Wuhuu! Tänään on mun syntymäpäivä, mutta kukaan ei muista.
En edes someta, joten turha varmaan odottaa onnitteluja mistään muutenkaan.
Mieli vähän maassa, vaikka olenkin jo sen ikäinen, ettei ikääntymisessä ole varsinaista juhlan aihetta.
Ehkä juuri siitä syystä mieli onkin maassa. 😅
Voisitko yrittää piristää kivalla synttärirunolla minua ja kanssasisaria?
Kommentit (29)
Nyt et voi sanoa enää ettei kukaan muistanut. Me muistettiin sua AV:lla. :) Hyvää syntäriä sulle! <3
I feel you <3 Mun synttärit osuvat juhlapäivään, joka aina vie voiton synttäreistäni, tietenkin. Lapsenakaan mun synttäreitä ei koskaan juhlittu kavereiden kanssa, koska se juhlapyhä. Hyvää syntymäpäivää sinulle ap! Tee tästä päivästä erityinen - tee jotakin nautinnollista, jota et normaalisti juuri koskaan tee! Osta itsellesi jotakin kivaa, jos talous taipuu siihen. Näin mä olen ongelman ratkaissut :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea raksu 😍
"Raksu?" Myöhästynyt onnittelu vaan perunalastulle, olit sitten sileä tai poimutettu, suolalla tai peräti grillimausteella.
Eipä noita voi kaikkia muistaa, kun sosiaaliseen verkostoon kuuluu satoja ihmisiä... Onnittelut kuitenkin myös sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea :) Mulla oli kaks viikkoo sitten synttärit :)
Myöhästyneet onnittelut sen johdosta ja ajantasaiset kaksiviikkoisvuosipäiväsi vuoksi. Onnee 🎂
Et ole erityinen yksisarvinen. On monia, monia muita joita ei muisteta.
Milloin viimeksi onnittelit niitä, joilta nyt odottaisit saavasi huomiota?
Hyvää syntymäpäivää ap! Onhan sinulla jotain lempiruokaa tai muuta hyvää syötävää tälle illalle varattuna?