Lue keskustelun säännöt.
Varainsiirtoveron kanssa kikkailu
Vierailija
13.09.2013 |
Moikka
Voiko avioliitossa ollessaan ostaa asunon vain toisen puoliso nimiin ja onko siitä jotain haittaa? Meistä toinen on ensiasunnonostaja ja toinen on omistanut ennenkin asunnon, joten tuolla tavalla käsittääkseni välttäisi varainsiirtoveron? Avioehtoa ei ole, joten eron sattuessa omaisuus ositettaisi joka tapauksessa.
Kokemuksia kellään?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moi hani! No sitä samaa kuin sinäkin.