Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä nää jaksa säilöä synttärilahjoja kuukausikaupalla kaapissa!

Vierailija
17.10.2013 |

Varsinkaan kummipojan lahjoja! Kummipoika on 6v. ja kertaakaan en ole saanut kutsua varsinaisiin juhliin. Syynä että on jo kutsuttu niin paljon populaa ettei mahtuis enää. Saan kutsun seuraavalle viikolle tms.

No juhliin pääsykin on aika hankalaa, asuvat niin keskellä ei mitään että julkisia ei mene ja mulla ei ole omaa autoa. Olen kutsunut heidät mun luo, leipoisin jotain piirakkaa tms. ja antaisin lahjani poitsulle mutta heistä ei ikinä kuulu mitään. Nyt on taas kerran synttäreistä mennyt kuukauden päivät enkä ole kuullut heistä mitään vaikka synttäripäivänä äitinsä sanoi että ens viikolla ovat tällä suunnalla että hän ilmottelee sitten.

Ei mitään. Ei kuulu pihahdustakaan. Lahja tuolla oottelee ja postiinkin olen lahjan vienyt parina vuotena, tänä vuonnakin ehdotin että voin kyllä postittaa; "Eiiii tarvi ku kyl me tullaa".

Pitäiskö mun nyt ymmärtää jotain, mitä en ymmärrä? Kummipojan äitin kanssa ei olla enää niin läheisiä kuin ennen (ajanpuute ja erilaiset elämäntilanteet) mutta aina kun nähdään jatketaan niitä ihania hyviä juttuja mihin jäätiin kolme kuukautta sitten :) Hän on mulle tärkeä ja olen sen hänelle sanonutkin.

Eikä tää oo ainoa tapaus, mulla on tällä hetkellä yhteensä kolme synttäripakettia ystävieni lapsille kaapissa, aina kun nähdään ohimennen jossain sanon et hei tulkaa nyt oikeesti käymään kahvilla, kun ***n lahjakin on vielä antamatta niin ei kukaan ota yhteyttä. Vian on siis pakko olla minussa mutta en ymmärrä mikä? Olenko tosiaan liian tyrkky? En soittele perään tai laita viestiä, totean vaan jos jossai näen että tulkaa käymään tms. tai mennään puistoon.

Ja nää lapset joille olen lahjaa ostellut ovat kaikki olleet minun esikoiseni syntymäpäiväjuhlissa ja sai heiltä lahjat, siksi olen halunnut heitä vastavuorisesti muistaa.

No mutta niin, olisin vain halunnut kysyä mielipidettä tuohon kummipojan tilanteeseen? EN ole kummipoikaani nähnyt kuin viimeksi joskus keväällä. En kuulu enää kirkkoon eli virallisesti en varmaan hänen kumminsa enää edes ole mutta mitä tekisitte tilanteessani?

Turhauttaa kun itse hoitovapaalla ja mitään extrarahoja ei "turhiin lahjoihin" edes juuri olisi. Ja turhalla lahjalla tarkoitan sitä että kun se lopulta päätyy saajalle on vaate liian pieni tai ne uimakellukkeet ei ole enää syksyllä tarvittavat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa enää laittaa viestejä tai kirjotella facebookiin, joten heitän paketin postiin ja en enää lahjoja ostele/kylään kutsu. :/

ap

Vierailija
2/4 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa siis minä enää :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin sinuna viestin tälle kummipojan äidille, että "Hei olisitteko kerinneet käymään joku päivä, kun olisi tosi mukava vaihtaa kuulumisia ja kun mulla on se kummpojan lahjakin vielä antamatta?" Ja jos tän jälkeenkään ei näy eikä kuulu, niin vika on ainakin ihan jossain muussa kuin sinussa!

Vierailija
4/4 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kummipojan perhe vain ei ehdi vierailulle - oma elämä ja arjen pyöritys vie ajan. Itselleni oma kummitätini on suorastaan rasite hyvää tarkoittavine lahjoineen. Sanon aina, ettei mitään tarvitse ostaa, mutta ostaa silti. Sitten tulee joko itse pakkokylään tai vaatii kylään niin kauan, että lopulta on pakko mennä, jotta siitä pääsisi sillä kertaa eroon. Meillä koko perheen yhteinen aika on niin vähissä miehen vuorotyön takia, että kun yhteistä aikaa on, sitä ei haluaisi käyttää kyläilyyn.

Eli jos haluat muistaa kummilastasi, niin paketti vain postiin jo ennen synttäreitä ja soitto perään juhlapäivänä. Tod.näk. eivät vain ehdi kyläillä...