Kuuluuko naisella olla korvikset?
Mitä mieltä olet naisesta, jolla ei ole korviksia tai muita lävistyksiä?
Kommentit (34)
En itse enää käytä korviksia, siksi että niistä on niin älyttömästi työtä. Niiden hankkimisessa siis. Tänä kesänä on mennyt yksi korvis järven pohjaan hiustenpesureissulla mökilä, yksi korvis tippunut kun pienin näpläsi sitä kun kannoin häntä, ja näitä hukkaan menneitä korviksia on siis älytön määrä. Ei ne kuitenkaan ilmaisia ole, ja niiden on oltava hyvänlaatuisia.
Olen samaa mieltä kuin joku aiempi vastaaja, ettei naisen tarvitse olla yhtään minkäänlainen ollakseen "hyvä". Ei naisen tehtävä ole olla muita varten tässä elämässä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:42"]
En haluaisi olla niin naturel ettei edes korviksia olisi....mitättömän näköisiä ne naiset jotka eivät edes juhliin osaa koruja laittaa. Niidenhän ei tarvitse olla mitkään killuttimset vaan kauniit pienet korvakorut...olen kiinnittänyt huomiota siihen miksi suomalainen nainen erottuu ulkomailla katukuvasta ja johtuu esim siitä koruttomuudesta...ovat sellaisia harmaavarpusia mutta mikäs siinä jos itse haluaa...
[/quote]
Koruja on sellaisiakin, jotka eivät edellytä itsensä rei'ittämistä.
[/quote]
Ne vasta naurettavia onkin.
Ei tarvi olla yhtään mitään mutta jos haluaa joskus olla tyylikäs niin siihen kuuluu mm korvikset ja meikki. Minusta joskus nainen näyttää suorastaan juntilta jos tulee juhliin ilman korviksia ja meikkiä mutta kaulassa koru tai kädessä...tasapainoton ulkonäkö ja vähän hassukin.
Hankin korvareiät vasta aikuisiällä noin vuosi sitten, ja olen kyllä tykännyt todella paljon. Vaikea kuvitella, että olisin enää ilman korviksia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:49"]
Miten ne korvakorut rajoittavat ketään? No ei tietenkään tarvi olla korviksia mutta itse en voisi kuvitella olevani ilman...ne vaan ovat sellainen perusjuttu mulle kuten ripsiväri ja puuterikin....en voisi kuvitella olevani ilman.
[/quote]
Tyypillinen wt. Kökköiset ripsivärit ripsissä ja on niin cool. Edes roskia viemään ei voi mennä ilman!
[/quote]
Kuul minä olen opetellut meikkaamisen taidon opettele sinäkin. Miunun töissäni esim naurettaisiin jos sinne tulisi asiakastapaamiseen ilman meikkiä ja ilman mitään koruja...meitä on toki moneen junaan toiset ovat tyylikkäitä ja toiset niitä maatiaisia ;)
[/quote]
Heh, taitaa sinun asiakastapaamisesi tapahtua Helsingin yössä :)
Ei missään normaalissa työssä edellytetä meikkaamista/korviksia. Huoliteltu ja tyylikäs asiakastapaamista varten voi olla muutenkin.
Mulla on herkkä iho ja tiedän, että korvalehdet ärsyyntyisi todella paljon jo rei'istä, joista vielä roikkuisi koko ajan jotain.
Surullista, miten huono itsetunto joillakin on... Että ei voi muka asiakasta tavata ilman pakkelointia! Huono itsetunto + mainosten uhri... voi voi.
Nainen voi olla tyylikäs, huoliteltu ja kaunis ilman meikkiä ja korvakoruja. Tyyli ja viehättävyys tulee jostain ihan muusta!
Heti tulee joulukuusiolo, kun laittaa korvikset. Joten ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 09:21"]
Surullista, miten huono itsetunto joillakin on... Että ei voi muka asiakasta tavata ilman pakkelointia! Huono itsetunto + mainosten uhri... voi voi.
[/quote]
Höpsis. Minä asiakkaaana loukkaantuisin, jos minua varten ei olisi laittauduttu. Jos olen tärkeä asiakas, niin haluan, että minua varten valmistaudutaan. Näin toimin myös itse asiakastapaamisissa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 09:21"]
[/quote]
Höpsis. Minä asiakkaaana loukkaantuisin, jos minua varten ei olisi laittauduttu. Jos olen tärkeä asiakas, niin haluan, että minua varten valmistaudutaan. Näin toimin myös itse asiakastapaamisissa.
[/quote]
Mutta kun se ei tule pakkelista ja korvakoruista vaan ihan muusta. Siistit ja tyylikkäät vaatteet, hiukset kunnossa jne. Ei se asiakastapaamisen sujuminen todellakaan ole kiinni siitä, onko meikkiä ja koruja. Taidat olla vähän yksinkertainen.
Mulla taas on ollut korvikset 3-vuotiaasta. Itse niitä silloin kovasti halusin, äiti ei olisi silloin vielä niitä halunnut, mutta tökin sitten vähän väliä korviani kaikenlaisilla neuloilla, niin äiti kyllätyi, ja reiät käytiin ottamassa. Toiset korvikset otin 10- vuotiaana, ja kolmannet itselleni 30v lahjaksi.nyt ikää 36, ja melkeimpä voin sanoa, etten ole päivääkään ollut ilman korviksia sen jälkeen, kun ekat reiät sain.
Mulla ei edes ole reikiä korvissa vaikka ikää yli 20 vuotta. Ei vain jostain syystä ole tullut otettua reikiä vaikka joskus olen miettinyt. Edelleenkin mietin että oli hauskaa jos ottaisi reiät ja laittaisi niihin sellaiset muoviset pinkit pallokorvikset. Keittiötyössä se olisi vähän huono juttu koska ne pitäisi ehkä ottaa pois jos niitä ei saa päähineen alle piiloon. Mitään päätöstä en ole tehnyt ja voi olla hyvinkin mahdollista etten välttämättä koskaan ota reikiä korviin.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:49"]
Miten ne korvakorut rajoittavat ketään? No ei tietenkään tarvi olla korviksia mutta itse en voisi kuvitella olevani ilman...ne vaan ovat sellainen perusjuttu mulle kuten ripsiväri ja puuterikin....en voisi kuvitella olevani ilman.
[/quote]
Tyypillinen wt. Kökköiset ripsivärit ripsissä ja on niin cool. Edes roskia viemään ei voi mennä ilman!
[/quote]
Tyypillinen jutntimammukan vastaus...itse kuvittelee olevansa niin luonnonkaunis ilman meikkiä ja koruja ja toisten silmissä on täyso hiirulainen...tyypillinen suominainen siis.