Rakastunut olo on oikeastaan tosi kamala...:(
En saa syötyä enkä nukuttua, sydän hakkaa koko ajan tuhatta ja sataa, olo on tuskainen, hermostunut, kärsimätön...en pysty keskittymään mihinkään eikä päässäni pyöri kuin tämä yksi henkilö (joka ei onneksi tiedä tunteistani).
Kommentit (12)
Ai, minusta se on niin suloinen ja ihana se olo, vaikka mulla on samoja oireita kuin kuvaat. Se on sellaista positiivista jännitystä, ei ahdistavaa. Kokeile ap antautua haaveilulle, se helpottaa tuskaisuutta kun haaveissa voi ajatella miltä tuntuisi jos olisi jo saanut rakkautensa kohteen :)
En uskalla...
ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 15:28"]
Ai, minusta se on niin suloinen ja ihana se olo, vaikka mulla on samoja oireita kuin kuvaat. Se on sellaista positiivista jännitystä, ei ahdistavaa. Kokeile ap antautua haaveilulle, se helpottaa tuskaisuutta kun haaveissa voi ajatella miltä tuntuisi jos olisi jo saanut rakkautensa kohteen :)
[/quote]
Oletko edes suhteessa kys. olevan henkilön kanssa kun kirjoitit, että ei tiedä tunteistasi. Silloin kyllä ymmärrän, että on ahdistunut olo, mutta muuten pitäisi kyllä olla onnellinen jos olette suhteessa.
Miettkääpäs minua:
Tapasin ihanan miehen, henkinen yhteys oli heti todella vahva, meillä on tosi samanlainen huumorintaju.. yhdessä olo on todella mukavaa. Haluamme toisiamme todella paljon, fyysinen läheisyys tuntuu polttavalta. Tunnetta on vaikea sanoin kuvata. Myös se hetki, kun toinen makaa vain kainalossa, mitään muuta ei tapahdu.. siinä vaan on niin hyvä olla. Ulkoiset puitteet on kunnossa, hyvä työ, hyvä asunto, taloudellisesti vakavarainen. Henkisesti ihana! :)
Sitten huonot puolet...
Minä olen naimisissa mielettömän hyvän ja ihanan ihmisen kanssa joka myös seksuaalisesti on hyvinkin kiihottava. Parempaa miestä on vaikea löytää..
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 15:26"]
En saa syötyä enkä nukuttua, sydän hakkaa koko ajan tuhatta ja sataa, olo on tuskainen, hermostunut, kärsimätön...en pysty keskittymään mihinkään eikä päässäni pyöri kuin tämä yksi henkilö (joka ei onneksi tiedä tunteistani).
[/quote]
Mikä onni tilanteessasi on?!
Rakastunut erittää stressihormoni kortisolia 40 prosenttia tavallista enemmän. Testosteronin tuotanto tuplaantuu.
Rakastuneiden etuaivojen otsalohko vaimenee
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/tosirakkaus_kaappaa_aivot
Musta rakastuneena on IHANAA, perhoset kutittaa vatsaa ja ihan säteilen kun vaan ajattelenkin toista.
Avokki varmaan alkaa kohta ihmettelemään mihin se perseeseen ammuttu pirttihirmu on kadonnut, ku hymyilen poikkeavan paljon.
6: Miksi sinua pitäisi miettiä? Toivottavasti kärsit (nyt tai myöhemmin).
Olen aivan samaa mieltä ap:n kassa.
Sinulla, ap on tasan kaksi vaihtoehtoa:
a) Kerrot tunteistasi ja rakkautesi saa vastakaikua tai sitten ei. Ainakin tiedät sen jälkeen, missä mennään.
b) Et kerro rakkaudestasi, vaan virut, kidut ja roikut miehessä jopa vuosia, etkä ole vapaa muille suhteille.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 17:42"]
Oletko edes suhteessa kys. olevan henkilön kanssa kun kirjoitit, että ei tiedä tunteistasi. Silloin kyllä ymmärrän, että on ahdistunut olo, mutta muuten pitäisi kyllä olla onnellinen jos olette suhteessa.
[/quote]
Ai että joku olis jonkun kanssa suhteessa ilman et se toinen tietää toisen olevan kiinnostunut, ihastunut tai rakastunut?? Mielenkiintoinen teoria...
Mielestäni sinun pitäisi hänelle kertoa tunteesi! Usko minua se helpottaa tunteitasi. Olen itse aivan samanlaisessa tilanteessa ja vieläpä tämä kyseinen mies on varattu.... Itse kerroin hänelle ja hän otti sen todella hyvin :) nyt minulla on parempi olla kun hänkin tietää syyn ehkä "omituiseen" käyttäytymiseen... :D Nyt sinun täytyy ryhdistäytyä ja menet puhumaan hänelle ja vietät hänen kanssaan aikaa!! Onnea sinulle <3
Outoa...minulla olotila on onnellinen, malttamaton, höyhenen kevyt!