Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa väkisin seuraan tunkeutuva mies

Vierailija
15.09.2013 |

Käsittämätöntä kun ystävällinen puhe ei mene perille, eikä lopulta sekään, kun sanoi, että voitko jättää mut rauhaan. Suomalaiset miehet osaa olla todella idiootteja. Lopulta tämä ääliö vielä haukkui mut pystyyn, olen kuulemma hoidon tarpeessa. Kaverini ulkonäönkin lyttäsi siinä sivussa. Vieläkin ottaa päähän, ihme ahdistelija.

Ja parasta on, että hyypiöllä oli ihan hyvä työ ja koulutus, joilla leveili ensin. 

Ulkomaalaisia miehiä haukutaan, mutta en ole ikinä joutunut tollasen typeryyden kohteeksi muuta kuin humalaisten suomalaisten miesten osalta. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viettänyt useamman vuoden kotosalla, kun olen ollut raskaana ja imettänyt. Nyt kun lapset on kasvaneet, päätin lähteä ystäväni kanssa baariin kun hän pyysi. 

Vietimme hauskaa tyttöjen iltaa, katsoimme alkuillasta leffaa, juotiin kuohuviiniä ja herkuteltiin. Laittauduttiin näteiksi, ja lähdettiin iloisella mielellä keskustaan. Tavattiin toinen tuttu kaveriporukka ja lyöttäydyttiin yhteen, suunnattiin kimpassa yökerhoon. 

Itselleni oli yllätys, ettei siellä saanut olla rauhassa! En olisi kaivannut mitään muuta, kuin ystävien seuraa ja kuplivaa, oli NIIN hauskaa. Mutta sitten niitä ihme niskaan hengittäjiä oli joka puolella. Uskon että meistä paistoi kilometrin päähän se, että oltiin kaveriporukalla pitämässä keskenämme hauskaa, eikä kukaan ollut ulkopuolista seuraa vailla, mehän ollaan kaikki naimisissakin! Mutta eiköhän vaan siitä huolimatta jatkuvasti joku yrittänyt liimautua siihen viereen, tarjota juotavaa ja pyrkiä avaamaan keskustelua. Ärsyttävää, että on juttu kavereiden kanssa kesken, musiikki on todella kovalla jumps jumps tömps tömps, ja sitten joku vieras mies tulee siihen vielä sönkkäämään :) Olisi varmaan pitänyt kiinnittää rinnuksiin joku lappu "äiti, vaimo, seura ei kiinnosta". 

Ehkä ne miehet siellä onkin siksi sinkkuja, etteivät omaa kovin hääviä tilannetajua tai osaa lukea ihmisistä kuka voisi kaivata seuraa ja kuka ei. Jotenkin säälittävää sellainen vonkaaminen, että siirrytään naiselta toiselle ja toivotaan että ennen pitkää lykästää ja joku suostuu ainaki halailemaan jollei ihan seksiinkin. 

Mutta joo. Olen selvästi liian vanha tuommoisiin rientoihin, parempi tämmöisen yli 30v:n pysyä vain kotosalla.

Vierailija
62/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yökerhot tms on lähinnä paikkoja, joihin mennään hakemaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Jos haluaa vain jutella kavereiden kansas ja tanssia heidän kanssaan niin sama kai pysyä kotona. Miksi muuten edes laittautua nätiksi jos ei halua miesten huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:05"]

Kyllä yökerhot tms on lähinnä paikkoja, joihin mennään hakemaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Jos haluaa vain jutella kavereiden kansas ja tanssia heidän kanssaan niin sama kai pysyä kotona. Miksi muuten edes laittautua nätiksi jos ei halua miesten huomiota.

[/quote]

No meidän on vähän hankala järjestää alkoholipitoisia tanssibileitä kavereiden kanssa kenenkään kotiin , kun ollaan todella kaikki perheellisiä :D Maksavana asiakkaana uskon Että minulla on yhtäläinen oikeus siellä yökerhossa juoda ja tanssia kuin sinkuillakin. Ja sä et VOI olla tosissasi tuon viimeisen kommenttisi kanssa!

Vierailija
64/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten (tai naisten) ei kannata loukkantua, jos joku kertoo, että on kavereiden kanssa viettämässä iltaa eikä halua tanssia. useimmiten on juuri niin ja vieraiden kanssa juttelu tai tanssiminen ei kiinnosta. nykyisin on myös paljon tanssitaidottomia ihmisiä, joten jos joku sanoo, että ei osaa tansisia, se voi olla totta. jokaisella on oikeus valita seuransa, eikä naisill ole mitään velvollisuutta jutella miesten kanssa. 

Vierailija
65/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 18:08"]

"Tai jos mies tarjoaa tanssin jälkeen juotavaa, otat vastaan ja juttelet sen juoman ajan."

Juoman vastaanottaminen nyt varsinkin viestittää, että olen kiinnostunut. Ja koska mies on käyttänyt rahaa niinkuin paljon kuin juoman verran, hän olettaa että saa rahalleen vastinetta.

[/quote]

Itse varmaan ottaisin juoman, koska ei se vastine juomasta vielä ole mikään "pano" vaan mielestäni esim keskusteleminen sen juoman juomiseen kuluvan ajan. Toki vain, jos mies/nainen vaikuttaa mukavalta.

Vierailija
66/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tällainenkin aihe saa mammat riehaantumaan,luulisi että 2010-luvun Suomessa on itsestään selvää,että a)naisten ei tarvitse sietää mitä tahansa ja b)baareissa voi käydä muutenkin kuin seksiseuraa hakemassa. Itse olen oppinut kantapään kautta,ettei tosiaankaan kannata suostua kohteliaisuudesta yhtään mihinkään. Yhdenkin kerran olin yksin liikenteessä ja suostuin tanssimaan todella vastenmielisen vanhan miehen kanssa ihan vain siksi että olin hyvällä päällä ja oli hauska tanssia valssia punkin tahtiin. Loppuillan sainkin sitten hätistellä tätä kuvostusta kimpustani,kun ei suostunut uskomaan ettei seura kiinnosta,ei vaikka väänsin ratakiskosta. Toisen kerran odotin baaritiskillä poikaystävääni ja seuraa liittyi suunnilleen isoisäni ikäinen mies,joka aluksi jutteli niitä näitä asiallisesti,mutta humaltuessaan alkoi lässyttää että minun pitäisi lähteä hänen luokseen jatkoille,että saisin "kunnon kyytiä". Johtopäätös: ei pidä olla kohtelias vastenmielisille idiooteille,parempi tehdä heti selväksi että ei voisi vähempää kiinnostaa. Joku välkky ketjun puolivälissä muuten mussutti,että jos suomalainen ei kelpaa,ottakaa ulkomaalainen,"he eivät ainakaan arvosta naisia".Mitenkähän suomalaismiesten itsepäinen,päällekäyvä AHDISTELU tuo esiin heidän "arvostustaan"naisia kohtaan? :O

Vierailija
67/73 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä liimaukot baareissa taitaa olla ihan vakiovaruste.

Käyn usean kerran vuodessa työn puolesta tanssiravintoloissa. Eli yhteistyöpalaverin ja illallisen päätteeksi aina joku seurueesta haluaa lähteä tanssimaan. Olen usein selvinpäin, en ole kaunis enkä hoikka. Mutta AINA joku känniurvelo liimaantuu kiinni, selittää jotain sitkeästi, lääppii ja repii kädestä tanssimaan.

Yritä siinä sitten yrityksen yhteistyötahojen huvittuneena vierestä seuraten kauniisti sanoa, että kiitos mutta todellakin ei kiitos.

Kerran tälläinen parkettien kauhu rupesi urputtamaan, kun kävin (tietysti) tanssimassa seurueemme miesten kanssa, mutta en hänen kanssaan.

Vierailija
68/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mennä tanssimaan sellaisen ihmisen kanssa, joka ei vaan yhtään kiinnosta? Kun baarissa se menee niin, että jos suostuu tanssimaan, niin toinen voi olettaa, että kiinnostusta olisi johonkin muuhunkin. Parempi tehdä heti selväksi, ettei halua siltä tyypiltä mitään, niin ei tyyppi ala kuvittelemaan liikoja."

Nimenomaan. Tämähän on homman nimi baarissa - jos olet kohtelias (minä olen joskus aikoinaan ollut juurikin tuon mainitun "etiketin" vuoksi) ja lähdet tanssimaan vaikka a) et olisi sinkku, b) et olisi seuraa etsimässä tai c) hakija on kammotus, 90& hakijoista olettaa että tanssimaanlähteminen = kiinnostuksen osoitus ja niinpä nämä änkeävät seuraan tanssin jälkeen ja alkavat kiukutella kun antaa ymmärtää, että se oli vain tanssi, kiitos ja hauskaa iltaa.

Todellakaan miehet ei ymmärrä, että tanssimaan voi lähteä vain siksi, että haluaa vain tanssia tai biisi on hyvä, joten en oikein usko tähän teoriaan "Eihän tanssi välttämättä ole millään tavalla ns. ihmisten lähestymiseen liittyvää vaan rentouttavaa hauskanpitoa ja musiikista nauttimista molemmille."

Vierailija
69/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai jos mies tarjoaa tanssin jälkeen juotavaa, otat vastaan ja juttelet sen juoman ajan."

Juoman vastaanottaminen nyt varsinkin viestittää, että olen kiinnostunut. Ja koska mies on käyttänyt rahaa niinkuin paljon kuin juoman verran, hän olettaa että saa rahalleen vastinetta.

Vierailija
70/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"useinkaan suomalaiset miehet eivät pyydä tuntematonta naista baarissa tanssiin, jos taka-ajatuksena ei ole haluja päästä samaan sänkyyn. Ja miksi tanssia jonkun epäkiinnostavan kanssa pelkästä kohteliaisuudesta, kun nainen voisi itsekin pyytää häntä kiinnostavaa miestä tanssimaan"

Siis nimenomaan. Mies varmaan ajattelee, että haluanpa aivan älyttömästi tanssia juottolassa, joten haen kaikkia minua ei-kiinnostavia naisia tanssimaan, koska minuahan ei kiinnosta mikään muu kuin tanssiminen :D

Jos miehet haluaisivat vain tanssia, miksi sitten kauniita naisia haetaan enemmän vaikka olisivat millaisia pökkelöitä tai muuvit olisi myötähäpeää herättäviä, miksi vanhat ukot hakee nuoria naisia (esim. laivalla lähes poikkeuksetta seniorit köpöttää itseään vähintään puolta nuorempien kimppuun humpalle hakemaan vaikka baari on täynnä humppataitoisia ikätovereita) ja miksi tanssimaan lähteminen tulkitaan koko illan seuranpidoksi?

Vierailija
71/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:43"]

Baariin mennään hakemaan seuralaista ei olemaan kavereiden kanssa.

[/quote]

...ja jokainen saa itse valita seuralaisensa, eli ällötyksen kanssa ei ole pakko tanssia. 

Vierailija
72/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä taas,

kiva kun tämä on herättänyt keskustelua. 

mua ei haittaa että pyydetään tanssimaan ja juttelen ulkona mielelläni ihmisten kanssa. ongelma ovat ne tyypit, jotka eivät ystävällisestä vinkistä ymmärrä, että seura ei kiinnosta paria sanaa enempää tai että ei huvita tanssia. 

aloitusviestissäni kuvaamani henkilö oli juuri tällainen: muutaman sanan juttelu. jälkeen alkoi hipelöidä ja kun yritin päästä eroon kohteliaasti, seurasi perässä. lopulta kun sanoin muutaman kerran, että voisitko jättää rauhaan, alkoi aggressiivinen käytös ja haukkuminen.

mitä ihmettä tuollaisella miehellä pyörii päässä: luuleko ehkä, että kun tunkee tarpeeksi seuraan, nainen lopulta antaa periksi?

oli todella epämiellyttävä ahdistelukokemus.

onneksi suurin osa miehistä on fiksuja. miehille vinkiksi: jutelkaa kiinnostavan naisen kanssa pari sanaa ja jatkakaa matkaa. jos naista kiinnostaa, hän kyllä osoittaa sen sitten ja voitte jatkaa juttelua. ja jos ei kiinnosta, ei miehen tarvitse pelätä pakkeja, kun on itse jatkanut matkaa.

Vierailija
73/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja lisänä se että  kuka nyt alkaa baarissa yrittämään mitään fiksumpaa keskustelua, sillä musiikki on yleensä niin kovalla (jotta ihmiset joisivat enemmän ja toisivat rahaa enemmän taloon) että on puhuttava kovaa"

Samalla vaivalla kun kailottaa "shä oot toshi kaunish lähetääks tansshiin tuu nyt sul on hienot t-ssit ja upee p-rse ai ei kelpaa vai mikä shä luulet olevash tommonen ruma ämmä olisith ilonen että joku suakin hakee haahka", olisi kailottanut paljon fiksuakin.

"Baariin mennään hakemaan seuralaista ei olemaan kavereiden kanssa."

Joten ensimmäinen tarjokas on otettava? En sanoisi sitä "hakemiseksi".