Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on Stockmannille 250 euron lahjakortti...

Vierailija
12.09.2013 |

Haluaisin käyttää sen niin, että siitä olisi pitkäaikaista iloa ja olen pohtinut jonkun klassikkolaukun ostamista. Olen valmis laittamaan itse siihen vähän lisää rahaa tarvittaessa. Ongelma on se, että kun en ole oikeasti itse juuri merkkitietoinen tai muotitietoinen, niin tarvitsisin vähän apua. Mitä suosittelisit harkitsemaan? Olen iältäni pian 40 vuotta täyttävä ja pidän aika klassisesta pukeutumistyylistä, jota höystän esim. trendifarkuilla.

Kiitos avustasi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä lähtisi tuolla tyylillä sijoittamaan laukkuun. Mä laitan rahat aina sellaiseen mistä tykkään tosi paljon. Itse laittaisin varmaan johonkin sisustukselliseen asiaan. Valaisimeen, päiväpeittoon, tai useampaan tavaraan rahat.

Vierailija
2/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos sinulla ei ole mitään merkkiä mikä erityisesti mielyttää tuskin sinun silloin kannattaa merkin perusteella ostaa laukkua. Mielestäni laukku on kyllä ihan hyvä kohde sijoittaa tuon verran rahaa, mutta ostaisin sellaisen mikä mielyttää juuri minua ja uskoisin mielyttävän pitkän aikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin liikkeeseen ja kertoisin myyjälle saman. Uskon että he löytäisivät sopivan laukun sekä kertoisivat merkeistä!

Vierailija
4/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkki vaan laatu! Kunnon nahkalaukku on lähes ikuinen. 

Vierailija
5/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Onko Long Champ sellainen klassinen laukku?

Vierailija
6/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun joku tietty merkki ei ole klassikko, vaan jonkun merkin tietty laukku.

Vierailija
7/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme