Mahtavaa! Enää pari päivää ja GTA V ilmestyy!
Pääsee mies viettämään laatuaikaa poikien kanssa ja eiköhän siitä pelistä mammakin innostu :)
Kommentit (26)
Huomenna (tai jo tänä yönä) meneyän mieheni pleikkarille! Tosin tämä rouvavkahtelee mielellään vieressä kun ukko pelaa ;) meillä koirakin on oppinut et ukolta turha saada huomioo kun on keskittynyt pelaan :D mahtaa tuntua työpäivät pitkiltä kun odottaa vaancpelaamaan pääsuä ;)
Kyllä kunnon peli aina oman vaimon voittaa. GTA on nimittäin parempaa kuin seksi. :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:47"]
Mun tekis hirveesti mieli ostaa joku hyvä peli itselleni näihin pimeneviin syksyiltoihin. Tykkään esim. Skyrim, Oblivion ja Assasins Creed tyyppisistä peleistä, kaikenlainen hiiviskely ja luolissa tutkiminen on kivaa. Nää ei taida olla yhtään sen tyyppisiä? Suositelkaa mulle jotain hyvää peliä!
[/quote]
Bioshock Infinite ainakin on hyvä ja Arkham City myös. Noissa Arkham-peleissä olisi vähän sitä hiiviskelyäkin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:06"]
Mun tekis hirveesti mieli ostaa joku hyvä peli itselleni näihin pimeneviin syksyiltoihin. Tykkään esim. Skyrim, Oblivion ja Assasins Creed tyyppisistä peleistä, kaikenlainen hiiviskely ja luolissa tutkiminen on kivaa. Nää ei taida olla yhtään sen tyyppisiä? Suositelkaa mulle jotain hyvää peliä!
[/quote]
Bioshock Infinite ainakin on hyvä ja Arkham City myös. Noissa Arkham-peleissä olisi vähän sitä hiiviskelyäkin.
[/quote]
Kiitos, täytyy tutustua. Onko kukaan pelannut Thief 4:sta ?
[/quote] Mulle uppoo samanlaiset joten suosittelisin Dragon Agea. Olen pelannut molemmat läpi ja hankin heti kolmannen kun se vain ilmestyy.
Uusi Gran Turismokin taitaa ilmestyä marraskuussa?