Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Haluaisin tehdä syntiä erään alaikäisen mustalaistytön kanssa mutta asemani eräänä Pariisin arvostetuimmista uskonmiehistä estää sen. ...Vai estääkö? Pitäisikö vain antaa periksi himoille, Helvetin tulen uhallakin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä syntiä erään alaikäisen mustalaistytön kanssa mutta asemani eräänä Pariisin arvostetuimmista uskonmiehistä estää sen. ...Vai estääkö? Pitäisikö vain antaa periksi himoille, Helvetin tulen uhallakin?
Frollo
Vierailija kirjoitti:
Pidän lähikauppaa auki 24/7 ja usein myyn tyhmälle läskille pilaantuneita tuotteita. Kysyttävää?
Apu Simpsoneista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa en juossut pakoon.
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
Sen ison Veen takia kuolin, joten tämän viestin välittäminen olisi tärkeää toivon kannalta.
Terkkuja D:llekin isoin sydäminCedric Diggory?
Enpä ole. Enpä tiedä sittenkään, että pääsinkö mä taivaaseen, sillä kuolin nurinkurisessa maailmassa. Metallica rules!
Eddie Munson
Sarvikuonot ovat taas julistaneet sodan valtakuntaamme vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa en juossut pakoon.
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
Sen ison Veen takia kuolin, joten tämän viestin välittäminen olisi tärkeää toivon kannalta.
Terkkuja D:llekin isoin sydäminCedric Diggory?
Enpä ole. Enpä tiedä sittenkään, että pääsinkö mä taivaaseen, sillä kuolin nurinkurisessa maailmassa. Metallica rules!
Eddie Munson
YES!
Vihdoinkin joku tiesi.
Olihan iso V se Vecna ihan kahdella tavalla ajateltuna.
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuonot ovat taas julistaneet sodan valtakuntaamme vastaan.
Babar
Vierailija kirjoitti:
Nolo äitini antoi joululahjaksi nolon villapaidan, jossa etunimeni ensimmäinen kirjain. En millään kehtaa käyttää sitä koulussa, mutta pikkuveljet pakottaa. Mitä itse ajattelisitte luottamustoimessa olevasta nuoresta miehestä, jolla on tuollainen villapaita koulun jouluaterialla?
Percy Weasley?
Kylläpä moloko plus nousi hattuun! Nyt maistuisi kunnon ultraväkivalta!
Pitäisiköhän olla ylpeä siitä, että olen ensimmäinen avaruuden halki jauntannut?
Aikawa kyllä sanoi olevansa poika, mutta jos sittenkin...?
Vierailija kirjoitti:
Käynpäs huoltoasemalla vichyllä ja vähän myyjätärtä vokottelemassa.
Konstaapeli Reinikainen!
Jahas, pitääpä ottaa taas vähän höyryä ruuaksi että pysyy hattu päässä!
Pitääpä taas käväistä viidakon h...n, magogin luona. Toivottavasti banaaniterttu riittää tälläkin kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Sale?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Sale?
ei
Akka uhkaa erolla jos ei ole digiboksia aamuun mennessä.
Äkkiä sormi pistorasiaan, että voin muuttua näkymättömäksi!
Vierailija kirjoitti:
Akka uhkaa erolla jos ei ole digiboksia aamuun mennessä.
napapiirin sankarien pääosa
Rivo-Riitta