Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko enää naisia, jotka oikeasti pitävät läheisyydestä ja kosketuksesta?

Vierailija
25.08.2020 |

Otsikossa siis kysymys.

Olen nelikymppinen, tavallinen suomalainen mies, joka puhuu, pussaa ja koskettaa. Koen olevani ainakin tavissuomalaiseen verrattuna parisuhteissa tavanomaista enemmän kosketusta ja hellyyttä kaipaava ihminen.

On vain ollut vaikeaa löytää samanlaista kumppania, jolle juuri ihokosketus olisi parisuhteessa se tärkeä juttu.

Tykkään esimerkiksi vapaapäivän aamuina olla sängyssä vähissä vaatteissa, ottaa vieressäni olevan naisen syliini ja silitellä häntä, usein pitkäänkin. Haluan tuntea toisen ihmisen lähellä omaa ihoani, haluan silittää ja kosketella kiireettömästi.

Tätä samaa asiaa haluavia kumppaneita on ollut vaikeaa löytää. Moni nainen kiirehtii, haluaa nopeastikin "enemmän", tai yksinkertaisesti ei vain viihdy lähelläni pidempään muuta kuin suhteen alkuvaiheessa.
Itse kaipaisin siis tällaisia läheisyystuokioita päivittäin; iltaisin, aamuisin tai päivisin. Lisäksi haluan myös nukkua lähellä kumppania.

Näistä asioista tykkääviä naisia ei enää oikein tule vastaan. Tältä palstaltakin saa lukea, kuinka moni haluaa parisuhteessaan tilaa, ahdistuu kosketuksesta, haluaa nukkua eri huoneessa jne.

Onko oikeasti vielä naisia, jotka eivät ahdistu läheisyydestä ja kosketuksesta? Ja jotka jopa kaipaisivat näitä parisuhteeseen?

(ja asiaa pohtiville; kyllä, pidän henkilökohtaisesta hygieniastani hyvää huolta)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on parisuhteessa todella paljon kuvailemaasi läheisyyttä. Paljon halailua, makoillaan sohvalla sylikkäin, nukutaan lusikassa jne. Ennemmin tuntuu, että minä naisena kaipaan enemmän läheisyyttä kuin mieheni, mutta kyllä hänkin usein tulee halaamaan ja ottaa kainaloon monta kertaa päivässä.

Vierailija
2/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen samankaltainen luonne kuin sullakin, ja onnekseni olen löytänyt itselleni kaltaisesi miehen:) Olet aarre jollekulle naiselle:)

Vierailija
4/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa samaa mieltä. Kaipaan naista jolle fyysinen läheisyys olisi tärkeää.

Vierailija
5/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi miehet ovat ihania.

Vierailija
6/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. :)

Vierailija
7/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö pitää läheisyydestä, mutta jos on yli nelikymppisenä sinkku, on todennäköisempää että taustalla on jotain sitoutumis- tai läheisyyskammoa. Vaikka kaikki tietysti aina syyttävät toista sukupuolta siitä, miksi ei itse päädy suhteeseen. Eli läheisyydestä pitävistä isompi osa on jo parisuhteessa kuin sinkkuja, siksi niitä on vaikeampi löytää, mitä vanhemmaksi tulee.

Vierailija
8/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kirjoittanut ihan samalla tavalla.

Paitsi että mulla on nainen joka tykkää läheisyydestä jne.

Esimerkiksi aamulla kahvien juonti sängyssä ja samalla hellyyttä on ihana tapa aloittaa päivä.

Sillä ei ole väliä onko työpäivä vai vapaapäivä, työpäivänä aikaa ei tarvita ku puol tuntia?

vapaapäivänä voi mennä 2-3h heräillessä ja rakastellessa.

Itse siis myös 40v mies.

Toisissamme kiinni emme aina nuku, jos seuraava päivä on vapaapäivä niin silloin yleensä kyllä.

Vierailija
9/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tuollaiseen oon tottunu. En oo koskaan viihtynyt sellasten miesten kanssa jotka ei viihdy sängyssä makoilemassa lähekkäin 🤣🤣 muutama tollanen ollu.

Vierailija
10/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti meitä on. Me ollaan miehen kanssa tosi paljon liki kaikin tavoin. Seksiä on tosi paljon mutta myös muuta läheisyyttä, olemme usein kiinni toisissamme, nukumme ison tuplapeiton alla alasti.

Näissä asioissa on hyvä olla samankaltaiset toiveet. Läheisyyttä kaipaavalle läheisyyden väittelijä on todella epäsopiva kumppaniksi. Se on itselle iso elämänlaadun tuoja että on paljon fyysistä läheisyyttä ja rakastelua.

Vierailija
11/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sellainen nainen. Ja jaan kyllä auliisti sitä ylimääräistä lämpöä ja hellyyttä kumppanilleni.

Vierailija
12/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kirjoittanut ihan samalla tavalla.

Paitsi että mulla on nainen joka tykkää läheisyydestä jne.

Esimerkiksi aamulla kahvien juonti sängyssä ja samalla hellyyttä on ihana tapa aloittaa päivä.

Sillä ei ole väliä onko työpäivä vai vapaapäivä, työpäivänä aikaa ei tarvita ku puol tuntia?

vapaapäivänä voi mennä 2-3h heräillessä ja rakastellessa.

Itse siis myös 40v mies.

Toisissamme kiinni emme aina nuku, jos seuraava päivä on vapaapäivä niin silloin yleensä kyllä.

Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
13/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Vuosiin mieheni ei ole halunnut läheisyyttä,. Ei halauksia (ahdistaa), suudelmia (ei ole koskaan tykännyt), silittelyä (kutittaa) nyt myös haluaa nukkua eri huoneessa. Tai on nukkunut jo viitisen vuotta. Itkin tätä aika kauan mutta nykyään tottunut tilaan etten ole kosketusten arvoinen. Kavahdan kaikkea läheisyyttä vaikka esim kavereiden halauksia ym.

Jos jäisin yksin en uskoisi uuden kumppanin läheisyysyrityksiin. Eli meillä nelikymppisillä tuo kylmän suhteen tottumus seuraa varmaan uusiinkin suhteisiin.

Vierailija
14/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että on. Itselläni ei ole ollut nyt onnea tällaisen naisen löytämisessä.

Tapailin viimeksi oikein mukavaa ja kivaa naista, mutta minua vaivasi kovasti se, kun tilanteissa, joita kuvailin aloitusviestissä - eli vapaapäivän aamuina - hän ei viettänyt lainkaan aikaa kanssani, vaan nousi jo kuuden jälkeen ylös, ja lähti lenkille, ja siitä heti muihin toimiin. Iltaisin, aktiivisen päivän jälkeen, hän usein kävi nopeasti nukkumaan, eikä pitänyt siitä, että olin hänen lähellään, eikä voitu esim. nukkua sylikkäin.

S*ksiä meillä kyllä oli, mutta hän ei kovin pitkään viihtynyt senkään jälkeen sylissäni - itse haluaisin juuri sen jälkeen pitää pitkään naista sylissäni, silitellä, halata ja helliä. Tietenkin naisten on syytä käydä vessassa sen jälkeen, mutta ei se mielestäni tarkoita sitä, etteikö viereen ja lähelle voisi palata. Rakastelun koen itse asiassa eräänlaisena prosessina tai jatkumona - en tykkää siitä, että aloitetaan nopeasti ja lopetetaan nopeasti ja koetetaan nopeasti tavoittaa o**asmi - vaan mieluiten spontaanina osana yhteistä hellyyshetkeä, jonka ei ole tarkoitus väistämättä johtaa ja loppua "siihen".

Vierailija
15/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin, mutta viimeisin kumppani ei ollut. Seurustelin viisi vuotta hellyysvajeessa. Hellyyden puute tuntui suorastaan tuskalliselta. Nyt olen toiset viisi vuotta ollut jo sinkku, joten eipä ole senkään vertaa.

Vierailija
16/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on myös kiva olla lähellä, siitä tulee sellainen olo kun kissoilla varmaan on kun niitä rapsuttaa ja silittää ja ne kehrää.

Tykkään halata, silitellä, rapsutella, hipsutella, hieroa ja vaan olla ihot vastakkain.

Olen tosin todella huono nukkuja ja heräilen herkästi, en osaa nukahtaa toisen kainaloon ja nukkuessa tarvitsen tilaa. Haluaisin silti olla illalla mahdollisimman lähellä pitkään ja aamulla kammeta saman peiton alle toisen ihon lämpöön.

Vierailija
17/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läheisyyttä joka ikinen päivä. Olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä. Halataan, suudellaan ja ollaan vierekkäin joka ikinen päivä, jos ollaan yhdessä ja todella paljon ollaan yhdessä. Mitä se rakkaus olisi ilman ja seksi tietysti päälle.

Vierailija
18/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on läheisyyttä joka ikinen päivä. Olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä. Halataan, suudellaan ja ollaan vierekkäin joka ikinen päivä, jos ollaan yhdessä ja todella paljon ollaan yhdessä. Mitä se rakkaus olisi ilman ja seksi tietysti päälle.

Voisin uskoa että on yksi onnellisen ja pitkän parisuhteen peruspilareita <3

Itse yhden kerran pitkästä liitosta eronnut ja nykyisen kanssa olen ollut kohta 3 vuotta,

jotakin osaan ehkä tässä suhteessa tehdä oikein ja yksi niistä on läheisyyden pitäminen.

Vierailija
19/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni on tuollainen. Rakastaa silittelyäni ja hierontaani. Itse ei kyllä koskaan silittele tai hiero minua ellen anele. Jos joskus teen aloitteen muusta läheisyydestä, hän turhautuu ja alkaa sättimään minua, että aina seksi mielessä, vaikka olisin 2 viikkoa joka päivä osoittanut hellyyttä kaikilla muilla mahdollisilla tavoilla. Hän on siis nainen.

Vierailija
20/46 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihanaa kun joku katkera, petetty? tai pettäjä? elämäänsä kyllästynyt jakelee alapeukkuja...

Hyvää päivänjatkoa sinulle, kannattaa miettiä että jos menisi käymään psykiatrialla tai jatka ainakin lääkkeiden syömistä...

t. Onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa oleva Onnellinen mies