Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varainsiirtoveron kanssa kikkailu

Vierailija
13.09.2013 |

Moikka

 

Voiko avioliitossa ollessaan ostaa asunon vain toisen puoliso nimiin ja onko siitä jotain haittaa? Meistä toinen on ensiasunnonostaja ja toinen on omistanut ennenkin asunnon, joten tuolla tavalla käsittääkseni välttäisi varainsiirtoveron? Avioehtoa ei ole, joten eron sattuessa omaisuus ositettaisi joka tapauksessa.

 

Kokemuksia kellään?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi hani! No sitä samaa kuin sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän