Paljon luomia,mitä mieltä olette?
Onko muita,joilla paljon luomia?Itselläni varmasti lähemmäs 200 luomea ja ikää vasta 22!Mitä mieltä olette ylipäätänsä runsaslukuisista luomista,ovatko mielestänne rumia?http://noirfacade.livejournal.com/238336.html#comments
Kommentit (5)
Mulla on yli 200 luomea, lähemmäs 250 (jep, kerran tuli laskettua). Olen aina elänyt näiden kanssa, ja pidän ihoani normaalina. En kiinnitä yhtään huomiota muiden ihmisten luomiin, eikä kukaan ole kommentoinut munkaan luomiani. Normaalit litteät luomet ovat musta paikasta riippuen joko neutraaleita tai kauniita, karvaiset/pullottavat vähemmän kauniita...
Pääasia, etteivät luomet ala muuttumaan.
Kolmonen on btw hyvin vaaleaihoinen "strawberry blonde", jonka luomien pigmentti on hieman punertava vaaleanruskea.
Minusta luomet elävöittävät ihoa!(:
Minullakin on niitä satoja, useilla meuistä joilla on vaalea iho mutta tumma tukka, eli paljon pigmenttiä, niitä on. Eivät minusta haittaa mitenkään eivätkä ole koskaan ketään muutakaan minun luomeni haitanneet. Vaikka on naamassakin pari ihan kunnolla koholla olevaa ja karvaista (toinen kulmakarvan alla ja toinen toisella poskella silmän alla).