Miksi naisille ei kelpaa mies, joka…
haluaa kosketella? Nyt en puhu seksistä, vaan halailusta, pussailusta, vierekkäin istumisesta ja tanssimisesta. Kyllä, minä haluan tanssia kotona ihan arkivaatteisa.
Kolme suhdetta takana, tosin olen vasta 24-vuotias, ja yksikään ei ole tykännyt. Minusta suhde on kylmä, jos ei saa kosketella. Mistä johtuu, että nykyajan naiset eivät halua kosketella? Vanhempani ovat sitä ikäluokjaa, joka on aina lääppimässä. Mieki haluu! :(
Ihme, kun mikään ei kelpaa…
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki on tilannesidonnaista. En esimerkiksi pidä siitä, että kumppanini olisi klähmimässä minua vierailulla ollessamme.
Kolme naista Suomen 2,5 miljoonasta on aika vähän. Varmasti löydät sen kaltaisesi yksilön.
No siis nuo kolme olivat alkuun kivoja, mutta sitten se koskettelu väheni, ja seksin määrä lisääntyi. Sitten, kun sanoin, että haluan enemmän kosketella, kuin harrastaa seksiä, niin kaikki kolme ottivat tyyliin kaikki maailman herneet neniinsä. :/ Vähän on toivo mennyt. -AP
Eli siis haluat kosketella heitä seksuaalisesti, mutta et halua seksiä? Haluat klähmiä tissejä ja puristella persettä? Kuinka yllättävää, että naiset ottavat takapakkia.
Olet väärässä. Halailu ja sylissä pitämisessä ei kosketella tissejä tai peppua. Mene pois. -AP
Ne olivat kysymyksiä. Kuvailemani kaltaisia miehiä on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki on tilannesidonnaista. En esimerkiksi pidä siitä, että kumppanini olisi klähmimässä minua vierailulla ollessamme.
Kolme naista Suomen 2,5 miljoonasta on aika vähän. Varmasti löydät sen kaltaisesi yksilön.
No siis nuo kolme olivat alkuun kivoja, mutta sitten se koskettelu väheni, ja seksin määrä lisääntyi. Sitten, kun sanoin, että haluan enemmän kosketella, kuin harrastaa seksiä, niin kaikki kolme ottivat tyyliin kaikki maailman herneet neniinsä. :/ Vähän on toivo mennyt. -AP
Eli siis haluat kosketella heitä seksuaalisesti, mutta et halua seksiä? Haluat klähmiä tissejä ja puristella persettä? Kuinka yllättävää, että naiset ottavat takapakkia.
Olet väärässä. Halailu ja sylissä pitämisessä ei kosketella tissejä tai peppua. Mene pois. -AP
Ap on nainen.
Onko aloittajan nimikirjaimet J.A.? Tuon niminen henkilö haluaa hiplata ja lääppiä ja olla iholla koko ajan. Ei löydä itselleen naisystävää MILLÄÄN enkä ihmettele. Kaikki naiset eivät todellakaan tykkää siitä että toinen on koko ajan hiplaamassa, esim. syödessä silittää koko ajan naamaa tai koskettaa omasta mielestään söpösti nenänpäätä kerta toisensa jälkeen ja hymyilee vain kun hänelle sanoo että lopeta. Katkaisin lopulta välit kun ei uskonut että hän on maailman raivostuttavin pask-apääperse. Niin monta kertaa teki mieli katkoa häneltä jokainen sormi yksitellen, etten enää kestänyt hänen seuraansa. Eikä se, että hän yhtäkkiä hyökkää kimppuun "halaamaan", yhtään kasvattanut hänen vetovoimaansa. Luuli kai olevansa söpö, ihana ja hellyttävä, vaikka oikeasti on järjettömän rasittavan raivostuttava. Ja tätä mieltä ovat kaikki hänet tuntevat. Naiset välttelevät häntä ja miehetkään eivät hirveästi pidä hänen seurastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluavat, erityisesti tanssia.
Minun tapauksessani kaksi ei jaksanut, ja viimeinen ei mukamas osannut, niin ei halunnut. :/ -AP
Yleensä miehet ovat niitä jotka eivät halua tanssia tai halua halia. Kyllä olet aika harvinaisia naisia tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen.
Mistä sait tuollaista päähäsi? :D Haluatko linkin jollekkin some-tilille? Kuka tekee tuollaisia veikkauksia netissä? :D minä olen mies. Ja minä haluan baiselta läheisyyttä, mutta tuntuu, että naiset eivät halua koskettelua ja läheisyyttä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluavat, erityisesti tanssia.
Minun tapauksessani kaksi ei jaksanut, ja viimeinen ei mukamas osannut, niin ei halunnut. :/ -AP
Yleensä miehet ovat niitä jotka eivät halua tanssia tai halua halia. Kyllä olet aika harvinaisia naisia tavannut.
No katso näitä kommentteja ja alapeukkuja, mitä saan. Ei näytä siltä, että läheisyyttä arvostava mies kelpaisi. -AP
Osta nalle. Tai joku lemmikkieläin.
Kauheasti alapeukkuja. :o Ilmeisesti olin oikeassa, naiset eivät halua läheisyyttä arvostavaa miestä. -AP
akat ei haluu kosketusta, vaa rahaa
On muutakin tekemistä kuin lääppiminen. Vanhemmiten kiinnostus kaikkeen läheisyyteen vähenee. Koronavälit voi pitää kotonakin.
Älä AP välitä näistä boomereist, me nuoret naiset tykätää koskettelust. :-3 Plus, mies joka tanssii on ihana! ;-3
N25
Heti, kun nainen saa tietoonsa, että mies on työtön, niin koskettelu loppuu. T: kokemusta on
Jos olisit vanhempi, niin kelpaisi. Minun ikäiset miehet karttavat läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Heti, kun nainen saa tietoonsa, että mies on työtön, niin koskettelu loppuu. T: kokemusta on
Joo. Kun tuut töistä väsyneenä ja kämpässä ei ole tapahtunut mitään siivousta tai ruoanlaittoa muistuttavia eleitä, ja jätkä ei meinaakaan hakea töitä vaan haluaa into piukeana kosketella, niin kyllähän se rupeaa aikaa myöten kyrsimään.