Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin olette pakanneet säilytettäväksi legot??

Vierailija
14.09.2013 |

Järkky määrä legoja ja rakennussarjoja koottuina ja palasina, mihin nuo pakkais jotta sais ne kellariin vietyä..surullista ettei 12v ja 11v enää niistä oikein innostu:/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonettiin.

Vierailija
2/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on annettu lastenkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kannata säästää. Omat vanhemapani säästyivät minun ja sisarusteni legot ja nyt kun niille olisi käyttöä, ovat jo pilalla: Muovi on kellastunut ja hapertunut, osat eivät kestä. Miksi edes lapsenlapsesi haluaisi kamalan läjän vanhanaikaista sälää, josta ei saa mitään tolkkua? Meillä on 13v aikoinaan saamat legot ovat 8v:n mielestä tooooosi vanhanaikaisia, hän haluaa uudet ja omat.

Vierailija
4/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, koska meidän muksut kyllä omivat innolla legoleikekihinsä isänsä legot 70-ja 80-luvuilta. Ja ihan olivat/ovat moitteettomassa kunnossa, ei mitään vääntymisiä, kellastumisia tms.

Ehkä ero siinä että ovat ns aitoja legoja ja teidän vanhat ei, muuten en ymmärrä "pilalle menoa". Tai säilytetty jotenkin väärin.

Meillä on myös miehen kaikki kirjat ja Aku Ankat 70-80-luvuilta tallessa, ei vikaa niissäkään.

Harmi etteivät omani vaivautuneet säästämään mitään minun lapsuudestani, menivät isän viinarahoiksi kai nekin kun lkastelahjatkin koko kys kohtalon..

ap

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:21"]

Ei niitä kannata säästää. Omat vanhemapani säästyivät minun ja sisarusteni legot ja nyt kun niille olisi käyttöä, ovat jo pilalla: Muovi on kellastunut ja hapertunut, osat eivät kestä. Miksi edes lapsenlapsesi haluaisi kamalan läjän vanhanaikaista sälää, josta ei saa mitään tolkkua? Meillä on 13v aikoinaan saamat legot ovat 8v:n mielestä tooooosi vanhanaikaisia, hän haluaa uudet ja omat.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi