Tällä hetkellä työtön perämies voi saada itselleen työpaikan Euroopasta maksamalla lentoyhtiölle 65 000e. Tällä saa tehdä töitä ilmaiseksi lentoyhtiölle 500 tuntia
Koulutus itsessään maksaa noin 100 000 euroa. Jos näet tuoreen perämiehen lentämässä tiedät, että hänellä on todennäköisesti pinkka kunnossa. Ei koske Finnairia eikä tietenkään kaikkia muitakaan eurooppalaisia lentoyhtiöitä.. Euroopassa on tällä hetkellä 15 000 työtöntä kokenutta lentäjää ja tähän päälle ne joilla ei ole vielä työkokemusta. Ei käy kateeksi niitä jotka ovat velkarahalla kouluttautuneet vasta lentäjiksi.
Kommentit (15)
Kyllähän lentäminen on niin kivaa, että siitä on syytäkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huono diili ollenkaan.
no ei. miltsi markkoina siitä ilosta, että saat pukea univormun päällesi ;)
Ikävä juttu, mutta aivan yhdentekevää. Ylipalkatut ilmojen bussikuskit tulivat kiskotuiksi jaloista maahan. Jalat maassa on hyvä olla.
Hurja juttu. Nuoremmat lentäjät ovat kusessa, vanhat varmaan pidetään listoilla,
Vierailija kirjoitti:
Hurja juttu. Nuoremmat lentäjät ovat kusessa, vanhat varmaan pidetään listoilla,
Finnairin lentäjillä ei sinänsä ole hätää kun ovat saaneet lupakirjansa lähestulkoon kokonaan verovaroin kustannettuna. Ei siis ole juurikaan velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa toisinpäin... kalliit vanhat ukot pihalle ja halvat nuoret tilalle.
En välitä lentäjien tai perämiesten vollotuksesta. Itse asiassa se on kuin musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
En välitä lentäjien tai perämiesten vollotuksesta. Itse asiassa se on kuin musiikkia korvilleni.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän saada joka alalle sama 'yksilönvapaus' kunhan ay-liike nujerretaan.
Eikös lentohommat voisi jo nyt jättää tietokoneitten hoidettaviksi?
Työttömät lentsikkakuskit ja lentsikkakuskin apumiehet voi kouluttautua esim. lähihoitajiksi ja siivoojiksi jos alalla ei enää oo hommia. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan. Mieti jos ulkopuolinen taho pääsee käsiksi järjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän saada joka alalle sama 'yksilönvapaus' kunhan ay-liike nujerretaan.
Uskot siis, että työtön siivooja olisi valmis maksamaan työnantajalle, että saa tehdä tälle töitä? Älä unta näe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan. Mieti jos ulkopuolinen taho pääsee käsiksi järjestelmään.
Skynet hoitaa. Ihan miten vaan halvimmalla onnistuu, siihen kaikki menee. Koska lentäjätkin lentävät joskus tahallaan vuoriin.
Ei ole huono diili ollenkaan.