Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa noloja juttuja mitä lapsenne ovat...

Vierailija
14.09.2013 |

...tehneet/sanoneet julkisella paikalla! :)

Minun lapseni on vielä niin pieni että ei vielä (onneksi) mitään sano tai tee mutta haluaisin tietää mihin varautua :D ja kun tuli tänään puheeksi kaverin kanssa sen lasten toilailut niin aattelin että ois hauska kuulla muiltakin juttuja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä rupea lapsiani nolaamaan julkisella foorumilla. On nimittäin sellainen asia kuin yksityisyyden suoja!

Vierailija
2/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin nolaa lastani tai rikkoo hänen yksityisyydensuojaansa...

Mieheni on vanha Kummeli-fani ja katsoi sarjaa dvd:ltä kun esikoinen opetteli puhumaan. Niinpä esikoinen alkoi täräytellä kummelirepliikkejä sopiviin ja sopimattomiin paikkoihin. Esimerkiksi kirjastoon mennessä hän huudahti heti ovelta "hei kirrrrjastotäti"! Joskus hän myös totesi kaupasta tullessa, että "kassien kuuluukin jäädä ulkopuolelle". Näitähän riittää, suurin osa on unohtunutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei pyytänyt sua kertomaan lastesi nimiä tai muita henkilöllisyystietoja vaan hauskoja juttuja mitä on sattunut! Ei siitä kelleen mitään haittaa ole

Vierailija
4/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma vaan lapsenlapsi. Oltiin teatterissa; minä, mies, oma 8v lapsi sekä aikuisen lapsemme lapsi 3v. 3- vuotias apinoi 8- vuotiasta sanavalinnoissaan niin kuin kaikessa muussakin. Lapsemme tietysti puhutteli meitä äidiksi ja isäksi; lapsen lapsi päätti kuitenkin puhutella mua äidiksi ja miestäni kuitenkin ukiksi (ei isäksi, vaikka sitäkin oli tapahtunut). Hieman ihmiset katsoivat, kun toinen lapsista huutelee äitiä ja isää, toinen äitiä ja ukkia (kuin kaunareissa ikään).

Vierailija
5/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut kaikki hauskat jutut kavereille, joten en voi niitä enää kertoa täällä.

Vierailija
6/6 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli silloin 3-4v. Oltiin satamassa odottamassa pääsyä laivaan ja aula oli tupaten täynnä ihmisiä.
Poika kailoitti mummolle kovaan ääneen, että isi se aina hakkaa äitiä ja ampuu kaikki eläimet. Mies ei tosiaan hakkaa mua, vaan läimäyttää välillä ohikulkiessaan takamukselle ja syksyin käy hirvimetsällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan