Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilutaustaiset ihmiset tekevät meidän työelämästä ahdistavaa - oletko samaa mieltä?

Kirsikkapuun kukka
25.08.2020 |

Oletteko huomanneet, että urheilijataustaiset ihmiset työelämässä ovat yleensä niitä hiostajia, niskaanhengittäjiä ja ahdistelijoita, jotka tekevät meidän normaalien ihmisten työelämästä ikävää? Mulla itellä nousee nykyään heti niskakarvat pystyyn, kun tapaan uuden kollegan ja käy ilmi, että hänellä on urheilutaustaa. En ole itse mikään laiskottelija töissä, tunnollinenkin, mutta en voi sietää urheiluihmisten vöyhötystä työelämässä. Urheilusta jää heille päälle semmoinen vastenmielinen kilpailuhenki, jatkuva tavoitteiden viilaus ja suorituksen vaatiminen. Itse en tykkää mennä työpaikalle kuin johonkin kilpailuun. Asialliset hommat hoidetaan, mutta jatkuva tavoitteiden kyttäys ja rima korkeammalle-mentaliteetti, jota nämä urheilutyypit harrastavat, on kyllä todella ahdistavaa. Huolehtisivat vaan omista asioistaan ja antaisivat meidän tavallisten tallaajien olla rauhassa. Mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on laiska pazka.

Vierailija
22/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei urheilua harrastavat ole mitenkään pahempia kuin muutkaan. Sellaiset, jotka ovat harrastaneet kilpaurheilua ja urheilleet siis verenmaku suussa voittaakseen vastustajan tai vatustajajoukkueen ovat niitä pahimpia. Ihan kuin koko elämä olisi joku kilpailu. Hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme