Tuksu kuulostaa ihan linnakundilta jo
Tässä ylistää hovikampaajaansa perjantain 13.9. keikalla
Sitten rupeaa jo kaduttamaan, kun muistuu mieleen, että joutuu oikeuteen myös hänen kanssaan. Milä ihana agaperakkauden lähettiläs.
Olen pahoillani että väitin sua varkaaksi, meidän aurinkolasit löytyivät siivouksen lomassa ja muutenkin jotain vaatteita on vaihtunut vaan vahingossa keikkojen aikana. Olet mun oma hassu haniböö....!:)
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Viesti-Juha-Immoselle-mun-sopoliinil le/1017555
Kommentit (2)
Jännittää se huominen oikeudenkäynti
24 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Nyt täytyy kyllä sanoa, että tää kirjoitus oli viime yönä humalassa kun puhuimme Juhan kaa puhelimessa. Emme ole koskaan pahoinpidelleet sitä Julian kans ja Juha myönsi itse, että haki lähestymkieltoa ihan vaan vittuilun vuoksi
21 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Vittuilun vuoksi sen takia, että löysin korumme hänen kaapistaan ja mun lisäksi Julia ja äitimme teimme rikosilmoitukset sen varasteluista. En ole harhainen, joku muu täällä kyllä on......
4 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Ja sitten vielä sellaista, että tuli ikävä häntä koska meillä oli ihan mahtava Kanarian matka, Juhalla on loistava huumorintaju ja kauniit kasvot. Aloin ajattelemaan, että esim.Hello Kitty korumme oli sen kaapissa
1 minuutti sitten | Johanna Tukiainen
sen takia, että sillä on ns.tarve keräillä muistoja ihmisistä, mikä myös on sairaus. Juha itse väitti olevansa kleptomaani mutta tarina muuttui myöhemmin. Surullista, koska mulla on ikävä häntä, rakastuin häneen.
Johanna Mia Mari Tukiainen
Isämme on sitten nykyisin kuulemma "Suomen ylipappi." Voi itku tätä sekoamista.......nyt ne valkotakkiset heti Jollakseen!!!! Julia ehdotti poliiseja, mutta en mä halua omaa isääni putkaan. Ex-mieheni sekosi kanssa, se juttelee kuulemma nykyisin enää lintujen ja kissojen kanssa! Apua.......mitä tää media tekee ihmisille!!!! Ja nyt kun keikkaa kerta pukkaa, niin keikkakiertueen teemana on sitten: Johanna Tukiainen ei kuulu vankilaan, vaan yhdyskuntapalveluun. Ja Artolle tuntuva ehdollinen vankeus (pitäisi olla ehdoton tosin.) jos ajatellaan sen rotan talousrikkeitä myös Lapissa.
Tykkää · · Jaa · muutama sekunti sitten via matkapuhelin ·
Johanna Mia Mari Tukiainen Niin en mä nyt omaa siskoa halua lyödä, mutta itseasiassa Urbaninkin mielestä Jasmina oli hirveän lapsellinen ja varmaan kanssa jotain kateutta mun julkisuudesta, sekä mun ja Julian välisestä suhteesta. Antaa sen Jassun nyt päteä jos se siitä jotain iloa saa.zzz
muutama sekunti sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
Pakko sanoa vaikka ei varmaan pitäisi…
Johanna Mia Mari Tukiainen Arto on ollut hullu syntymästään lähtien, Arton isä teki itsemurhan mielisairaalassa. Mika raukka on seonnut. Ja isäni on sairastunut psykoosiin 3 kertaa aiemminkin, ja tässä sitä nyt taas mennään...... Niin kohta on sairaalareissu. pakko sanoa, vaikka ei varmaan pitäisi, mutta noi monet iskän jutut saa nauramaan, tää on mennyt ihan liian pitkälle! Viime kerralla se mm. hyppäsi ihmisten reppuselkiin.....kamalaa.....haha
6 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
http://www.hymy.fi/keskustelu/t1031,300