Jos joku tarjoaisi miljoonan, niin mitä olisit valmis tekemään sen eteen?
Kommentit (29)
Jos joku tarjoaisi miljoonan mistä tahansa rehellisestä työstä vaikkapa viiden vuoden ajalta puhtaana käteen, eli ta maksaisi verot, niin joo, tekisin lähes mitä vain mitä osaan ja mihin riittää pätevyys, mutta en seksistä. Viisi vuotta olis varmaan sellainen maksimi mennä mukavuusalueen ulkopuolelle muuten tyytyisin nykyiseen työhöni. Maksmityöaika 14 tuntia vuorokaudessa ja lepopäivä pitäisi saada kerran kuukaudessa.
Minä tarjota 40 euroa jos hyvä kaunis nuori pilllu.
Voiko soittaa 0465461778? Kiitos.
T. Ali
Asuisin sen miljonäärin kanssa viikon niin se maksais miljoonan että pääsis musta eroon. Ensin se ihastuisi minun hurmaavaan persoonaan ja kauniiseen ulkomuotoon mutta viikon aikana voisi mieli muuttua.
Öööh, siiis no mitä joku pyytäis?? Siis jos sanon nyt jotaian, niin kaikki käy?? =D Tottakai voisin tehdä vaikka mitä... :DD
Mut siis mitään pahoja rikoksia en. :) Enkä myöskään lähtis mihkään ilkeeseen vaikka jonkun kiusaamiskampanjaan, tai muuta vastaavaa. Ja normmaalin tyypin kanssa voisin esim seksiä harrastaa jne ja tehä sängyssä kaikkea. :D Mut siis pitäis olla ok ihminen toki, et en lähtis vaikka rikollisten kanssa sänkyyn rahasta, jne.
Miljoonasta voisin ampua itseäni polveen tai päähän.
No eipä tuollaista tilannetta ole tullut eteen, joten vaikea sanoa.
Valehtelisin olevani persneitsyt ja pyllistäisin.
Saa nuolla!
Tottakai olen.