Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityislasten yksinhuoltajat, miten kestätte sitä yksinäisyyttä?

Vierailija
25.08.2020 |

Minulla alakouluikäinen poika, nepsylapsi, käytös ajoittain äärimmäisen vaikeaa. Lapsen isä on kuvioissa etten ihan totaaliyh ole. Mutta olen joutunut kohtaamaan tässä sen faktan, että en tule löytämään uutta kumppania ainakaan ennen ennenkuin poika on omillaan, koska ei tätä kukaan mies jaksaisi.

Mutta miten sitten voi sammuttaa itsestään kaikki tunteet jotka liittyy parisuhteeseen? Kaipaan rakkautta, kosketusta, tukea ja turvaa toisesta, seksiä.. kaikkea josta olen ollut vailla jo melkein 10 vuotta. Miten te kestätte sivuuttaa omat tarpeet täysin niinkuin niitä ei olisikaan? Koen että se vaikuttaa Itsellä hirveästi jaksamiseen ja omaan hyvinvointiin vaikka kuinka yritän vakuutella itselleni että näin nyt vain elämä meni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity facessa eri vertaistukiryhmiin. Ja kyllä se oikea mies vielä vastaan tulee, eikä ne säiky erityisiäkään. Niitäkin löytyy kyllä. Treffeille vaan kun lapsi isällään. Mä oon löytänyt miehen ja kaverikin on.. erityislapsetkin on. Yhtälailla miehelläkin voi olla erityinen. Joten kaikki sujuu kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani ollenkaan yksinäinen, vaikka en ole parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä