Minulla on koulutusta vastaava vakituinen työ, pitkä avioliitto ja lapsiluku täynnä
Niin sanokaa yksikin pätevä syy miksi minun pitäisi panostaa ulkonäkööni ja viitsiä nähdä vaivaa sen eteen.
Kommentit (32)
Minusta se riittää ja on hyvä jos on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä kun katsoo peiliin - ja silloinkin kun ei katso.
Kaltaisesi naiset ja myös miehet voisi vetää sellaisen pellepuvun päälle niin me sinkut nähtäis tuolla ulkona ketä kannattaa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vuoksi, että myös hän pitäisi sinua edelleen kauniina kun vanhenet. Vai onko tämä sovinistista ajattelua?
Ja muutenkin, miksi mieheni pitäisi pitää minua kauniina? Hän ei varmasti ulkonäköni vuoksi ole koskaan kanssani halunnut alkaa ollakaan, joten miksi olisin niin typerä että viitsisin nähdä aivan turhaa vaivaa ulkonäköni eteen, kun yhtään millään tavalla en siitä hyödy. Ap
Mä nyt oletan, että ap. osaa ja haluaa pitää perussiisteydestä ja puhtaudesta huolta. Se on ihan riittävää.
Ainoa syy miksi voisi pitää ulkonäöstä huolta on se, että itse saa siitä mielihyvää. Ja jos ei saa, niin ei todella tarvitse.
Tärkein ulkonäköseikka on riittävän hyvä lihaskunto, ryhti ja riittävän alhainen BMI. Sen jälkeen kaikki on detaljia. Pitämällä huolta lihaskunnosta, ryhdistä ja BMI:stä elät pidempään, elät terveemmin. Näin se vain on.
Joo, on mullakin se 90-vuotias ikänsä tupakoinut läskimummo. On aina yksittäistapauksia. Mutta tilastot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein ulkonäköseikka on riittävän hyvä lihaskunto, ryhti ja riittävän alhainen BMI. Sen jälkeen kaikki on detaljia. Pitämällä huolta lihaskunnosta, ryhdistä ja BMI:stä elät pidempään, elät terveemmin. Näin se vain on.
Joo, on mullakin se 90-vuotias ikänsä tupakoinut läskimummo. On aina yksittäistapauksia. Mutta tilastot puhuvat puolestaan.
Määrittele riittävän hyvä.
Itse en aio enää käydä vaa’alla ollenkaan enkä tee enää ravintovalintoja koskaan ulkonäkösyistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele riittävän hyvä.
Itse en aio enää käydä vaa’alla ollenkaan enkä tee enää ravintovalintoja koskaan ulkonäkösyistä. Ap
Tässä vaikkapa Työterveyslaitoksen taulukot.
https://www.ttl.fi/wp-content/uploads/2017/03/Lihaskunto_ylavartalo.pdf
Esim. etunojapunnerruksia 40-49v naisilla ainakin 14krt/min.
Puolustusvoimien taulukko (naiset s. 50 eteenpäin)
https://puolustusvoimat.fi/documents/1948673/2258811/PEVIESTOS-kuntotes…
Hyvä taso 40v naiselle:
1,45m vauhditon pituushyppy
31 istumaannousua minuutissa
23 etunojapunnerrusta minuutissa
2350 metriä minuutissa
Pidä huolta terveydestäsi ihan itsesi ja perheesi, älä ulkonäkösi tähden.
Siis 2350 metriä 12 minuutissa, 2350 metrissä olis jo aika kova tulos :)
Jos vedän 5 leukaa niin olenko nelikymppiseksi riittävän hyvässä kunnossa?
Ap
Pidä normaalipaino, se auttaa paljon kun nykyään se tuntuu olevan monilla naisilla niin vaikeata.
M33
Jos näiden asioiden pitäminen on siitä kiinni että meikkaan ja pynttään jotta menisin naisesta niin saavat mennä.
Ap