Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa! Enää pari päivää ja GTA V ilmestyy!

Vierailija
15.09.2013 |

Pääsee mies viettämään laatuaikaa poikien kanssa ja eiköhän siitä pelistä mammakin innostu :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Gran Turismokin taitaa ilmestyä marraskuussa?

Vierailija
22/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna (tai jo tänä yönä) meneyän mieheni pleikkarille! Tosin tämä rouvavkahtelee mielellään vieressä kun ukko pelaa ;) meillä koirakin on oppinut et ukolta turha saada huomioo kun on keskittynyt pelaan :D mahtaa tuntua työpäivät pitkiltä kun odottaa vaancpelaamaan pääsuä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon peli aina oman vaimon voittaa. GTA on nimittäin parempaa kuin seksi. :D

Vierailija
24/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:47"]

Mun tekis hirveesti mieli ostaa joku hyvä peli itselleni näihin pimeneviin syksyiltoihin. Tykkään esim. Skyrim, Oblivion ja Assasins Creed tyyppisistä peleistä, kaikenlainen hiiviskely ja luolissa tutkiminen on kivaa. Nää ei taida olla yhtään sen tyyppisiä? Suositelkaa mulle jotain hyvää peliä!

[/quote]

Bioshock Infinite ainakin on hyvä ja Arkham City myös. Noissa Arkham-peleissä olisi vähän sitä hiiviskelyäkin.

Vierailija
25/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:06"]

Mun tekis hirveesti mieli ostaa joku hyvä peli itselleni näihin pimeneviin syksyiltoihin. Tykkään esim. Skyrim, Oblivion ja Assasins Creed tyyppisistä peleistä, kaikenlainen hiiviskely ja luolissa tutkiminen on kivaa. Nää ei taida olla yhtään sen tyyppisiä? Suositelkaa mulle jotain hyvää peliä!

[/quote]

Bioshock Infinite ainakin on hyvä ja Arkham City myös. Noissa Arkham-peleissä olisi vähän sitä hiiviskelyäkin.

[/quote]

Kiitos, täytyy tutustua. Onko kukaan pelannut Thief 4:sta ?

Vierailija
26/26 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mulle uppoo samanlaiset joten suosittelisin Dragon Agea. Olen pelannut molemmat läpi ja hankin heti kolmannen kun se vain ilmestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi