Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako alkoholia tehdä mieli?
12.09.2013 |
Eli missä menee se "sairaalloisen mieliteon" ja tavallisen "olisi kiva ottaa lasi, pari viiniä" ajattelun raja? Millaisella fiiliksellä päätös juoda alkoholia pitää tehdä, ettei se olisi viinanhimoa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulla on varmaan just viinanhimo päällä. olen ylitöissä ja jo uneksin miten juon pari lasia punkkua kun pääsen kotiin. tosin mun ei koskaan tee mieli viinaa, ainoastaan punkkua, shampanjaa tai kaljaa. kait mä olen sitten alkoholisti, kun en aio olla ilman vaikka ihan hyvin voisin.