Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistutko naistenväliseen kauneuskilpailuun arjessasi?

Vierailija
25.08.2020 |

Miten paljon vertailet omaa ulkonäköäsi muihin ja näet vaivaa yrittääksesi olla viehättävämpi?

Kommentit (7)

1/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
2/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu tuollaisiin joutavuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut koskaan edes mieleen. Vähän outo ajatuskin.

Vierailija
4/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vertaa itseään muihin tiedostamattaan. Eri asia on se, millä tavalla suhtautuu/päättää suhtautua vertailun aiheuttamaan tuntemukseen.

Pukeudun vaatteisiin jotka sopivat vartalolleni ja joissa näytän mielestäni miellyttävältä. Mustat tiukat housut ja joku värikkäämpi t-paita tai paitapusero ovat ne missä viihdyn parhaiten. En tykkää shoppailusta enkä siitä, että vaatteita on paljon. Vähälläkin pärjää. Meikkaan päivittäin kasvonpiirteitäni imartelevalla tavalla. Minulle meikki on kasvojen vaatetus.

Vierailija
5/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen kauneuskilpailuun? Eipä siinä paljon voi vaikuttaa, kun geenit ovat jo antaneet huonot kortit valmiiksi. Koetan näyttää mahdollisimman neutraalilta ja asialliselta lähinnä.

Vierailija
6/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Se johtuu lähinnä laiskuudesta ja siitä, etten vaan osaa pynttäytyä. Minua ei haittaa, että joku (suurin osa) on  minua nätimpi, hoikempi, pukeutuu paremmin tai on nuoremman ikäinen. 

Vierailija
7/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Arkena en pukeudu, vaan ainoastaan laitan vaatteet päälleni. Koskaan en laita omaa kuvaani someen. Vaikka laihdutan, en tee sitä ulkonäkösyistä, vaan terveydellisistä, taloudellisista ja mukavuus syistä. Minulla on kohonnut riski sairastua tyypin 2 diabetekseen. Haluan mahtua niihin vaatteisiin, joita minulla on kaapissani, jotta ei tarvitsisi ostaa uusia. Lievästi ylipainoisena tunsin itseni kömpelöksi pullaksi, ja se ei ei ollut mukava tunne. Haluan oman tutun kroppani takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi