Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa väkisin seuraan tunkeutuva mies

Vierailija
15.09.2013 |

Käsittämätöntä kun ystävällinen puhe ei mene perille, eikä lopulta sekään, kun sanoi, että voitko jättää mut rauhaan. Suomalaiset miehet osaa olla todella idiootteja. Lopulta tämä ääliö vielä haukkui mut pystyyn, olen kuulemma hoidon tarpeessa. Kaverini ulkonäönkin lyttäsi siinä sivussa. Vieläkin ottaa päähän, ihme ahdistelija.

Ja parasta on, että hyypiöllä oli ihan hyvä työ ja koulutus, joilla leveili ensin. 

Ulkomaalaisia miehiä haukutaan, mutta en ole ikinä joutunut tollasen typeryyden kohteeksi muuta kuin humalaisten suomalaisten miesten osalta. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:07"]

Miksi ei voisi tanssia "ulkonäöltään vähemmän miellyttävän" kanssa? Eihän tanssi välttämättä ole millään tavalla ns. ihmisten lähestymiseen liittyvää vaan rentouttavaa hauskanpitoa ja musiikista nauttimista molemmille.

Ja kyllä se vain antaa vähän sellaisen vaikutelman ihmisestä, että jos kohteliasti pyytää tanssimaan ja ilman hyvää syytä kieltäytyy, että ihminen on jollain tapaa suvaitsematon. Siinä mielessä ymmärrän tanssietikettiä oikeinkin hyvin.

[/quote]

Mistä sen tietää, että onko sillä tanssimaan pyytäjällä mielessä mitään muuta kuin pelkkä hauskanpito ja musiikista nauttiminen. Mun villi veikkaus on, että useinkaan suomalaiset miehet eivät pyydä tuntematonta naista baarissa tanssiin, jos taka-ajatuksena ei ole haluja päästä samaan sänkyyn. Ja miksi tanssia jonkun epäkiinnostavan kanssa pelkästä kohteliaisuudesta, kun nainen voisi itsekin pyytää häntä kiinnostavaa miestä tanssimaan.

Vierailija
22/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän tanssi välttämättä ole millään tavalla ns. ihmisten lähestymiseen liittyvää vaan rentouttavaa hauskanpitoa ja musiikista nauttimista molemmille."

Buhahahaha!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:28"]

"Eihän tanssi välttämättä ole millään tavalla ns. ihmisten lähestymiseen liittyvää vaan rentouttavaa hauskanpitoa ja musiikista nauttimista molemmille."

[/quote]

Milloin sinua on pyydetty tanssimaan tai liittymään mukavaan seuraan? Siitä taitaa olla liian kauan aikaa.

Vierailija
24/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn baarissa. Jätän vaikka sulle ne "mukavat" tanssit ja seurat :)

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:28"]

[/quote]

Milloin sinua on pyydetty tanssimaan tai liittymään mukavaan seuraan? Siitä taitaa olla liian kauan aikaa.

[/quote]

Vierailija
25/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kiitti! Tosin en juurikaan käy baareissa, se aika on jo takana. Kesäterassilla on mukava poiketa, mutta silloinkin parasta seuraa on oma ukko.

Vierailija
26/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo etiketti viittaa kyllä enemmänkin sellaisiin tanssiaisiin, tai jopa lavatansseihin, ei baariin. En kyllä todellakaan arvosta etikettiä, joka määrää minut viettämään aikaa ihmisen kanssa, josta en pidä. 

Vierailija
27/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja oothan muistanut kertoa ukolleskin tuon etikettisäännön, jotta ymmärtää päästää sut tanssimaan kaikkien kanssa? ;)

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:40"]

Ihanaa kiitti! Tosin en juurikaan käy baareissa, se aika on jo takana. Kesäterassilla on mukava poiketa, mutta silloinkin parasta seuraa on oma ukko.

[/quote]

Vierailija
28/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eti itelles sit joku nekru mies!

Vierailija
29/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen kyllä, että minulla on oikeus valita seurani ja se, kuka saa tulla esimerkiksi fyysisesti lähelleni tai koskettaa minua. Eri asia, jos menisin johonkin tanssiaisiin tai lavatansseihin.

Vierailija
30/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:50"]

Itse koen kyllä, että minulla on oikeus valita seurani ja se, kuka saa tulla esimerkiksi fyysisesti lähelleni tai koskettaa minua. Eri asia, jos menisin johonkin tanssiaisiin tai lavatansseihin.

[/quote]

Aika kylmältä vaikuttaa ihminen, joka ei anna ulkonäöltään epämiellyttävän tai muuten epäkiinnostavan ihmiselle mitään huomiota. todella pinnallista. Nykyajan nirppanokkaprinsessoille tekisi hyvää nähdä vähän todellista maailmaa.

Vierailija
31/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä baarikin on tanssipaikka ja samat etiketit pätevät sielläkin. Kyllähän siellä on muitakin sääntöjä, esim. baarimikko tarjoilee asiakkaille saapumisjärjestyksessä. Muuten olisi täysin villi länsi. Etiketit on luotu sen takia, että jonkinlainen järjestys säilyisi. Jos joku tulee sinulle juttelemaan niitä näitä, juttelet takaisin. Jos joku hakee tanssimaan, suostut. Se on kohteliasta, se on sivistyneisyyttä.

Ja koska mies vie, se on hänen vastuullaan päättää, kuinka lähellä tanssitaan. Jos etumus sattuu vähän pullottamaan, sekin on ihan normaalia, turha alkaa tuollaisista skitsoamaan. Kun tanssi päättyy, sanot kohteliaasti kiitos ja jatkat iltaa. Tai jos mies tarjoaa tanssin jälkeen juotavaa, otat vastaan ja juttelet sen juoman ajan.

Vierailija
32/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suomalaiset miehet miellytä,niin voi etsiä itselleen ulkomaalaisen miehen, he eivät ainakaan naista arvosta!

Vierailija
33/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:05"]

Kyllä baarikin on tanssipaikka ja samat etiketit pätevät sielläkin. Kyllähän siellä on muitakin sääntöjä, esim. baarimikko tarjoilee asiakkaille saapumisjärjestyksessä. Muuten olisi täysin villi länsi. Etiketit on luotu sen takia, että jonkinlainen järjestys säilyisi. Jos joku tulee sinulle juttelemaan niitä näitä, juttelet takaisin. Jos joku hakee tanssimaan, suostut. Se on kohteliasta, se on sivistyneisyyttä.

Ja koska mies vie, se on hänen vastuullaan päättää, kuinka lähellä tanssitaan. Jos etumus sattuu vähän pullottamaan, sekin on ihan normaalia, turha alkaa tuollaisista skitsoamaan. Kun tanssi päättyy, sanot kohteliaasti kiitos ja jatkat iltaa. Tai jos mies tarjoaa tanssin jälkeen juotavaa, otat vastaan ja juttelet sen juoman ajan.

[/quote]

Siltä varalta, ettei tämä ole provo: minulla on naisena(kin) täysi itsemääräämisoikeus omasta ajastani ja omasta vartalostani. Jos en halua jotain ihmistä lähelleni, hän ei tule. Jos en halua keskustella jonkun ihmisen kanssa, en keskustele. En myöskään ota vastaan juomia, joita en halua juoda. Simple as that.

Vierailija
34/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siltä varalta, ettei tämä ole provo: minulla on naisena(kin) täysi itsemääräämisoikeus omasta ajastani ja omasta vartalostani. Jos en halua jotain ihmistä lähelleni, hän ei tule. Jos en halua keskustella jonkun ihmisen kanssa, en keskustele. En myöskään ota vastaan juomia, joita en halua juoda. Simple as that.

Vierailija
35/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:08"]

Jos ei suomalaiset miehet miellytä,niin voi etsiä itselleen ulkomaalaisen miehen, he eivät ainakaan naista arvosta!

[/quote]

Aijaa. Mielenkiintoinen kuvakulma. Tunnetko maailman kaikki ulkomaalaiset miehet, vai tarkoitatko ulkomaalaisilla vain tiettyjä maita?

Vierailija
36/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:50"]

[/quote]

Aika kylmältä vaikuttaa ihminen, joka ei anna ulkonäöltään epämiellyttävän tai muuten epäkiinnostavan ihmiselle mitään huomiota. todella pinnallista. Nykyajan nirppanokkaprinsessoille tekisi hyvää nähdä vähän todellista maailmaa.

[/quote]

Miksi antaa sen epäkiinnostavan ja epämiellyttävän näköisen mitään aihetta olettaa, että nainen olisi kiinnostunut? Vielä pahempi tälli se on, jos ensin suostuu tanssimaan ja juttelemaan ja sitten sanookin, ettei ollut alunperinkään kiinnostunut. Sillä ajalla se mies ja nainenkin olisi voinut löytää parempaa seuraa, jonka kanssa kiinnostus olisi ollut molemminpuolista.

Baarissa ihmiset ovat usein etsimässä joko pidempiakaista suhdetta tai yhden yön juttuja. Parinvalinnassa pitääkin olla vähän itsekäs, eikä ryhtyä miksikään "hyväntekijäksi", joka antaa kaikille, ketkä vain kehtaavat pyytää. Naisille kun muutenkin ollaan jakelemassa niin herkästi sitä huoran leimaa otsaan...

Vierailija
37/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:08"]

[/quote]

Aijaa. Mielenkiintoinen kuvakulma. Tunnetko maailman kaikki ulkomaalaiset miehet, vai tarkoitatko ulkomaalaisilla vain tiettyjä maita?

[/quote]

joo anteeksi oli väärä sana toi ulkomaalaiset. mutta esim. afrikkalaiset, turkkilaiset, irani/irakilaiset..siinä muutama esimerkki.

Vierailija
38/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hakee tanssimaan, suostut. Se on kohteliasta, se on sivistyneisyyttä.

[/quote]

No se on sun asias jos sä haluat noin käyttäytyä. Mä en suostuisi siihen, että mies vetää tanssissa mut epämukavan lähelle itseään. Enkä varsinkaan sanoisi että kiitos, kun toisella on muna pystyssä kun jenkataan! :DDD Ja ei, mä en kaiken tuon jälkeen jäisi siemailemaan äijän tarjoilemia drinkkejä. Ei todellakaan kuulu siihen "baarietikettiin", jota mä tunnustan.

Vierailija
39/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli ymmärsinkö oikein..? Etiketti tarkoittaa sitä, että naiset eivät saa kieltäytyä tanssista, mutta miehillä pitää olla oikeus "kaapata" nainen pois omien ystäviensä luota haluamiensa tanssien ja juomien ajaksi ja painaa sukuelimiään häntä vasten? Kuulostaa reilulta.

Vierailija
40/73 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan discohelveteissä/clubeissa ei todellakaan päde jotkut tanssilavaetiketit. Yleensähän siellä tassitaan kavereiden kanssa 'yksin'. Its een sen takia tanssi tai hengaa meisten kanssa, jos joskus baariin eksyn, koska en hae seksiseuraa ja en halua tuhlata toisen aikaa. Yleensähän he ovat yhden illan vaon perässä, ja kun itse en hae samaa niin miksi sitten olisin heidän kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä