Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvanvaatteiden postitus ?? Auttakaa

Vierailija
14.09.2013 |

Olen postittamassa vauvan hupparia. Mietin tässä että voinko laittaa sen vain minigrip pussiin ja kirjeeseen. Nom. postimerkki päälle ja postilaatikkoon. Meneekö näin perille ??  Auttakaa, ekaa kertaa on postittamassa ja oon vähän pihalla tästä .... :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen postittanut ihan pelkässä kirjekuoressa. Joskus olen saanut noita minigrip-versioitakin.

Vierailija
2/5 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketointi kuulostaa hyvältä. Voit myös ostaa postista kirjekuoren, jossa on kuplamuovi, jos huppari ei mahdu kirjekuoreesi. Oletan, että Minigrip-pussilla haluat varmistaa, ettei huppari kastu. Sekin on melko epätodennäköistä. :)

Yhdellä 1lk postimerkillä menee perille, jos kirje painaa alle 50g. Punnitse paketti ja laita sen mukaan postimerkit. Jos et ole varma, vie kirje postiin ja kerro että olet lähettämässä sen. Siellä kirje punnitaan ja siihen laitetaan oikeanlainen merkki. Kirjemaksun voit laskea tästä: http://www.verkkoposti.com/e3/laskuri?controller=kotimaankirje&consumer=true

Tavallisen kirjeen koko:

 Vähimmäiskoko: 90 mm x 130 mm  Enimmäiskoko: 250 mm x 400 mm x 30 mm (leveys x pituus x paksuus) Jos kirjeen yksikin mitta ylittää enimmäiskoon, kirje hinnoitellaan Maksikirjeenä.

Jos olet kovin epävarma, mene suosiolla postiin, niin osaavat auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuplamuovi on vain turha kustannuserä.

Mä olen vauvan vaatteet pakannut näihin kaupan hedelmäpusseihin ja sitten kirjekuoreen. Hedelmäpussin kun kääntää varmuuden vuoksi ylösalas, on hyvä.

Olin kerran ostamassa huutiksesta miehelleni solmiota, mutta kun aloin lukemaan postitusehtoja. Hän vaati että jokaiseen huutoon tulee päälle x euroa, koska haluaa postittaa kaikki ostoksen kuplamuovissa joka maksoi postin hinnaston mukaan aika paljon.

Kysyin miksi solmio pitää pakata kulpamuoviin, kun se ei voi mennä rikki. Varmuuden vuoksi. Jäi ostamatta.

Varsinkin postissa on KAIKKI pakkausmateriaali kaikkein kalleinta, eli jätä se suosiolla väliin. Olipa huonot vinkit yllä olevassa.

Vierailija
4/5 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu minkäkokoinen huppari, miten paksua kangata Jne. Jos on niin ohut että menee kepeästi tavallisen kirjekuoreen niin ei siihen mitään minigrippiä tarvi. Pakkausteippiä voi kietaista kuoren päälle jos on ohut kuori että ei repeile heiteltäessä. Jos taas kuoresta uhkaa tulla möykkyinen ja epäilet

meneekö alle sen kolmen sentin niin kannattaa panata se huppari siihen minigrippiin ja painaa ilmat pois jolloin menee paremmin littanaan Ja sitte vasta kuoreen. 

kannattaa lähetttää 2.luokassa ja punnita tai viefä postiin jotta hinta menee oikein.

Vierailija
5/5 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa varsinkin on erittäin yleinen tapa postittaa esim. kotoa löytyvässä muovipussissa. Edullista ja kätevää. Muovipussi vaan hyvin kiinni ja vaikka jeesusteippiä varmistukseksi. Osoittelappu kylkeen ja paketti postiin.