Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän poikaystävääni. Mikä neuvoksi?

Vierailija
12.09.2013 |

Hei tytöt ja rouvat,

haluisin kysyä teiltä apua mun mieltä askarruttavaan kysymykseen. Oon seurustellu saman miehen kanssa nyt viisi vuotta ja rakastan häntä todella paljon. Hän on sympaattinen ihminen, mutta pukeutuu sosiaalisesti epäkorrektisti. Tämä on ehkä omaakin pinnallisuuttani, mutta joskus minua oikeasti hävettää, että mieheni liikkuu ulkona sen näköisenä. Hän on ylipainoinen, pukeutuu rähjäisiin vaatteisiin eikä aja partaansa. Ensivaikutelmaltaan hän näyttää pikemminkin 50-vuotiaalta pultsarilta kuin kaksikymppiseltä mieheltä. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata asiasta hänelle. Viimeksi kun keskustelimme aiheesta, hän suostui kokeilemaan: ajoi partansa ja ostin hänelle muutaman uuden t-paidan. Yleisilme koheni heti ja pidin häntä hyvännäköisenä. Muutamassa viikossa tilanne luisui kuitenkin takaisin ja nyt minua odottaa kotona taas pultsari.

Yritän nähdä mieheni hyvännäköisenä koska rakastan häntä enkä haluaisi katsoa vain ulkonäköä kun hänen sydämensä on niin hyvä, mutta tilanne piinaa minua! En vain pysty ajattelemaan häntä siistimmäksi kuin hän todella on. Miten voin viedä tällaisen miehen perheeni luo häpeämättä? Pliis. Mitä teen?

Musta tuntuu että hän ei edes halua laittautua siistiksi vaan haluaa pitää "pulsu-tyylinsä". Onko minulla teistä oikeus huomauttaa miehelleni asiasta? Entä jos hän ei kuuntele vaan haluaa säilyttää nuhjuisen tyylinsä? En haluaisi myöskään lähteä ostamaan vaatteita. En ole kuitenkaan hänen äitinsä ja hän on itse aikuinen mies, jonka pitäisi ymmärtää mielestäni itse tällainen asia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Joko sinun taitaa olla pakko ruveta "äidiksi " ja vaatettaa hänet tai sitten vaan siedät tätä tyyliä. Ei kai siinä paljon muita vaihtoehtoja jää, vai?

Vierailija
2/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän mun naista.

Pitäiskö vaihtaa, ala sä oleen mun kanssa ja mun nyksä ja sun nyksä vois olla sopiva pari keskenään.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:34"]

Aika paha. Joko sinun taitaa olla pakko ruveta "äidiksi " ja vaatettaa hänet tai sitten vaan siedät tätä tyyliä. Ei kai siinä paljon muita vaihtoehtoja jää, vai?

[/quote]Jää vielä kolmaskin vaihtoehto ja se on se paras. JSS!

Vierailija
4/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle ett tuossa kunnossa olevan kanssa ei seksi maita. Onahan se ihan totta, vai mitä. Sinähän et vaadi ihmeitä, vain siististi pukeutumista ja parrasta ja hiuksista huolehtimista.   

Vierailija
5/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeisin minäkin naisena tuollaista säkkiä. Aina voit (yrittää) vaihtaa meikäläiseen: tukka siisti, parta ajettu, kroppa kunnossa, arkisin päällä räätälin tekemä puku ja vapaalla laadukasta smart casualia.

M29, liikkeenjohdon konsultti

Vierailija
6/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:43"]

Häpeisin minäkin naisena tuollaista säkkiä. Aina voit (yrittää) vaihtaa meikäläiseen: tukka siisti, parta ajettu, kroppa kunnossa, arkisin päällä räätälin tekemä puku ja vapaalla laadukasta smart casualia.

Niin mutta Ap.n miehellä sydän olikin kultaa. Sinulla taitaa olla jotakin muuta kun tarvitsee noin itseään kehua.

M29, liikkeenjohdon konsultti

[/quote]

Vierailija
7/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!! Onpahan sitten ukollasi mahdollisuus hankkia nainen joka arvostaa tätä. Eti sinä semmonen pintakiitäjä. Win-win

Vierailija
8/9 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:37"]

Kerro miehelle ett tuossa kunnossa olevan kanssa ei seksi maita. Onahan se ihan totta, vai mitä. Sinähän et vaadi ihmeitä, vain siististi pukeutumista ja parrasta ja hiuksista huolehtimista.   

[/quote]

Tässä ollaan asian ytimessä. Avainsana on seksi. Sanot vaan tosiaan, että kun mies on rähjäisessä kunnossa, niin ei oikein haluta. Sitten kun siistiytyy, niin "palkitset" sen ;) Kyllä ne miehetkin oppivat yksinkertaisen ehdollistamisen. Ja tuskin tuo mikään temppu edes sinulta on... luulen, että ihan oikeastikin seksi maittaa paremmin siistin miehen kanssa?

Vierailija
9/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa liitossa nainen valitsee miehensä vaatteet.