Kysymys veronpalautuksista
Koska maksetaan veronpalautukset, en löytänyt tietoa
Kommentit (9)
Heinä- ja joulukuun välisenä aikana. Riippuu oman verotuksen päättymispäivästä. Pivämäärän voi tarkistaa OmaVerosta tai verotuspäätöksestä.
Ne tulevat nykyisin vähän eri aikoina ihmisille.
Minäkin sain jo elokuun alussa.
Verotukseni ei ole edes valmistunut, saanen palautukset joulukuussa kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Verotukseni ei ole edes valmistunut, saanen palautukset joulukuussa kuten ennenkin.
Näinhän se valtaosalla on.
Tai pitäisi olla valtaosalla, niillä jotka ovat täydentäneet työmatkakulut ym sinne ilmoitukseen.
Jos on (tyhmä ja) hyväksynyt verohallinnon ehdotuksen sellaisenaan, palautukset on pääosin saanut jo elokuussa.
Ap on varmaan näitä diginatiiveja, koska ei osaa hakea netistä mitään.
3 sekuntia meni kirjoittaa pari hakusanaa googleen ja tämä on ensimmäinen hakutulos.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/lehdist%C3%B6tied…
No minä olen eläkeläinen, eikä minulla ole mitään kummempia vähennyksiä eikä muutoksia nyt valmisuneeseen verotukseen, joten sain palautukset jo elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se valtaosalla on.
Tai pitäisi olla valtaosalla, niillä jotka ovat täydentäneet työmatkakulut ym sinne ilmoitukseen.
Jos on (tyhmä ja) hyväksynyt verohallinnon ehdotuksen sellaisenaan, palautukset on pääosin saanut jo elokuussa.
Sain palautukseni 4.8. ja oli vähennyksiä. Tosin korjasin veroehdotuksen heti kun se tuli omaveroon, enkä hautonut palautusta viimeiseen palautuspäivään asti. Veroehdotuksen korjauksen jälkeen lopullinen verotuspäätös tuli peräti samana päivän kun palautin sen.
Mene katsomaan omavero.fi oma palautuspäiväsi. Minä sain elokuun alussa.