Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?

Vierailija
11.09.2013 |

Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!

Kommentit (387)

Vierailija
161/387 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea yläpeukkuarmeija kun nainen pettää?? Miksi miehiä solvataan ja moralisoidaan heti jos katsovat edes muita naisia

Vierailija
162/387 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen kotonani työtään tekevää remppareiskaa pannut ja nykyään olen tämän kyseisen remppareiskan vaimo!😊❤harvoin sitä mies tulee kotoa hakemaan mutta muapa tuli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/387 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä löytyi kuuma ketju :;) kertokaa lisää noita panokokemuksia

Vierailija
164/387 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, eikä tule koskaan tapahtumaan.

Vierailija
165/387 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ujona poikana koskaan, mutta 90-luvun alussa työkaverina oli varsinainen häntäheikki. Tehtiin parketteja ja keittiökalusteita ja sen semmoisia pikkuremontteja, joissa asukkaat saattoivat olla kotona, usein juuri talon rouvat tai neidit. Korvat punaisina kuuntelin, kun kollega päivän päästeli lipeviä juttujaan. Jos niihin vähänkin tuli vastakaikua, niin kävi työpäivän päätyttyä parrua sovittamassa.

Vierailija
166/387 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on tehnyt monesti ehdottaa varsinkin näille flirttaileville naisasiakkaille varsinkin keski-ikäiset naiset kun olen työni puolesta ihmisten kodeissa vieraillut mutta en ole kehdannut koska ei tiedä mitä siitä seuraa. Sekin on sitten eri juttu kuinka moni naimisissa olevista alkaa panemaan remppamiestä

Vierailija
167/387 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
168/387 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiihottava ketju

Vierailija
169/387 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isojen kaupunkien kerrostalojen rempoissa on vähintään yksi asunto, missä nainen alkaa keimailemaan. Eikä yleensä edes mitään epätoivoisia harakoita, vaan hyväkroppaisia opiskelijoita, kotiin jääneitä vaimoja yms. Että kai se osalle naisista on semmoinen fantasia.

Itselle varmaan oli sykähdyttävin näky ikinä kuntosalin saunatilojen pikakomennuksessa, kun jumalaisen näköinen ja vartaloinen nuori nainen riisui aivan tarkoituksella suihkuun edessäni. Ehkä puolittain protestoi läsnäoloani naisten tiloissa, mutta se itsevarmuus ja hymy...

Vierailija
170/387 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se parempaa palvelua jos saa putkien korjauksen yhteydessä vielä kuumat mällit sisäänsä lämmittämään ?

Vierailija
171/387 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte touhunnu näiden remonttimiesten kanssa ja asiakaspalvelijoiden kanssa niin miten ootte päätyneet? Onko miehet aina ehdottaneet cai oletteko ehdottaneet itse? Onko joku kysynyt suoraan?

Vierailija
172/387 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
173/387 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa ollessa (17v) asuin vielä kotona ja siellä oli joku putkiremppa. Olin yksin kotona lintsaamassa koulusta tai jotain kun putkimiehet oli töissä. Toinen oli ihan ok näkönen ja kun ei ollut mitään erityistä estettä niin nain sen kanssa mun sängyssä parikin kertaa sillä aikaa kun toinen kävi jostain varikolta hakemassa tavaraa. Faija tuli kotiin ruokiksella katsomaan miten homma edistyi niin varmaan 5 minsaa sitä ennen oltiin vielä hikisinä sängyssä :)

Vierailija
174/387 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amiksessa ollessa (17v) asuin vielä kotona ja siellä oli joku putkiremppa. Olin yksin kotona lintsaamassa koulusta tai jotain kun putkimiehet oli töissä. Toinen oli ihan ok näkönen ja kun ei ollut mitään erityistä estettä niin nain sen kanssa mun sängyssä parikin kertaa sillä aikaa kun toinen kävi jostain varikolta hakemassa tavaraa. Faija tuli kotiin ruokiksella katsomaan miten homma edistyi niin varmaan 5 minsaa sitä ennen oltiin vielä hikisinä sängyssä :)

Kuumaa pikapanoa :)? Miten päädyitte panemaan? Ehdotitko itse kysyen suoraan

että panettaako vai toitko elein ilmi vai heiluitko puolialasti edessä? ? Remppamiehellä aika riski ehdottaa koska asiakas on asiakas ja siitä saattaa mennä mainekkin. On ollut tapauksia jossa nainen keikistellyt vähissä vaatteissa mutta silti ei ole uskaltanut sillä kertaa aloitetta tehdä koska ei ole aivan varma onko naisella sama mielessä vaikka omin silmin siltä näyttäisikin. Tässä hommassa pitää olla selkeä vihreä valo asiakkaan puolelta että boonuksia uskaltaa tarjota

Vierailija
175/387 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ketju

Vierailija
176/387 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
177/387 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut putkimiehen kalun lisäksi hänen työkalujaan jalkoväliin? Meisselin kahvat on aika hyviä vehkeitä.

Vierailija
178/387 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai vaikka keksikää lisää. Ihan sama onko totta vai ei, jos on hyvä (kiihottava) juttu.

Vierailija
179/387 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai vaikka keksikää lisää. Ihan sama onko totta vai ei, jos on hyvä (kiihottava) juttu.

Ei helvetti keksittyjä tähän ketjuun. Sen jälkeen lopahtaa koko ketjun taso ja oikeasti aitojakin juttuja löytyy. Kyselkää vaikka remppakavereiltanne esim. just pk-seudulla. Siellä kuulkaa näkee ihan kaikkea sadan asunnon kerrostalossa.

Vierailija
180/387 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiliittymäasentajan kanssa kyllä. Oli hyvä palvelu kotimaisella verkkoyhtiöllä :D Sitä paitsi oli hyvännäköinen minua paljon nuorempi mies vielä kyseessä, nam!

Aijai.. Aika riski sille asentajalle tuo homma jos selviää muille. Kumpi teki aloitteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi