Keksikää kampaamon nimiä
Leikkimielinen ketju. Sain idean kun luin sitä ketjua missä kerrotaan kauhukokemuksia kampaajalta. Nauratti ne oikeiden kampaamojenkin nimet, että nyt voisi keksiä ihan tuulesta temmattuja. Jos sellanen parturi-kampaamo sattuu olemaan oikeasti olemassa, niin se on sitten täysin sattumaa.
Laitan mietintämyssyn päähän, laittakaa tekin.
Kommentit (1037)
Parturi-Kampaamo Takku ja Katku (kampaamokatku-ketjun inspiroimana)
Hiusklinikka.
Tää tuli mieleen, kun Tampereella on autoklinikka.
Tampereella oli ennen sen niminen kampaamo kuin Sinä ja minä. Se meni tässä joku aika sitten nurin joko tän koronan tai jonkun muun syyn kanssa. Tila ollut tyhjillään nyt jonkin aikaa. Oon miettinyt sitä nimeä, että kyseinen kampaamo on perustettu ilmeisesti 1980-luvulla ja saanut nimensä siihen aikaan suositun Dingo-bändin kappaleen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiusklinikka.
Tää tuli mieleen, kun Tampereella on autoklinikka.
Tampereella oli ennen sen niminen kampaamo kuin Sinä ja minä. Se meni tässä joku aika sitten nurin joko tän koronan tai jonkun muun syyn kanssa. Tila ollut tyhjillään nyt jonkin aikaa. Oon miettinyt sitä nimeä, että kyseinen kampaamo on perustettu ilmeisesti 1980-luvulla ja saanut nimensä siihen aikaan suositun Dingo-bändin kappaleen mukaan.
Siis muun syyn takia, eikä muun syyn kanssa. Hitto ku tällä puhelimella kirjottaa, niin kirjottaa mitä kirjottaa.
Savon
Salon
Kiero Korkkiruuvikihara
Paska Salonki
Kampaamo Kusilukko
Perä-Reikälän Parturi
Parturi Viiksi-Vallu
Kampaamo Kasarikihara
Parturi-kampaamo Hallavaharja - suunnattu senioreille
Parturi-kampaamo Tikkurilan värikartta
Kampaamo Hairy Fairy
Fantasiateemainen parturi-kampaamo Hairy Potter