Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva. Mies on työmatkalla, enkä tiedä missä.

Vierailija
12.09.2013 |

Ollaan näköjään tällaisessa vaiheessa elämää, että sitä elämää on vähän liikaa. Ei voi pysyä kärryillä toisten menemisistä. Mulle riittää se tieto, että onko mies kotona vai muualla. Siitä tietää, miten lasten harrastuksiin viemiset pitää hoitaa, kuka käy kaupassa jne.

Mies lähti työmatkalle, tulee huomenna. Nyt tajusin, ettei mulla ole mitään hajua, mihin se lähti. Passi on keittiön hyllyssä, joten ei sitten ainakaan ulkomaille lähtenyt.

Onko jollain muulla tällaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Mulle riittää että mä tiedän miehen olevan työreissussa; mielellään niin, että kertoo jos on menossa ulkomaille jottaolen tietoinen aikaerosta, muuten ei väliä. Kuulostaa tylyltä mutta en mä kuitenkaan muista missä se milloinkin on.

Vierailija
2/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli. En pysyny perässä kun hoidin kodin lähes yksin, kun toinen teki uraa. Ja yllätysyllätys , oli usein hänellä sitten mukavaa seuraa näillä "työmatkoilla" myös. Ihan rauhassa sai hommailla ja pitkään, kun ei voimavarat mulla riittäneet kuin siihen arkeen. Nykyään on ex-sattuneesta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:44"]

Meillä. Mulle riittää että mä tiedän miehen olevan työreissussa; mielellään niin, että kertoo jos on menossa ulkomaille jottaolen tietoinen aikaerosta, muuten ei väliä. Kuulostaa tylyltä mutta en mä kuitenkaan muista missä se milloinkin on.

[/quote]

Näin juuri. Ihana, rakastava mies ja meillä on kaikki hyvin. Silti, tuntuu todella oudolta, etten todellakaan tiedä, onko mies Tampereella vai Rovaniemellä. Kun on poissa, on poissa. 

Ehkä se on vähän sama asia toisinpäin. Eihän mies tiedä, mitä minä välttämättä päivisin teen. Tietää, että olen kotona, muttei tiedä, missä puistossa olen käynyt, mitä syönyt, kenen kanssa jutellut jne.

ap

Vierailija
4/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:49"]

Meillä oli. En pysyny perässä kun hoidin kodin lähes yksin, kun toinen teki uraa. Ja yllätysyllätys , oli usein hänellä sitten mukavaa seuraa näillä "työmatkoilla" myös. Ihan rauhassa sai hommailla ja pitkään, kun ei voimavarat mulla riittäneet kuin siihen arkeen. Nykyään on ex-sattuneesta syystä.

[/quote]

Meillä ei ole tätä pelkoa. Voimavaroja riittää parisuhteen hoitamiseen, kun ollaan yhdessä. Mies on läsnä kotona ja tehdään koko perhe paljon asioita yhdessä. 

ap

Vierailija
5/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

2 pakko kommentoida tähän, että jos työreissuja on niin sitten niitä on. Pettää voi vaikka kauppareissulla jos haluaa, ei siihen työmatkoja tarvita. Ei kai pointtisi ollut se, että näitä pettämisjuttuja pitäisi ruveta märehtimään? Jos pettää niin omapa on häpeänsä.

Vierailija
6/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin molempiin suuntiin. Ja ei tarvitse olla edes työmatka, esim voi olla iltameno, riittää tosiaan tieto, ettei ole tulossa ennen lasten nukkumaanmenoa kotiin ja mun pitää hoitaa lapset jne.

Mutta ei se mieskään aina tiedä jos olen kotimaassa reissussa, että missä tasantarkkaan mennään.

Eikä tämä automaattisesti tarkoita, että molemmat pettää, vaikka av:n sääntökirjan mukaan näin onkin.

Vierailija
7/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harvoin passi mukana työmatkoilla, koska mulla on eu-henkkari lompakossa. Jätän yleensä lentotiedot miehelle lähtiessäni, helpoiten mailaan lentolipun hänelle kun saan sen itse. On se kuitenkin hälle tärkeää tietää, kaikkea voi kuitenkin sattua. Toki töissä tiedetään, missä olen ja mieheni on ensimmäinen kontakti hätätapauksessa (veljeni toinen).

Vierailija
8/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:53"]

[/quote]

2 pakko kommentoida tähän, että jos työreissuja on niin sitten niitä on. Pettää voi vaikka kauppareissulla jos haluaa, ei siihen työmatkoja tarvita. Ei kai pointtisi ollut se, että näitä pettämisjuttuja pitäisi ruveta märehtimään? Jos pettää niin omapa on häpeänsä.

[/quote]

Ei ollut pointtina pelotella. Mutta omani ja parin muunkin kokemuksesta se, että toinen vaan menee, on päättynyt tällaiseen. Mut eihän hätää ole jos kerran suhde on kunnossa.

Vierailija
9/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pitää tietää missä toinen viipottaa. Voihan sitä tulla tilanteita, että pitää saada tavoitettua ja silloin on hyvä tietää missä toinen on. En voisi elää niin, etten tietäisi miehen työstä muuta kuin, että jossakin se on reissussa mutten tiedä yhtään missä päin.

Vierailija
10/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:53"]

[/quote]

[/quote]

Ei ollut pointtina pelotella. Mutta omani ja parin muunkin kokemuksesta se, että toinen vaan menee, on päättynyt tällaiseen. Mut eihän hätää ole jos kerran suhde on kunnossa.

[/quote]

No onhan se pakko mennä jos meinaa palkan saada

Vierailija
11/11 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:06"]

Kyllähän sitä pitää tietää missä toinen viipottaa. Voihan sitä tulla tilanteita, että pitää saada tavoitettua ja silloin on hyvä tietää missä toinen on. En voisi elää niin, etten tietäisi miehen työstä muuta kuin, että jossakin se on reissussa mutten tiedä yhtään missä päin.

[/quote]

Kännykästä saa aina kiinni. Ja jos täällä kotona tulee joku hätätilanne, ei siinä yhtään auta tietää, onko se mies Tampereella vai Rovaniemellä. Ei kummastakaan paikasta tulla äkkiä kotiin auttamaan. Ja jos taas miehelle tapahtuisi jotain, kuulisin viranomaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä