Mies aktivoituu seksin jälkeen
Alkaa omatoimisesti esim. korjaamaan asioita ja tekemään pihahommia, joista olen maininnut. Oletteko miten hyödyntäneet koskaan tuota purkausta? 😁 mistä tuo johtuu?
Kommentit (18)
Sama juttu meillä, näin on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuttavaa! Miten saisin oman mieheni toimimaan samoin?
Tuo kyllä toimii kannustimena!
Miehen mielestä panos-tuotos suhde on kohdallaan.
Kyllä se muutaman minuutin kestää ennen kuin pystyn aktivoitumaan seuraavaan aktiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä, näin on aina ollut.
Miten tuon ominaisuuden voisi valjastaa vielä paremmin käyttöön - oletko esim. vihjaissut, että nythän voisi vaikka peruskorjata sokkeleita tai rakentaa puuvaja..
Kerrankin onnistunut aktiivimalli.
Meillä selkeästi aktivoitui ennen kuin ajattelee saavansa seksiä.
Kyllä minä sinulle av mammaseni nikkaroin vaikka minkälaisen vajan jos vain saan aktivointiseksiä sitä ennen. Grrr.
adhdeet saa lisää virtaa.
normi miehet nukahtaa
Rentoutuneena ja hyvillä mielin haluaa vastavuoroisesti jakaa hyvää. Ketä nyt pihtarille huvittaa liiteriä rakentaa.
Täh?
Siis voiko ne panna käyntiin?
Mun mies toimii ihan päinvastoin :/
Kuinka saan toimimaan?
Vierailija kirjoitti:
normi miehet nukahtaa
Enpä sanoisi, miehessä sohvaperunan vikaa vähän muuten. Mutta seksin jälkeen saa energiapiikin usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normi miehet nukahtaa
Enpä sanoisi, miehessä sohvaperunan vikaa vähän muuten. Mutta seksin jälkeen saa energiapiikin usein
Ette ilmeisesti sekstaile kovin usein myöhään illalla nukkumaan mennessänne vai keskellä yötäkö se lähtee nurmikkoa leikkaamaan?
Minun mieheni on aktiivinen kaiken aikaa. Ei riipu seksin määrästä.
Oonkin aina miettinyt, että mistä isäni aikoinaan löysi voimaa aina 8 tuntisten työpäivien lisäksi lähteä toiseksi 8 tunniksi rakentamaan taloa perheelle, ja silti oli aina hyväntuulinen 🤔
Olen huomannut että seksi on oikeasti miehille ihan pääasia elämässä vaikka ällöltä tuo kuulostaakin. Monet elämän asiat ovat mallillaan jos sitä saa. Mikään ei ole niin tärkeää kuin hyvä seksi naisen kanssa, minulla on paljon ystävämiehiä netissä ja olen sekstaillut monien kanssa. Suhteemme on ihan erilaista kun mies on avoin ja vapaa seksuaalisesti, miehille se on kuin toinen luonto. juttua asiaan liittyen on aina ja itsekin rakastan jutella asiasta ja olla luova ja avoin. Ihan sanon tämän vaan kun olen yllätyksekseni huomannut että mies on ihan erilainen kun on saanut oli se sitten sekstaillessa tai oikeasti (vaikka oikea on parempaa tottakai kuin oma käsi monien miesten mielestä) :/ Tajuan kuinka erilaisia me naiset ja miehet ollaan ja huomannut kuinka helppoa miestä on kontrolloida seksin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että seksi on oikeasti miehille ihan pääasia elämässä vaikka ällöltä tuo kuulostaakin. Monet elämän asiat ovat mallillaan jos sitä saa. Mikään ei ole niin tärkeää kuin hyvä seksi naisen kanssa, minulla on paljon ystävämiehiä netissä ja olen sekstaillut monien kanssa. Suhteemme on ihan erilaista kun mies on avoin ja vapaa seksuaalisesti, miehille se on kuin toinen luonto. juttua asiaan liittyen on aina ja itsekin rakastan jutella asiasta ja olla luova ja avoin. Ihan sanon tämän vaan kun olen yllätyksekseni huomannut että mies on ihan erilainen kun on saanut oli se sitten sekstaillessa tai oikeasti (vaikka oikea on parempaa tottakai kuin oma käsi monien miesten mielestä) :/ Tajuan kuinka erilaisia me naiset ja miehet ollaan ja huomannut kuinka helppoa miestä on kontrolloida seksin avulla.
Moni kanssasisaresi ei tunnu ymmärtävän, että seksi on miehille pikkujuttu, mutta sen puute asia, jonka rinnalla lapset ja talot on pikku juttu.
Mulla tulee hyvästä seksistä automaattisesti hyvä olo joten ikävätkin hommat sujuu paremmin hymyllä :D. Haluan osoittaa myös välittämistä toiselle joten palvelukset tai vastaava tulee luonnostaan. Palkitsen naisen hyvästä seksistä
Ihastuttavaa! Miten saisin oman mieheni toimimaan samoin?