Musta on ruma väri. Kuka käyttää sitä?
Kommentit (15)
Once you turn black, you never go back!
Värillä ei oo väliä, kunhan se on musta.
Aina pitää olla mustaa tai valkoista.
Okei. Kuitenkin mustaa käytti usein Karl Lagerfeld. Yksi merkittävimmistä 1900-luvun muotisuunnittelijoista. Elegantti väri ja helppo yhdistellä muihin väreihin.
Käytän sitä koska se hoikentaa. Sitten kun olen laihtunut, alan taas käyttää muitakin värejä.
Tänäänkin pukeuduin kokomustaan.
-Pottermaailman noita
Ei kait mikään väri ole varsinaisesti ruma. Riippuu ihan missä niitä mustia asuja käytetään, onko kyse hautajaisista, häistä vai mistä. Vai onko kyse sisustamisen väreistä. Onhan se toki vähän synkkä ja peittävä väri, mutta väri muiden joukossa.
Ihmiset, jotka pukeutuvat pelkästään mustaan tai valkoiseen, ovat tylsiä eivätkä uskalla tai osaa pukeutua, joten pelaavat ns. "varman päälle" ja näyttävät monesti zombeilta (kalvakka kelmeä suomalainen iho + hiukset).
Käytän mustaa kunnes löydän jotain tummenpaa
Tällainen avaus kerää muutenkin lähinnä vain mustasta tykkääviä puoleensa, koska heitä aihe kiinnostaa eniten ja puolustavat sitä, eikä muitakaan avauksessa ole mainittu. Totta kai he hehkuttavat että onpa mainio väri.
Musta saa mun ihon jotenkin hehkumaan. Yleensähän mustaa pitäisi välttää mukamas, mutta minusta se sopii mulle. Varsinkin punaisen huulipunan kanssa.
Olen extra vaalea ihonväriltäni.
Vierailija kirjoitti:
Käytän sitä koska se hoikentaa. Sitten kun olen laihtunut, alan taas käyttää muitakin värejä.
Lähinnä häivyttää muodot. Tummemmista sävyistä niitä on vaikeampi erottaa. Mutta eihän siinä sillon mitään jos niin halutaankin. Käytän mäkin välillä mustia vaatteita tai esim. tummansinisiä.
Black is beautiful.