Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nurmijärvi - perhesurman lapsi löydettiin su, murhat pe

Vierailija
12.09.2013 |

Joten lapsi oli yksin 2 vrk

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa, että yh:t saavat pitää lapsensa eikä heidän kotiolojaan valvota säännöllisesti. Tämäkin yh oli alkanut suhteeseen sen sijaan että olisi tarjonnut lapselleen hyvän kodin. Onneksi lapsi on niin pieni että voi vielä päästä oikeaan kotiin, mielestäni näin tulisi toimia muutenkin epämääräisissä yh- perheissä ja äidille korkeintaan tapaamisoikeus valvotuissa oloissa.

Vierailija
2/3 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Voi pientä, toivottavasti hän saa kaiken mahdollisen avun, jotta toipuu siitä mahdollisimman hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta tuon lapsen puolesta...
Olen miehelle monena iltana puhunut siitä kuinka syvästi minua on koskettanut kyseinen tapahtuma, vaikka kyse on minulle täysin tuntemattomista ihmisistä! Mutta lapsi on saman ikäinen oman lapseni kanssa, varmaan siksi koskettaa niin syvältä..

Kyyneleet tuli silmiin ja suunnaton suru kun ajattelin sitä lapsiparkaa.. Vielä on niin pieni ettei ehkä tajua tapahtunutta, mutta kun kasvaa ja rupeaa ymmärtämään, tulee varmaan olemaan raskasta.

Ja muutenkin noin pieni ihminen joutunut selviytymään yksin, ilman aikuisia... Onneksi kultainen naapuri löysi lapsen ja antoi ruokaa ja juomaa! Tuntuu NIIIIN pahalta ettei tosikaan..

Toivottavasti lapsi pääsee hyvään kotiin ja saa ympärilleen paljon rakkautta ja turvallisia aikuisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi