Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt elämänhaluni, tahdon ylös tästä suosta

Vierailija
11.09.2013 |

Liikaa erinäisiä pettymyksia ja epäluotettavia ystäviä joilta olen saanut puukkoa selkään. Tunnen oloni turvattomaksi, petetyksi, väsyneeksi ja onnettomaksi. Nousen sängystä vain siksi että tiedän ettei sinne voi jäädä makaamaan tai koko elämä pysähtyy. Töiden jälkeen etsiydyn kyllä usein peiton alle, nukun ja itken. Olen syönyt mielialalääkkeitä 10 vuotta mutta olen taas selkeästi masentunut eivätkä pillerit auta. Elämä on suorittamista, raskasta puurtamista. Tahdon pois tästä suosta, mies ei ymmärrä eikä osaa tukea. Tuntuu siltä että olen yksin koko maailmassa, yksinäinen ja pimeässä mistä en löydä ulospääsyä. Jatkuvasti on ahdistunut, raskas ja paha mieli.Tämä on ihan täyttä he***ttiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis töissä. Olisiko sinun mahdollista käydä työterveydessä, joko hoitajan tai lääkärin juttusilla? Jos työterveyshoitaja on hyvä työssään, hänen kanssaan voisi puhua enemmänkin. Jos hän on kokematon tai epäempaattinen, häneltä voisi pyytää päästä lääkärille, koska sinun pitää keskustellä lääkärin kanssa lääkityksestä. (Eikö pidäkin, jos lääke ei nyt auta?)

Jospa lääkäri ohjaisi sinut terapiaan tai edes psykologin vastaanotolle, jotta pääsisit alkuu masennuksen hoitamisessa.

Jos mies ei osaa tukea, sinun kannalta harmi. Voisit hänelle ihan rauhallisesti sanoa, että nyt sinulla on erityisen vaikeaa. Voisit pyytää häneltä jotain konkreettista toimintaa, jota hän osaa ja joka olisi sinun hyväksesi. Vaikkapa hieroa hartioita, keittää kahvia, lämmittää sauna. En toki tiedä, millainen miehesi on, mutta hyvässä lykyssä hän ehkä haluaisikin tukea sinua, jos tietäisi, miten sen tekee. Siksi jotkut pienet, konkreettiset, nätisti sanotut pyynnöt hänelle voisivat  toimia.

Mene sinne työterveyteen, jooko!?

Vierailija
2/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoistasi, aion hakea apua. En vain ole saanut sitä vielä aikaiseksi, olen vain siirtänyt päivästä toiseen. Minun täytyy myös puhua avoimemmin miehelleni tunteistani, jotta hänellä olisi edes mahdollisuus olla tukena ja ymmärtää mitä käyn läpi.. Minulle on sanottu jo 10 vuotta sitten että masennus tulee kohdallani todennäköisesti uusiutumaan monta kertaa. Sairautena se on yksi helvetti, täyttä totta joka ei vain lähde pois "ottamalla itseään niskasta kiinni" kuten jotkut neuvovat tekemään. Olen myös menettänyt erittäin pitkäaikaisen ystäväni hänen petettyään pahasti luottamukseni. Tunnen asiasta suorastaan fyysistä kipua, olen loukkaantunut ja menettänyt täysin luottamukseni ihmisiin. Tulen silti selviämään tästä, siihen täytyy vain uskoa. Taistelen tätä oloa vastaan ja koetan löytää iloa pienistä asioista, on paljon hyviä asioita kun ne vain osaa nähdä. Tulin jo pois peiton alta, huomenna en mene sinne töiden jälkeen. Jos itku tulee niin itken, parempaa on tulossa jossain vaiheessa. Onneksi syksy ei ole koskaan masentanut minua, vaan pidän siitä. Luonto rauhoittaa ja kuuntelee. Kiitos siitä että sain vuodattaa ajatukseni tänne. Toivon voimia kaikille niille jotka ovat samassa tilanteessa ja uskoa omaan itseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, sulla on sentään mies, jolle voit puhua...

t. yksin kahden lapsen kanssa yksinäinen, äh, sori.

Jaksa, jaksa, jossain vaiheessa vaikka ei nouse "lentoon", niin silti joku jossai pitää vielä pinnalla, tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeudu kelan maksuttomaan terapiaan tai itse maksulliseen terapuaan 25- 60 e tunti - työpaiukalla jos on kiusattu saat työterveyshuollosta terapiaa ja työnohjausta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän