Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys menkoista

Vierailija
12.09.2013 |

Onko normaalia että joissain kierroissa tulee ihan kirkkaan punaista verta vaikka kuinka paljon, sidettä saa olla vaihtamassa koko ajan ja toisinaan taas menkat melko niukat, vuotoa vähän ja kestää lyhyen aikaa. Mistä voi johtua? Kierto on kutakuinkin aina sama.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nosto

Vierailija
2/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on ikää? Mulla ainakin itselläni on kuukautiskiertoon tullut vaikka mitä muutoksia tässä neljää kymppiä lähestyessä. Tosin mulla nyt hieman keskivertoa aikaisemmin ehkä, mutta selkeästi kuitenkin sitä siis jo lähestyy vaihdevuosia (ei kyse vielä varsinaisista vaihdevuosista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikä mulla 39, että johtuisko sitten noista lähestyvistä vaihdevuosista...

ap

Vierailija
4/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa esivaihdevuodet... varsinaiset vaihdevuodethan tulevat keskim. 51 vuoden iässä, mutta ennakoivia oireita voi olla jo 5-10 v ennen.

 

-2

Vierailija
5/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, ja tuo on oireena kohdunrungon syovassa. Alkoi pelottaa!

ap

Vierailija
6/6 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto