näin toimii kunnon vaimo
Vaimo laitteli mailia tuossa, että tänä iltana sitten pannaan ja kunnolla. Tuskin maltan odotella kotiin lähtöä.
Kommentit (16)
no, me rakasteltiin ennen töihin menoa ja illalla uudestaan. Ei sitä tarvitse maililla ilmoittaa :) Ai niin, olenkin avokki enkä vaimo.
Onneksi olkoon! Tämä on virallisesti torstain turhin aloitus. Mukavia panoja teille.
Vaikeaa olisi pitää kovin varteenotettavana (jos tiedät mitä tarkoitan) miehenä miestä, joka kirjoittaa tämmöistä jonnekin hiton av:lle. Tai joka itse asiassa kirjoittaisi yhtään mitään hiton av:lle, ikinä. Mutta rakkaus se on kyllä ihana asia, joten hyvä kun poistitte toinen toisenne parisuhdemarkkinoilta pyörimästä. Sen näen pelkästään hyvänä asiana. :)
Ai, mä laitan yleensä miehelle tuhmia viestejä pitkin päivää, saatan jopa heittää tuhmalla kuvalla, pidetään lataus päällä koko päivän ja illalla sitten namnam! Näin toimii kunnon vaimo ;)
Onpas huumorintajutonta porukkaa, taas.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:36"]
Onpas huumorintajutonta porukkaa, taas.
[/quote]
Mikä kohta tuossa pitäisi ottaa huumorilla?
Kylläpä sinulla on miesmäinen vaimo! Toivottavasti kuitenkin onnistut hankkeessanne.
No jopa nyt taas, mitäs vikaa tässä aloituksessa on? Kyllä tää palsta on täynnä paljon idioottimaisempia aloituksia. Ap varmaan on onnellinen vaimonsa kanssa ja tahtoo miehiseen tyyliin vähän kehaista ;).
Ja naisetko ei voi puhua panemisesta? Kyllä mun mielestä voi, vai haluatteko te olla prinsessoita, jotka vaan ihanan hunajaisesti ja hellästi rakastelee? Ettekö te ole koskaan tunteneet rietasta himoa panna, naida, nussia...niin että sänky meinaa hajota ja itseltä lähtee melkein taju? Ai niin, vaan mies voi tuntea tuommoisia vähän alhaisempia tunteita, nainen haluaa vain olla lähellä ja helliä ja ehkä kerran viikossa suloisesti rakastella...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:54"]
No jopa nyt taas, mitäs vikaa tässä aloituksessa on? Kyllä tää palsta on täynnä paljon idioottimaisempia aloituksia. Ap varmaan on onnellinen vaimonsa kanssa ja tahtoo miehiseen tyyliin vähän kehaista ;).
Ja naisetko ei voi puhua panemisesta? Kyllä mun mielestä voi, vai haluatteko te olla prinsessoita, jotka vaan ihanan hunajaisesti ja hellästi rakastelee? Ettekö te ole koskaan tunteneet rietasta himoa panna, naida, nussia...niin että sänky meinaa hajota ja itseltä lähtee melkein taju? Ai niin, vaan mies voi tuntea tuommoisia vähän alhaisempia tunteita, nainen haluaa vain olla lähellä ja helliä ja ehkä kerran viikossa suloisesti rakastella...
[/quote]
juurikin näin.
t. ap
Kaksi rekkalesboa naineet toisensa?
Kyllä tuolla kulli ainakin viimeksi heilui jälkojen välissä, kun vessassa kävin.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:42"]
Kyllä tuolla kulli ainakin viimeksi heilui jälkojen välissä, kun vessassa kävin.
t. ap
[/quote]
Tekosellainen?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:24"]
Ai, mä laitan yleensä miehelle tuhmia viestejä pitkin päivää, saatan jopa heittää tuhmalla kuvalla, pidetään lataus päällä koko päivän ja illalla sitten namnam! Näin toimii kunnon vaimo ;)
[/quote]
Kuin myös:)
toinen kunnon vaimo:)
Mä lähden panemaan, menkää te vaikka sormelle :)
Mauton sanavalinta, mutta makunsa kullakin. Sovitte aivan varmasti toisillenne.