Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailma on oikeasti simulaatio ja me olemme siihen koodattuja hahmoja

Vierailija
24.08.2020 |

Kuoleman jälkeen meidän sielumme siirretään suurelle pilvipalvelimelle uutta simulaatiota varten. Ja kun nykyinen simulaatio on valmis, suuri koodari vetää johdon seinästä ja tuntemamme maailma lakkaa olemasta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin paljon mahdollista. Pitää rukoilla siis koodaria. Kiltti, kiltti naputa mulle miljoona, tai pari.

Miksi juuri sinä ansaitsisit ne miljoonat miljardien ihmisten joukosta?

Siksi koska olen kiva, enkä turhantärkeä pätijä. Ei kukaan estä sinuakin rukoilemasta vaikka 3 miljoonaa.

Vierailija
22/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vítun pervo on koodannut Tuksun???

Millä tavalla sinä olet sitten Tuksua parempi tai arvokkaampi ihminen?

Ihan jokaisella kuviteltavissa olevalla tavalla.

Ei, et sinä ole millään tavalla Johannaa parempi ihminen. Luulet vain niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme biologisia havaintokoneita. Kaikki muu hömppä on itse keksimäämme simulaatiota joka perustuu siihen harhaoletukseen että tällä biologisella havantokoneella olisi jonkinlainen sielu.

Minuuusta sielu on kokemus ja käsitys.

Esiim lehdet ja media myyy tunnereaktioilla ja sillä että ihmisen aivot ovat sellaiset esim muistiltaan että uusi korvaa yleeensä vanhaa informaatiota ja suhteellistaminen ihmiselle on hankalaa. Esiim ei me ajatella että joka silmänräpäyksessä maaailmassa kuolee ihmisiä nälkään ja tauteihin jossain päiin maaailmaa vaan me pyrimme pitämäään omasta kulttuuristamme jonka olemme todenneeet toimivaksi ja hyväksi pitämään siiitä kiinni ja puolustamaan sitä.

Ihhminen elää omassa pienessä kuplassaaan jonka se kykenee käsittämään. Se on ihmisen todelllisuudentaju.

Vierailija
24/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme biologisia havaintokoneita. Kaikki muu hömppä on itse keksimäämme simulaatiota joka perustuu siihen harhaoletukseen että tällä biologisella havantokoneella olisi jonkinlainen sielu.

Sieluun sisältyy sekä tietoisuus että elämän mahdollistava tekijä. Siksi kaikilla elävillä olennoilla on sielu. Oli se sitten ihminen, eläin, hyönteinen, kasvi tai avaruusolio.

Vierailija
25/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin paljon mahdollista. Pitää rukoilla siis koodaria. Kiltti, kiltti naputa mulle miljoona, tai pari.

Siksi koska olen kiva, enkä turhantärkeä pätijä. Ei kukaan estä sinuakin rukoilemasta vaikka 3 miljoonaa.

Moni ihminen on tässä maailmassa varmaan ihan kiva, ei se ole syy miljoonien saamiseen. Voisin varmaan rukoillakin myös itse, mutta minulle raha ei ole tärkeintä elämässä.

Vierailija
26/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keksinyt miten maailmaa pystyy koodaamaan. En kuitenkaan osaa vielä koodata pikkuasioita, kuten pelkästään maapalloa koskevia asioita. Ainakin yhden mustan aukon syntymisen sain aikaan.

Vierailija
27/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit uskoa niin, mutta eri asia sitten onko se totta. Ei kukaan voi järjellisesti tietää onko ihmisellä sielua vai ei.

Vierailija
28/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Se on fakta. Nimeä mittari, niin osoitan sen.

Vierailija
29/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä rahalla loppujen lopuksi mitään väliä kun se kuitenkin on vain miedän ihmisten itsemme luoma illuusio jolla on juuri se tietry kuvitteellinen arvo jonka me haluamme sille antaa.

Vierailija
30/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieluun sisältyy sekä tietoisuus että elämän mahdollistava tekijä. Siksi kaikilla elävillä olennoilla on sielu. Oli se sitten ihminen, eläin, hyönteinen, kasvi tai avaruusolio.

Mitään sieluja ei ole olemassakaan. Sekin on fakta.

Vierailija
31/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä rahalla loppujen lopuksi mitään väliä kun se kuitenkin on vain miedän ihmisten itsemme luoma illuusio jolla on juuri se tietry kuvitteellinen arvo jonka me haluamme sille antaa.

On.

Vierailija
32/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mulle vois luovuttaa pari huijauskoodia tähän elämän peliin? En jaksais mennä pitemmän ja vaikeamman kaavan kautta.

Vierailija
33/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sielua ei kerran ole olemassa, niin kerro 1) miten pysyt elossa ja 2) miksi olet tietoinen?

Vierailija
34/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Harmi että keskuspankkien mukaan ei ole. Mutta tässä Roope Ankka (Carl Barks) on erittäin oikeassa: ihmiset ovat hulluna rahaan vaikka raha on oikeasti arvotonta, pelkkiä paperilappuja ja metallin paloja. XD

Vierailija
35/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimeä, mielestäni jokainen tähän maailmaan syntynyt ihminen on yhtä arvokas ja jokaisella on samanlainen ihmisarvo. Niin minulla, sinulla kuin Johannalla.

Vierailija
36/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Miksi hoet tätä samaa kaikissa ketjuissa?

Jotta huomenna taas jaksaa herätä ja mennä töihin. Tää palsta menee kohta yöksi kiinni.

Vierailija
37/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mulle vois luovuttaa pari huijauskoodia tähän elämän peliin? En jaksais mennä pitemmän ja vaikeamman kaavan kautta.

Mindfulness. Nykyhetki on ainoa asia mitä on. Voit kysyä itseltäsi oletko koskaan pystynyt hengittämään muuta hengitystä kuin mitä hengität nyt. Muita asioita kannattaa märehtiä sitten kun pystyy hengittämään myös siellä. Itse en ole vielä onnistunut.

Vierailija
38/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimeä, mielestäni jokainen tähän maailmaan syntynyt ihminen on yhtä arvokas ja jokaisella on samanlainen ihmisarvo. Niin minulla, sinulla kuin Johannalla.

Mielipiteesi kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
39/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota väitettäsi pysty kukaan todistamaan oikeaksi. Sama homma toki myös toisinpäin.

Vierailija
40/46 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Miksi sitten kysyit asiaa minulta? Jos siis olet tuo edellinen kirjoittaja. Ja olisi ihan fiksua myös vastata asiallisesti, niin minäkin tein.