Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö itse laatoittamaan kylpyhuoneen ja saunan

Vierailija
24.08.2020 |

En viitsisi maksaa rärkyttävää summaan laatottajalle, eikös ne ola aika juoppojakin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy. Punaviiniä, olutta, giniä ja konjakkia sekaisin ja kunnon löylyyn - kyllä irtoaa..!

Vierailija
2/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vauvapalstan ohjeilla onnistut varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy. Punaviiniä, olutta, giniä ja konjakkia sekaisin ja kunnon löylyyn - kyllä irtoaa..!

Se on Fingerporissa. Remontti edistyi hyvin. Siellä tasoiteltiin ja laatoitettiin.

Vierailija
4/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä, kun tietää mitä tekee.

Ottaa vaan huomioon, että toisia laattoja on helpompi laittaa kuin toisia, esim. isot seinälaatat on vaikeampia kuin 10x10 laatat.

Vierailija
5/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi itse säheltämään, jos en 120% varmuudella tiedä, mitä teen. Vesivahinko ei ole erityisen mukava yllätys. 

Vierailija
6/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkätiloissa ei kannata kyllä itse säätää tai voi saada aikaiseksi hyvin kalliit vahingot. Sanoisin, että ammattilaisen palkkaaminen tulee loppujen lopuksi edullisemmaksi.

Vierailija
7/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyy jos osaamista ja taitoa.

Vierailija
8/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osannet sitten tehdä lattiakaivon, lattialämmityksen, kaadot ja vedeneristykset oikein? Ettei sitten harmita muukin kuin valoa ikävästi taittuvat, vinoon asennetut laatat, jotka lisäksi ovat kopoja?

Vierailija
9/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos taitoa on.

Vierailija
10/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy ja työn laatu on paljon parempaa kuin ammattimiehellä. Ammattimiehet osaavat vain tehdä laskuja. Työ tehdään kovalla kiireellä ja sillä periaatteella, että sillä mikä ei jää näkyviin, ei ole mitään väliä.

Vierailija
11/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi itse säheltämään, jos en 120% varmuudella tiedä, mitä teen. Vesivahinko ei ole erityisen mukava yllätys. 

Saa sählää huolella, jos laatottaen meinaa vesieristeen rikkoa.

Laatoitin kylppärini ja vesieristyksen tekijä lainasi välineitä antaen ohjeet. Ei tullut poohojolaasta jälkeä, mutta opettava projekti.

Vierailija
12/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaa ei kai ihan kokonaan laatoiteta. Pystyy ohjeiden mukaan tekemään, mutta säädökset pitää tuntea.

Vierailija
13/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkätiloissa ei kannata kyllä itse säätää tai voi saada aikaiseksi hyvin kalliit vahingot. Sanoisin, että ammattilaisen palkkaaminen tulee loppujen lopuksi edullisemmaksi.

Jos surkea työnjälki kelpaa, niin pääset paljon nopeammalla palkkaamalla ammattilaisen. Jos taas arvostat laatua, niin älä ikinä päästä ammattilaista kotiisi tekemään sutta.

Vierailija
14/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sählää huolella, jos laatottaen meinaa vesieristeen rikkoa.

Laatoitin kylppärini ja vesieristyksen tekijä lainasi välineitä antaen ohjeet. Ei tullut poohojolaasta jälkeä, mutta opettava projekti.

Ennemminkin olisi huolissani siitä, että laatoittaja ei tajua/osaa tehdä sitä vesieristystä, vaan laittaa laitat pahimmillaan ilman mitään erityksiä. Siksi en lähtisi itse säätämään ellen todella osaa hommaa. 

Vierailija
15/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä kukaan pysty itse asentamaan, vaan tarvitaan ulkopuolinen.

Vierailija
16/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laatoitat yhtä hyvin kuin kirjoitat, ei kannata kokeilla.

Vierailija
17/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laatoitat yhtä hyvin kuin kirjoitat, ei kannata kokeilla.

Oletko pohjimiltasi vittumainen ihminen.

Ap

Vierailija
18/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt vaikeaa, ja varmasti saa tehdä itse, vesieristyksen teossa pitäisi olla virallinen todistus kelpoisuudesta. Tosin kukas sitä nyt voi omassa kodissa estääkään, vaikka ite tekisi, vastuukysymys ja vakuutusasiaa sitten on eri juttu. Itsellä kun ei vesieristeet edes ole alunperin, niin varmaan voi laittaa itse!

Vierailija
19/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin inhottaisi katsoa omia laatoituavirheitä

Vierailija
20/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat pohjat väkevillä ja vaikkapa juomapeliä ennen saunomista. Sitten reippaasti saunomaan ja antaa pullon kiertää saunoessa. Kyllä joku laatoittaa aivan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan