perus panemisessakin paska.

Alan olla jo sen ikäinen, että minulta oletetaan löytyvän kokemusta ja koska ei löydy, olen alkanut hankkia sitä nuorempien miesten kanssa.

Omanikäisen kanssa olisi aika suuri kynnys mennä sänkyyn juurikin siksi, etten ole niin kokenut kuin ikäiseltäni ehkä oletetaan enkä voi tehdä mitään vaikutusta seksissä.

Vierailija
16/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on niin miellyttämishaluinen että tekee asioita joita ei edes halua tehdä. Aika harva tuosta loppuun asti imemisestä varmaan oikeasti tykkää. Joillakin on munaa sanoa se ääneen.

Vierailija
17/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on niin miellyttämishaluinen että tekee asioita joita ei edes halua tehdä. Aika harva tuosta loppuun asti imemisestä varmaan oikeasti tykkää. Joillakin on munaa sanoa se ääneen.

Itseäni ajatus oksettaa, mutta haluaisin opetella sen seksikumppanini kanssa. Olen kyllä maistanut hänen spermaansa siten, että laukeamin jälkeen vedin kumin pois ja otin peniksen suuhuni, siitä kärjestä imin loput spermat. Mutta että koko lasti suuhun...yäk. Pelkään oksentavani. 

Vierailija
18/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään käynyt niin että nainen oksentaa tuon jälkeen?

Vierailija
19/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lähellä oli sillä ainoalla kerralla, kun puolison suuhun laukesin ja spermaa tuli mm. nenästä. Ei ihan oksentanut mutta kakoi kyllä hyvän tovin.

Vierailija
20/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Viesti 11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi