Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä joku oikeasti saanut kahdet silmälasit yksien hinnalla?

Vierailija
12.09.2013 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat? Maksoin 219e kaksista laseista. Molemmissa samat arvot, noin -2,5 molemmissa ja hajataitot päälle. Toisia käytän kotona ja toisia töissä

Vierailija
2/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sain kerran kolmetkin, 2 tavalliset ja yhdet aurinkolasit voimakkuuksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ne ilmaisrillit tulevat halvimmilla ja huonoimmilla linsseillä, joita en voi käyttää, koska linssivahvuuteni on -6,5, jotka olisivat varsinaiset pullonpohjat halvimmilla linsseillä. Jotta niistä kakkossilkkareistakin tulisi käyttökelpoiset, niihin pitää ostaa kalliimmat linssit, eli kyllä niistäkin hintaa kertyy, tosin hiukan vähemmän kuin jos ne ostaisi yksistään.

Vierailija
4/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ottanut linssien hiontaa tai kovapinnoitettua tms muuta ekstraa?

Vierailija
5/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on valmis ottamaan ne kaikkei halvimmat ja heikkolaatuisimmat linssit niin sitten saa.

Itse menin Specsaverssiin kahdet yhden hinnalla 179 tarjouksen vuoksi ja tulin ulos yksien lasien kanssa. Hinta 459 .. Minusta aivan huijaamista tollanen. Olis edes saanut toiset tuohon päälle, mutta ei saa kun se tar jous on sellainen kuin se on ja koskaa vain niitä tiettyjä..

En ole mennyt enää Specsaverssille.

Vierailija
6/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, niin-PÄ. Olen joskus sanonutkin, että minä ja muut heikkonäköiset kustannamme tarjoussilkkarit parempinäköisille, koska näistä meidän erikoislinsseistähän liikkeet sitten repivät ne katteensa ja mahdollisuutensa myydä halvalla jotain bulkkilinssejä.

Kun on voimakkaat linssit (ja vielä ikänäön takia monitehot), niitä halpislinssejä ei saa tai ainakaan kannata ottaa, jos ei halua heleketin rumia silmälaseja. Erityisohuet monitehot onkin sitten jo 2-3 kertaa kalliimmat.

Sama se on muissakin liikkeissä kuin Specsaversillä, eli tarjoukset koskee vain tiettyjä linssejä, niitä halvimpia.

4

Vierailija
7/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilla maksat ohennuksen (100-200 e) toisten lasien linsseistä. Olen kahdesti ostanut lasit Specsiltä ja molemmilla kerroilla pettynyt lasien laatuun. Kakkoslasit ovat jääneet kummallakin kerralla käyttämättä, koska ne ovat jollain lailla painaneet eikä niitä ole saanut säädettyä. Eniten harmittaa se, että kun sovitat kyseisiä kehyksiä liikkeessä, niin et kuitenkaan pysty arvioimaan, miten ne kehykset muuttuvat kun linssit asennetaan: tuleeko painoa liikaa tai saako sanko väännettyä oikein.

Vierailija
8/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:18"]

Specsaversilla maksat ohennuksen (100-200 e) toisten lasien linsseistä. Olen kahdesti ostanut lasit Specsiltä ja molemmilla kerroilla pettynyt lasien laatuun. Kakkoslasit ovat jääneet kummallakin kerralla käyttämättä, koska ne ovat jollain lailla painaneet eikä niitä ole saanut säädettyä. Eniten harmittaa se, että kun sovitat kyseisiä kehyksiä liikkeessä, niin et kuitenkaan pysty arvioimaan, miten ne kehykset muuttuvat kun linssit asennetaan: tuleeko painoa liikaa tai saako sanko väännettyä oikein.

[/quote]

siis ei pitänyt olla "sanko" vaan "sangat"

Vierailija
9/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan sama kokemus Specsaversilta. Kahdet ihan kivat lasit ja aurinkolasit, mutta jotenkin ihan tolkuttoman painavat kapistukset ja sitten päätä särki ja nenänvarsi ruhjeilla jne. 

Vierailija
10/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 99€ kahdet lasit yksien hinnalla Päälle kovapinta molempiin ja heijastuksenestot, tingin spacsaversissa.., loppulasku 149€.

Vierailija
11/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saanut teholliset aurinkolasit kaupanpäälle ostaessani silmälasit, näihin olin kyllä tyytyväinen.

Aikoinaan kun olin Englannissa au pairina hajotin lasini ja ostin specsaversilta uudet. Olisin kai saanut toiset kaupan päälle mutta musta kehysvalikoima oli niin onneton, että hyvä kun löysin ne yhdet niin jätin tämän tarjouksen hyödyntämättä. Tosi kestävät nuo lasit  kyllä olivat, kaikki muut silmälasini olen hajottanut, nuo ovat varalaseina edelleen eli ehkä olisi kantsinut ottaa toisetkin!

Vierailija
12/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva varmaan saa mistään oikeasti kaksia laseja pelkästään yksien hinnalla saati sittten vaikka 29 eurolla, niinkuin jossain mainostetaan.

minä olen pettynyt Specsaversiin myös. Ostin kahdet lasit, maksoi jotain 300-400 euroa. Toiset kehykset oli tosi kauniit ja sopi täydellisesti kasvojeni muotoon. Värikin just hyvä. Olivat alhaalta auki, joten hiontaan tuli siksi hintaa lisää. Toiset oli kans hyvän malliset ja väriset kasvoilleni, mutta istumaan niitä ei saanut millään. Ne oli kokonaan muovikehykset, ja nenään painui aina punainen jälki. Pahin oli kuitenkin sangat, jos ne oli sopivat pitämään lasit oikeassa kohdassa, ne painoi toista korvaa niin, että sitä alkoi sattua aika kovastikin parin tunnin käytön jälkeen. Kävin säätämässä niitä löysemmäksi, ettei painaisi korvaa, sitten ei enää lasit pysyneet paikoillaan. Ne jäi sitten lähinnä käyttämättä, kun ei halunnut kärsiä.

En myöskään koskaan voinut vaihtaa laseja kesken päivää, koska linssit oli hiottu niin erilaiseksi, että sain saman tien päänsäryn. Myöhemmin hankittuani lasit Silmäasemalta, tajusin etten koskaan edes alussa nähnyt Specsaversin laseilla niin hyvin kuin nyt nään näillä uusilla. Ja näen edelleen yhtä hyvin 1,5 vuoden jälkeen, Specsaversit meni tässä ajassa jo vaihtoon... Ja helposti voin vaihtaa nyt silmälasien ja aurinkolasien välillä, ei vaikuta näkemiseen tai pään särkyyn mitenkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan