Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2284)
Vierailija kirjoitti:
Olen nalle, joka tykkää polttaa bongia.
Ted
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan parhaat säästöideat. Sentissä on miljoonan alku. Itse käytän yhä 50 vuotta vanhoja teepusseja ja vuosikymmeniä sitten ostettua verkanuttua. Enkä maksa nykyajan ahneen nuorison vaatimia palkkoja. Kyllä se 30 snt tunnilta ennenkin riitti.
Roope Ankka
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.
Crowley?
Oikein, vihdoinkin!
Onko tää hyvistä enteistä? Sarjaa en ole nähnyt mutta kirjan olen kyllä lukenut. Ei se siinä kirjassa ihan noin epätoivoinen tainnut olla.
Sarja on aika paljon synkempi, en suosittele katsomaan sitä jos haluaa säilyttää hyvän mielen joka kirjasta jäi. Tai 1. kauden voi katsoa, se noudattaa kirjan tapahtumia aika uskollisesti, mutta 2. kausi menee paljon pahemmaksi, varsinkin lopussa, ja 3. kauteen (joka on vain yksi pitkä jakso) katsojat ovat olleet yleisesti hyvin pettyneitä.
Oikein!