Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko enää naisia, jotka oikeasti pitävät läheisyydestä ja kosketuksesta?

Vierailija
25.08.2020 |

Otsikossa siis kysymys.

Olen nelikymppinen, tavallinen suomalainen mies, joka puhuu, pussaa ja koskettaa. Koen olevani ainakin tavissuomalaiseen verrattuna parisuhteissa tavanomaista enemmän kosketusta ja hellyyttä kaipaava ihminen.

On vain ollut vaikeaa löytää samanlaista kumppania, jolle juuri ihokosketus olisi parisuhteessa se tärkeä juttu.

Tykkään esimerkiksi vapaapäivän aamuina olla sängyssä vähissä vaatteissa, ottaa vieressäni olevan naisen syliini ja silitellä häntä, usein pitkäänkin. Haluan tuntea toisen ihmisen lähellä omaa ihoani, haluan silittää ja kosketella kiireettömästi.

Tätä samaa asiaa haluavia kumppaneita on ollut vaikeaa löytää. Moni nainen kiirehtii, haluaa nopeastikin "enemmän", tai yksinkertaisesti ei vain viihdy lähelläni pidempään muuta kuin suhteen alkuvaiheessa.
Itse kaipaisin siis tällaisia läheisyystuokioita päivittäin; iltaisin, aamuisin tai päivisin. Lisäksi haluan myös nukkua lähellä kumppania.

Näistä asioista tykkääviä naisia ei enää oikein tule vastaan. Tältä palstaltakin saa lukea, kuinka moni haluaa parisuhteessaan tilaa, ahdistuu kosketuksesta, haluaa nukkua eri huoneessa jne.

Onko oikeasti vielä naisia, jotka eivät ahdistu läheisyydestä ja kosketuksesta? Ja jotka jopa kaipaisivat näitä parisuhteeseen?

(ja asiaa pohtiville; kyllä, pidän henkilökohtaisesta hygieniastani hyvää huolta)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö pitää läheisyydestä, mutta jos on yli nelikymppisenä sinkku, on todennäköisempää että taustalla on jotain sitoutumis- tai läheisyyskammoa. Vaikka kaikki tietysti aina syyttävät toista sukupuolta siitä, miksi ei itse päädy suhteeseen. Eli läheisyydestä pitävistä isompi osa on jo parisuhteessa kuin sinkkuja, siksi niitä on vaikeampi löytää, mitä vanhemmaksi tulee.

Päinvastoin. 40 v sinkku on kovia kokenut, ja siksi sinkku, ja olisi hemmetin onnellinen löytäessään läheisyyttä ja hyvän parisuhteen.

Vierailija
42/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan läheisyyttä niin että tekee kipeää. Mieheni ei, hän ahdistuu suunnilleen siitäkin että istutaan samalla sohvalla! Halaamme (velvollisuudesta) kerran päivässä, emme koskaan kävele käsikkäin tms. Olemme olleet yhdessä 24v

Onneksi minulla on läheiden miesystävä joka tietää tämän ja joka halaa aina tavatessamme niin lämpimästi että purskahdan yleensä itkuun. Syli tuntuu niin hyvältä! Käymme lenkillä ja hän saattaa pitää kädestä kiinni. Ihanaa!

Eipä taida olla pelkät ystäväjutut tällä ”ystävälläsi” mielessä :D

Ei ole minullakaan mutta näillä mennään. Olemme olleet ystäviä 34v ja suhteessakin kauan sitten mutta on sovittu että tämänkaltainen läheisyys on riittävä.

Jos meillä ei olisi puolisoita olisimme taatusti parisuhteessa keskenämme. Elämä vaan meni näin. Kummallakin on muuten hyvät ja toimivat parisuhteet mutta tämä yksi asia tökkii. Minulla on seksiäkin mieheni kanssa ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä aihe, mutta en ihan ymmärrä, mitä tarkoitat, kun kysyt, että onko ENÄÄ naisia, jotka tykkävät läheisyydestä. Meinaatko, että ennen (milloin ennen, 5, 10 vai 20 vuotta sitten?) ainakin varmasti oli, mutta et ole varma, onko enää. Häh?

Kyllä heitä on aina ollut ja tulee aina olemaan, niin kuin erilaisia ihmisiä muutenkin. Pitää vaan löytää se itselleen oikea. Ei ihminen biologisena olentona muutu kymmenessä vuodessa mihinkään. Ei edes sadassa vuodessa.

Vierailija
44/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi ahdistamaan pelkästään aloitusta lukiessa. Molemminpuolista hellittelyä meilläkin mutta tollanen takertuva kyljessä hinkkaaminen on minusta vastenmielistä. On kuitenkin olemassa myös naisia jotka tuntee ap:n kanssa samoin, toivottavasti löydätte toisenne. 

Luin jokin aika sitten tarinan naisesta ja lemmikkikäärmeestä. Lyhyesti, käärme nukkui naisen vierellä, hellästi kuristaen. Yhtenä päivänä käärme lopetti syömisen. Se nukkui edelleen naisen vieressä, kiinni ihossa, koko mitaltaan naisen vartalossa kiinni. Nainen oli huolissaan lemmiksitään ja kysyi neuvoa eläinlääkäriltä. Eläinkääkäri mietti hetken, kyseli muutaman tarkentavan kysymyksen ja kertoi naiselle käärmeen käytöksen syyt. Ei sillä mitään hätää ollut. Se vain paastosi seuraavaa steriaa varten. Hellä kokovartalosyleily tarkoitti että käärme mittaili naisesta seuraavaa ateriaa itselleen. Jotta näin, tämä tuli mieleen aloituksesta...

Vierailija
45/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään tykkää jatkuvasta halailusta yms. Sängyssä tulee älytön hiki, jos kovin kauan joutuu olemaan ihan liki.

Mä arvostan paljon tätä arjen romantiikkaa; juuri tuo auton putsaaminen, kahvin keitto, keittiön siivous.. se kun huomaa, että toinen helpottaa kuormaani teoilla. Myös se, että mies lähtisi kanssani lenkille kertoisi jotain. Kokeileppa sinä osallistua esim klo kuuden lenkkiin.. vastalahjaksi voit saada hellintää enemmän.

...ja parisuhde on parhaimmillaan silloin, kun läheisyydellä ja huomionosoituksilla voi käydä kauppaa...

Vierailija
46/46 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä aihe, mutta en ihan ymmärrä, mitä tarkoitat, kun kysyt, että onko ENÄÄ naisia, jotka tykkävät läheisyydestä. Meinaatko, että ennen (milloin ennen, 5, 10 vai 20 vuotta sitten?) ainakin varmasti oli, mutta et ole varma, onko enää. Häh?

Kyllä heitä on aina ollut ja tulee aina olemaan, niin kuin erilaisia ihmisiä muutenkin. Pitää vaan löytää se itselleen oikea. Ei ihminen biologisena olentona muutu kymmenessä vuodessa mihinkään. Ei edes sadassa vuodessa.

Jäi siis aloituksessa mainitsematta se, että entistä useammat sulkeutuvat älypuhelimensa pariin. 

Siinä on yksi iso tekijä, joka vieraannuttaa ihmisiä toisistaan, ja tehokkaasti tappaa läheisyyden. Tätä tarkoitin kun kirjoitin "enää", unohdin vain avata sen.

ap