Satu Taiveaholla taas valkoinen morsiuspuku
Kommentit (70)
Onko tuo Satu o.k ? Miehet vaihtuu ja kiireellä naimiisiin.Vähän Maisa tyyliin tuo nopeasti julki ,että love ja häämekko päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vajaan vuoden etäsuhteen jälkeen naimisiin ja koko perhe muuttaa uudelle paikkakunnalle hornan tuuttiin.
Lapsille tää on jo neljäs iso muutto ja kolmas "isä".
Sossujen käsitys hyvästä perheestä...
Lapsiparat.
Kolmannet?!!
Toivottavasti ei tee tätä vain nokittaakseen Kankea, jolta on kuultu iloisia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän muissakaan asioissa noudateta vanhoja perinteitä. Eräs vanha perinne oli aikoinaan, että leskinaiset pitivät suruhuntua vuoden ja myös se, että oli sopimatonta aloittaa seurustelua sen vuoden aikana.
MInun muistaakseni huntu oli neitsyyden merkki, ei puvun väri.
Pääministeri Sannalla oli häissään huntu. Että sellainen varsinainen "neitsyt"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persettä pitää korostaa merenneitopuvulla...
Kyllä, juuri näin. Häpeäisi. Pitäisi joka naisen pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päälleen.
Harva julkaisee nimenomaan persekuvia häistään julkisuuteen... Varsinkaan jos on viittäkymmentä käyvä äiti-ihminen.
Herranen aika ai vielä kuvia julkisuuteenkin?! Kyllä, niin kuin sanoin sietäisi hävetä ja pukeutua säkkiin. Varsinkin äiti-ihmisten sietäisi pysyä kotona hoitamassa lapsia ja olla näkymättömiä.
MIKSI pitää julkaista nimenomaan niitä persekuvia???
MIkä persekuva? Missä? MInä en ole nähnyt, linkiiä tähän nyt sukkelasti. Onhan se nyt täysin sopimatonta, että persekuviia otetaan hääpäivänä! Kuva näkyviin, jotta voidaan yhdessä paheksua. Moinen moninaija pukeutuu valkoiseen ja ottaa persekuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok edes toisissa häissä. No, hänen tyylinsähän on tuo tuollainen "pikkukaupungin pissaliisa" ollut aina.
Riihimäeltä tulee kyllä karmeita akkoja. Johtuuko se niiden vesijohtovedestä vai mistä?
Sieltä, mistä sinä tulet, näyttää tulevan pelkkiä pe. R. Se.rei.kiä, luonne kuin son.tatunkio.
Ja sinä taidat olla...Riksusta! :DDD
En, mutta jos valita saisin niin mieluummin sieltä kuin kaltaisesi ääl.iö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok edes toisissa häissä. No, hänen tyylinsähän on tuo tuollainen "pikkukaupungin pissaliisa" ollut aina.
Riihimäeltä tulee kyllä karmeita akkoja. Johtuuko se niiden vesijohtovedestä vai mistä?
Sieltä, mistä sinä tulet, näyttää tulevan pelkkiä pe. R. Se.rei.kiä, luonne kuin son.tatunkio.
Tuo oman viestin ”yläpekuttaminen” on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satulle voi olla surun paikka, kun Antti sai lapsen.
Oli muuten outoa, kun Sadun aikaan myös Anttia syytettiin biologisesti lapsettomuudesta. Eihän Antti se maho ollut!
En tiedä, muistanko väärin, mutta muistan, että kertoivat aikoinaan molempien kärsineen lapsettomuudesta jo ennen toistensa tapaamista. Joten siinä tapauksessahan Antin ex-puoliso saattoi olla lapsettomuuden syy. Ja joskushan on kummallinen ilniö, 2 ihmisen solut eivät vain sovi yhteen, harvinaista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Satu on lapsettomuutensa surrut jo ennen Kaikkosta ja ensimmäistä avioliittoaan. Hän on itse mediassa kertonut sairastaneensa nuorena anoreksian ja se on aiheuttanut lapsettomuuden, joten en tule paljastaneeksi mitään yksityistä tämän kertoessani.
Tunnen Satun jo niistä ajoista, kun hänet valittiin kansanedustajaksi eli vuodesta 2003. Mukava, fiksu, osaava ja asioihin perehtyvä ahkera ihminen. Ei itsekeskeinen tai ylimielinen, eikä varsinkaan pissis. Ulkonäöstään pitää toki huolta.
Media antaa kauniista naisesta tarkoitushakuisen kapean kuvan. Taiveaho ei ole ensimmäinen eikä viimeinen naispuolinen poliitikko, joka on saanut kokea tämän nahoissaan.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu on lapsettomuutensa surrut jo ennen Kaikkosta ja ensimmäistä avioliittoaan. Hän on itse mediassa kertonut sairastaneensa nuorena anoreksian ja se on aiheuttanut lapsettomuuden, joten en tule paljastaneeksi mitään yksityistä tämän kertoessani.
Tunnen Satun jo niistä ajoista, kun hänet valittiin kansanedustajaksi eli vuodesta 2003. Mukava, fiksu, osaava ja asioihin perehtyvä ahkera ihminen. Ei itsekeskeinen tai ylimielinen, eikä varsinkaan pissis. Ulkonäöstään pitää toki huolta.
Media antaa kauniista naisesta tarkoitushakuisen kapean kuvan. Taiveaho ei ole ensimmäinen eikä viimeinen naispuolinen poliitikko, joka on saanut kokea tämän nahoissaan.
Ja hän sitten itse pyrkii oikaisemaan "median antamaa kuvaa" käyttäytymällä nelikymppisenä kuin 14-vuotias ja julkaisemalla kolmansista, hyvin hätäisistä, häistään persekuvan?
Ja hän on kyllä sitä lapsettomuuttaan jankannut joka ikisessä Suomen julkaisussa koko sen toisen avioliiittonsa ajan. Etkä sinä kykene paljastamaan enää mitään, mistä hän ei olisi avautunut jo miljoonaan kertaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sinä Vantaalta tai Hellsinskistä? Suomen kyr*ät tulee Vantaalta, Hellsinskistä tai Porista. Onnea voittajille!
Onko siinä mitään väärää, että ihmiset rakastuvat ja haluavat sitoutua toisiinsa. Minusta ei, ja Satu on julkisuudessa, koska me haluamme nähdä hänet julkisuudessa. On kyllä kaunis näissäkin hääkuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannet?!!
Toivottavasti ei tee tätä vain nokittaakseen Kankea, jolta on kuultu iloisia uutisia.
Mulla tuli mieleen, että äkkiä naimisiin ja adoptiojonoon.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän sitten itse pyrkii oikaisemaan "median antamaa kuvaa" käyttäytymällä nelikymppisenä kuin 14-vuotias ja julkaisemalla kolmansista, hyvin hätäisistä, häistään persekuvan?
Ja hän on kyllä sitä lapsettomuuttaan jankannut joka ikisessä Suomen julkaisussa koko sen toisen avioliiittonsa ajan. Etkä sinä kykene paljastamaan enää mitään, mistä hän ei olisi avautunut jo miljoonaan kertaan ihan itse.
En ole huomannut Sadun käyttäytyvän koskaan enkä missään kuin 14-vuotias. Onko sinun mielestäsi ainoat sopivat hääkuvat otettu suoraan edestäpäin, niin ettei kummankaan selkäpuolta näy? Aika tylsää, jos ei muista kulmista saa olla valokuvia. Satu on vilkas, avoin ja eläväinen, joten hänelle on ollut luontevaa kertoa itsestään mediassa myös yksityisempiä asioita. Toimivat monille lapsettomille, adoptiovanhemmille ja eronneille vertaistukena. Ja edelleenkään ei ole kenenkään pakko lukea, jos ei kiinnosta. Ongelma ratkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän muissakaan asioissa noudateta vanhoja perinteitä. Eräs vanha perinne oli aikoinaan, että leskinaiset pitivät suruhuntua vuoden ja myös se, että oli sopimatonta aloittaa seurustelua sen vuoden aikana.
MInun muistaakseni huntu oli neitsyyden merkki, ei puvun väri.
Pääministeri Sannalla oli häissään huntu. Että sellainen varsinainen "neitsyt"...
No demareilla on lavea käsitys monesta muustakin asiasta. Markkinoihan Sanna sitä Eu pakettia voittona Suomella, juu maksetaan kakskertaa enemmän kuin saadaan ja maksuosuu vielä kasvoi! sellainen voitto se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmannet?!!
Mulla tuli mieleen, että äkkiä naimisiin ja adoptiojonoon.
Se adoptio on myöhäistä jo. Liikaa ikää ja liikaa lapsia.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Sadun käyttäytyvän koskaan enkä missään kuin 14-vuotias. Onko sinun mielestäsi ainoat sopivat hääkuvat otettu suoraan edestäpäin, niin ettei kummankaan selkäpuolta näy? Aika tylsää, jos ei muista kulmista saa olla valokuvia. Satu on vilkas, avoin ja eläväinen, joten hänelle on ollut luontevaa kertoa itsestään mediassa myös yksityisempiä asioita. Toimivat monille lapsettomille, adoptiovanhemmille ja eronneille vertaistukena. Ja edelleenkään ei ole kenenkään pakko lukea, jos ei kiinnosta. Ongelma ratkaistu?
No sitten olet sokea.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka mitenkään voi toimia ADOPTIOVANHEMMILLE vertaistukena? Eihän se ole adoptiovanhempi.
Koko hänen mieshistoriansa on pissaliisan toimintaa. Ja sijaisvanhempana on niin surkea, että kukaan ei kyllä voi ottaa mallia.
☝🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻